Η διαφήμιση του «ερυθρόλευκου» brand name στα πέρατα της γης!
Το επίτευγμα του Youth League έλαβε δικαίως μεγάλες διαστάσεις, αλλά δεν είμαστε ακόμα σίγουροι ότι έχουν συνειδητοποιήσει όλοι πλήρως πόσο σημαντικό είναι και τι ακριβώς σημαίνει για τον Ολυμπιακό και το ελληνικό ποδόσφαιρο.
Η κατάκτηση της κορυφής του Ευρωπαϊκού «Ολύμπου», αποτελεί σημείο αναφοράς στην ζωή της χώρας και δεν θα μπορούσαν να είναι διαφορετικά τα πράγματα, καθώς μιλάμε για την μεγαλύτερη ομάδα στην Ελλάδα ακόμα και σε επίπεδο Νέων και όλοι απανταχού της γης έχουν κάτι να πουν για αυτά τα παιδιά-διαμάντια.
Δείτε για παράδειγμα τα καθημερινά tweet της σελίδας του Youth League, αλλά και στα social media της Φλαμένγκο που έχει 20.3 εκατ. ακόλουθους το όνομα του δαφνοστεφανωμένου Έφηβου έχει περίοπτη θέση.
Όλα έχουν την σημασία τους και η προβολή του Ολυμπιακού σε όλη τον κόσμο, με την συμμετοχή σε έναν τελικό Διηπειρωτικού κυπέλλου, είναι ένα σημαντικό κεφάλαιο για την ομάδα του Πειραιά. Είναι κάτι που διαμορφώνει νέα δεδομένα και φανερώνει την δυναμική που έχει ο σύλλογος, αποδεικνύει ότι υπάρχει μια ελληνική ομάδα με όραμα έχει πλέον ευρωπαϊκό, αλλά παγκόσμιο
Ο Ολυμπιακός δείχνει με αυτή την συμμετοχή-πρόκληση στον τελικό του Διηπειρωτικού, στο Ναό του ποδοσφαίρου του Μαρακανά ότι είναι ικανός για μεγάλα πράγματα και γιατί όχι σε ένα ημερολογιακό έτος να έχει στην τροπαιοθήκη του, 2 ευρωκούπες και μία παγκόσμια κούπα. Και το δείχνει σε όλη τον κόσμο λίγο πριν την συμπλήρωση ενός αιώνα ζωής. Μια σημαδιακή χρονιά όπως εξελίσσεται η φετινή. Αυτό το γεγονός είναι μόνο η αρχή για τον Ολυμπιακό του Βαγγέλη Μαρινάκη, όπου καθημερινά θέτει όλο και περισσότερους και υψηλότερους στόχους για τον μεγαλύτερο πολυαθλητικό Σύλλογο του πλανήτη.