Κάρτες με προνόμια
Μεγάλη ημέρα η σημερινή για τον Ολυμπιακό και τους οπαδούς του, καθώς πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση των νέων εισιτηρίων διαρκείας της ΠΑΕ. Πέραν του ότι υπήρξαν σημαντικές μειώσεις, ανακοινώθηκαν και άλλες πολλές λεπτομέρειες από τις διάφορες καινοτομίες και προτάσεις, όπως για παράδειγμα η οικογενειακή κερκίδα και άλλες πολλές προσφορές.
Στο πάνελ παρυρέθηκαν ο διευθύνων σύμβουλος της ΠΑΕ κ. Γιάννης Βρέντζος, ο διευθυντής επικοινωνίας κ. Κώστας Καραπαπάς και ο υπεύθυνος διαχείρησης εισιτηρίων κ. Παναγιώτης Μπαντούνας.
«Ξεκινά η διάθεση των εισιτηρίων διαρκείας. Όπως όλοι ξέρετε, το γεμάτο Καραϊσκάκη είναι η δύναμή μας. Αποτελεί σημαντικό κίνητρο για τους παίκτες να φορέσουν τη φανέλα του Ολυμπιακού. Όχι μόνο από την Ελλάδα, αλλά και από το εξωτερικό. Θέλουν να ζήσουν αυτή την εμπειρία. Σε ένα περιβάλλον ιδιαίτερα δύσκολο λόγω μειωμένων εσόδων και αβεβαιοτήτων για τον Ολυμπιακό, αλλά και για άλλες ΠΑΕ, εμείς συνεχίζουμε να επενδύουμε σημαντικά στην ενίσχυση της ομάδας», ήταν τα λόγια του κ. Βρέντζου μετά το καλωσόρισμα του κ. Καραπαπά, για να συνεχίσει.
«Πολλά αποτελούν υπέρβαση, αλλά θα κάνουμε ό,τι χρειάζεται. Θα κάνουμε γενναία μείωση με σκοπό το γήπεδο Καραϊσκάκη να είναι πάντα γεμάτο. Να προσελκύσουμε τους φιλάθλους μας και να ανταποκριθεί ο κόσμος γιατί θα ανταποκριθεί. Παράλληλα με αυτή την προσπάθεια, προβαίνουμε σε κάποιες καινοτομίες, όπως η οικογενειακή κερκίδα και ειδικές και σημαντικές προσφορές για τα παιδιά. Θέλουμε τα μικρά παιδιά και θα αγαπήσουν την ομάδα και όλοι μαζί θα γιορτάζουμε αυτή την καταπληκτική ατμόσφαιρα».
Αμέσως μετά την τοποθέτηση του κ. Βρέντζου, η νέα μασκότ της ομάδας, ο Λεόνε, παρευρέθηκε στην αίθουσα όπου γινόταν η παρουσίαση και λίγο μετά προβλήθηκε βίντεο από την παρουσίασή του που έγινε στο Ρέντη.
Στη συνέχεια τον λόγο πήρε ο κ. Καραπαπάς που άρχισε την τοποθέτησή του, μιλώντας για τον Λεόνε, θέλοντας να δώσει το μήνυμά του. «Πήρε το όνομά του από το ιστορικό λιμάνι του Πειραιά και πήρε το Νο7. Είναι συνέχεια του Θρυλεόντα. Είναι ο γιος του και η επόμενη γενιά. Είναι ανάγκη να βρεθούν όλο και περισσότερα παιδιά στο γήπεδο. Πρώτον θα έχουμε μια καλή ομάδα, μετά έχουμε πολιτική στα εισιτήρια ώστε να βρεθεί ο δοκιμαζόμενος Έλληνας στο πιο σύγχρονο γήπεδο της Ελλάδας. Η διοίκηση αποφάσισε να προχωρήσει σε μείωση εισιτηρίων που φτάνει το 20% και σε μερικές περιπτώσεις το ξεπερνά. Θα έχει πληρώσει ουσιαστικά ένα εισιτήριο. Ο Ολυμπιακός θα έχει 17 ματς εντός έδρας στη Superleague, τρία στο CL και ελπίζουμε πολλά περισσότερα, υπάρχουν τα φιλικά, τα ματς του Κυπέλλου, υπάρχει η φιέστα και τα ματς της ΝextGen, αλλά και τα ματς των Νέων στο CL. Το δεύτερο στοιχείο, είναι η οικογενειακή κερκίδα και το junior εισιτήριο που δίνει την ευκαιρία να είναι ο κόσμος στο γήπεδο. Επίσης, μέσα από τη διαδικασία των εισιτηρίων, ο Ολυμπιακός θα σταθεί στις ευπαθείς ομάδες. Ο Ολυμπιακός προσφέρει 365 ημέρες το χρόνο σε όλους τους ανθρώπους που έχουν ανάγκη. Ο Ολυμπιακός θα συστηματοποιήσει τις φιλανθρωπίες. Θα έχουμε έκπτωση 10% για αυτούς που δίνουν 10 χρόνια συνεχή παρουσία στο Καραϊσκάκη. Αυτούς που έχουν δέκα χρόνια σερί παρουσία. Μέσω των διαρκείας, η ΠΑΕ παρέχει πραγματικά προνόμια μέσω των χορηγών. Αφορούν πράγματα καθημερινής ζωής».
Εν συνεχεία το λόγο πήρε ο υπεύθυνος εισιτηρίων της ΠΑΕ Ολυμπιακός κ. Παναγιώτης Μπαντούνας, που συνέχισε σχετικά. «Φέτος βγάζοντας διαρκείας, ο φίλος του Ολυμπιακού εξασφαλίζει στο γήπεδο Καραϊσκάκη να βλέπει 25 τουλάχιστον αγώνες. Πρωτάθλημα, Κύπελλο, CL και όλα τα φιλικά. Επίσης θα μπορεί να δει τα ματς των Νέων στο CL και στο NextGen. Στην οικογενειακή κερκίδα θα είναι μόνο παιδιά, ώστε να γίνει ευχάριστη για εκείνα η παρακολούθηση ενός αγώνα. Σε οποιαδήποτε άλλη θύρα θα υπάρχει έκπτωση που θα φτάνει το 30%. Η νέα καινοτομία είναι η θύρα κοινωνικής αλληλεγγύης, όπου θα έχουν πρόσβαση σπουδαστές, μαθητές, φοιτητές, στρατιώτες, συνταξιούχοι, τα ΑΜΕΑ χωρίς αμαξίδιο με αναπηρία 67% (απαιτούνται κάποια έγγραφα). ΤΑ ΑΜΕΑ μαζί με τον συνοδό τους δεν χρειάζονται εισιτήριο για να παρακολουθήσουν αγώνα του Ολυμπιακού. Όσοι κάτοχοι διαρκείας συμπληρώνουν 10 χρόνια στο γήπεδο, παίρνουν 10% έκπτωση για το διαρκείας.
Η περίοδος ανανεώσεων ξεκινάει από σήμερα μέχρι τις 13 Ιουλίου. Επίσης, στις 6 του μήνα θα ανοίξουμε ειδικά για τους τωρινούς κατόχους, επειδή κάποιοι μπορεί να δουλεύουν τις προηγούμενες μέρες. Από εκεί και πέρα, στις 16 Ιουλίου θα μπορούν όλοι να προμηθευτούν εισιτήριο διαρκείας. Για πρώτη φορά φέτος μπορεί κάποιος μπορεί να κλείσει το εισιτήριό του από το ίντερνετ. Επίσης, έχουμε call center και θα μπορεί ο κόσμος να καλεί στο 2104800920 από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή από τις 10 το πρωί μέχρι τις 18:00. Ο τελευταίος είναι γνωστός τρόπος με την φυσική παρουσία για να αγοράσει το εισιτήριο. Οι τρόποι πληρωμής είναι με μετρητά, σε κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, με πιστωτική έως 12 δόσεις και επιταγή με άμεση διαταγή της ΠΑΕ Ολυμπιακός. Στο γήπεδο Καραϊσκάκη θα υπάρχει τμήμα για την ανανέωση και την εγγραφή στον Ερασιτέχνη και αυτή δεν εμπεριέχεται στην τιμή των διαρκείας.
Θα ήθελα να σας τονίσω κάποιες παροχές. Οι κάτοχοι των εισιτήριων διαρκείας θα απολαμβάνουν μια σειρά από προσφορές από συνεργαζόμενους χορηγούς. Πιο αναλυτικά, είναι η συνεργασία με την Forthnet. Nova, Metropolitan, με το Herbalife (δωρέαν ανάλυση μέχρι τις 60%), στους Blue Brothers και στο Redstore όλοι οι κάτοχοί μας θα έχουν έκπτωση με κουπόνια 30% για όλα τα καταστήματα και μία ανάλογη για τη φανέλα της επόμενης σεζόν. Επίσης, όλοι οι κάτοχοι εισιτηρίων διαρκείας θα δικαιούνται έκπτωση χωρίς τα κουπόνια», ήταν μεταξύ άλλων τα λόγια του.
«Δύσκολο να κάνουμε εκτιμήσεις. Πιστεύουμε ότι θα είναι περισσότερα από πέρυσι. Όσον αφορά σε χορηγούς για τη φανέλα, δεν μπορώ να κάνω κάποιο σχόλιο. Η ΠΑΕ και ο κ. Μαρινάκης φρόντισε να εξασφαλίσει για όλες τις ομάδες της Superleague και να ενισχύσει τα έσοδα. Είναι στρατηγική και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε. Αδιαπραγμάτευτο να γίνονται παιχνίδια πάνω σε αυτό το κομμάτι», ήταν τα λόγια του κ. Βρέντζου σε σχετική ερώτηση.
Σε ερώτηση για την καθυστέρηση της παρουσίασης, ο κ. Καραπαπάς απάντησε. «Η καθυστέρηση έγινε απλούστατα γιατί από φέτος εγκαινιάζουμε νέο διαδικτυακό σύστημα. Ακόμα και οι κάρτες είναι τεχνολογικά ανεπτυγμένες. Έγιναν πολλές αλλαγές, για αυτό οι καθυστερήσεις».
Για το μπάτζετ ο κ. Βρέντζος τόνισε. «Θα είναι τουλάχιστον στα περσινά επίπεδα, το βλέπετε κι εσείς. Ξέρουμε ότι τα έσοδα θα είναι λιγότερα».
Για τα έξτρα μέτρα στα παιδιά, απάντησε ο κ. Καραπαπάς. «Το γήπεδο Καραϊσκάκη είναι το πιο ασφαλές. Νομίζω ότι ξέρετε ότι πληροί όλα αυτά τα μέτρα. Ακόμα και σε ντέρμπι είναι σπάνιο να γίνει κάτι άσχημο. Για την οικογενειακή κερκίδα θα γίνουν πολλές αλλαγές, θα υπάρχει και ο Λεόνε εκεί. Η οικογένεια ζητά έναν τρόπο να διευκολυνθεί οικονομικά για να φέρει το παιδί της στο γήπεδο. Δεν τίθεται θέμα ασφάλειας. Το διορθώνουμε. Περιμένουμε οικογένειες στο γήπεδο».