Παρότι… trendάρουν πολύ, τώρα τελευταία, αφού είναι μονίμως στην επικαιρότητα, έστω και για… λάθος λόγους, ο Ολυμπιακός έχει τους αντιπάλους του από κάτω ΚΑΙ στα Social Media. Η μεγαλύτερη ομάδα στην Ελλάδα, με τον περισσότερο κόσμο και τη μεγαλύτερη δραστηριότητα, σε ΟΛΑ τα επίπεδα, είναι λογικό να απασχολεί περισσότερο, από οποιονδήποτε άλλο… δευτερότριτο, την επικαιρότητα στα Social Media!
Με 4,49 εκατομμύρα interactions για τον Νοέμβριο του 2020, σε αντίθεση με 3,61 του ΠΑΟΚ και… 1,88 της ΑΕΚ, ο Ολυμπιακός τους δείχνει πλάτη και σε αυτό τον τομέα, αποδεικνύοντας τη δουλειά που γίνεται, σε ΟΛΑ τα επίπεδα, στον Θρύλο!
Δείτε την ανάλυση της Deportes & Finanzas και θα καταλάβετε…
????⚽ @olympiacosfc greek football club with the highest social media engagement during november of 2020! ????????????1⃣