Ο Ολυμπιακός αναπτύσσει διαρκώς τη δραστηριότητά του και στα Social Media, με αποτέλεσμα οι αριθμοί να τον δικαιώνουν, για ακόμη μία φορά. Η σελίδα Deportes y Finanzas (σπορ και οικονομικά) δημοσίευσε τα στατιστικά των μεγάλων ομάδων της Ελλάδας, σε ό,τι αφορά τη διαδραστικότητα, στο Instagram, για τον μήνα Νοέμβριο. Η διαφορά του Ολυμπιακού, από τους ανταγωνιστές του είναι -και σε αυτό τον τομέα- χαώδης. Ο Θρύλος είχε 2,98 εκ. interactions στο Instagram και ήταν μακράν πρώτος, έναντι του δεύτερου ΠΑΟΚ, με 1,84 εκ. interactions. Ακολουθούν η ΑΕΚ, ο ΠΑΟ και ο Άρης, με αρκετά κάτω από το 1 εκ. οι περισσότεροι.
Δείτε τη σχετική δημοσίευση:
???????????? TOP 5 most popular greek football clubs ranked by total interactions on #instagram during november 2019 ????????