Ο Ολυμπιακός άλλαξε... Είναι κάτι περισσότερο από εμφανής η διαφορά του σε σύγκριση με την περυσινή σεζόν. Ο Βαγγέλης Μαρινάκης έκανε πράξη το «θα τα αλλάξω όλα» που είχε πει στο Ρέντη πριν από μερικούς μήνες και πλέον οι νέοι παίκτες καλούνται να αποδείξουν ότι αξίζουν να αγωνίζονται με τα ερυθρόλευκα.
Ενδεικτικό του νέου Θρύλου είναι να σκεφτούμε ποιοι παίκτες είναι πολύ πιθανό να βρίσκονται στον πάγκο του στο πολύ κρίσιμο ματς με την Μπέρνλι. Τοροσίδης, Νάτχο, Γκιγιέρμε, Μεριά, Φετφατζίδης Χασάν είναι έξι παίκτες του Ολυμπιακού οι οποίοι μπορεί να βρίσκονται στον πάγκο με την αγγλική ομάδα. Ποδοσφαιριστές με απίστευτη αξία και ποιότητα που μπορούν να αποτελέσουν σημείο αναφοράς σε πάρα πολλούς και καλούς συλλόγους στην Ευρώπη και όχι μόνο στον Ολυμπιακό.
Φυσικά, κάποιοι από αυτούς, αν όχι όλοι, σε λίγο καιρό είναι πολύ πιθανό να κερδίσουν θέση βασικού στην ομάδα. Κάτι το οποίο θα σημαίνει ότι οι παίκτες που έπαιξαν και εντυπωσίασαν με την Λουκέρνη μπορεί να χάσουν τη θέση τους στο βασικό σχήμα. Γίνεται εύκολα αντιληπτό πόσο ψηλά έχει ανέβει ο πήχης και ο ανταγωνισμός στο Λιμάνι και το ότι κάθε παίκτης φέτος θα πρέπει να μοχθεί μέσα στον αγωνιστικό χώρο και στις προπονήσεις για να παίζει.
Ο Πέδρο Μαρτίνς έχει στη διάθεσή του πολλές και ποιοτικές λύσεις και πλέον είναι στο χέρι του ίδιου να τους αξιοποιήσει, αλλά και φυσικά των παικτών οι οποίοι θα πρέπει να τα δίνουν όλα σε κάθε τους ματς, σε κάθε προπόνηση.
Και ακόμη είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι δεν έχει ολοκληρωθεί το ρόστερ του Θρύλου, αφού μετά την Μπέρνλι αναμένονται ακόμη κάποιες κινήσεις. Ο Θρύλος είναι φανερό ότι έχει αλλάξει, με τον νέο Ολυμπιακό να γεμίζει ενθουσιασμό και φιλοδοξίες τον κόσμο της ομάδας ενόψει της συνέχειας της σεζόν.
Και γκάφα Βασιλειάδη, αφού δεν υπέβαλε επίσημα το πλάνο αναδιάρθρωσης. Τελικά την Παρασκευή (24/08), δηλαδή λίγο πριν τη σέντρα, θα κριθεί πόσες ομάδες θα πέσουν και πόσες θα ανέβουν!
Ο Ισραηλινός μέσος αυξάνει την ένταση του στις προπονήσεις, ώστε να φτάσει στο επίπεδο που επιθυμεί και να τεθεί κανονικά στη διάθεση του Πέδρο Μαρτίνς.