Την 3η δόση «εμβολίου» πρόκρισης
Τι πρέπει να θέλει κανείς απόψε από τον Ολυμπιακό; Τι άλλο; Να νικήσει. Προσωπικά μου είναι και αδιάφορο αν θα παίξει καλή μπάλα. Το λέω γιατί στο αμέσως προηγούμενο ευρωπαϊκό ματς, με την Αϊντραχτ στο Γ. Καραϊσκάκης, οι ερυθρόλευκοι ήταν καλύτεροι (12-5 οι τελικές) αλλά ο διαιτητής που δεν άφησε με 10 παίκτες τους Γερμανούς από το α' ημίχρονο και τα δικά τους σφάλματα σε καίρια σημεία οδήγησαν στην ήττα με 2-1.
Γι' αυτό λοιπόν λέω τώρα, προκαταβολικά, ότι ποσώς με ενδιαφέρει αν θα παίξει καλή μπάλα ο Ολυμπιακός. Να κερδίσει πρέπει να είναι το μοναδικό σοβαρό ζητούμενο της αναμέτρησης που σημαίνει ότι θα εξασφαλίσει τη 2η θέση που θα οδηγήσει στα νοκ άουτ της διοργάνωσης. Και θα είναι ένα πολύ ενδιαφέρον και λαμπερό νοκ-άουτ. Ό,τι πρέπει για Ολυμπιακό δηλαδή. Σιγά μην «κλάψει» σιγά μη φοβηθεί.
Ας αφήσουμε προς το παρόν το νοκ-άουτ, μακάρι να συζητάμε από τα μεσάνυχτα και μετά γι' αυτό. Προέχει η αναμέτρηση. Η δύσκολη αναμέτρηση. Η Φενέρ έρχεται να τα παίξει όλα. Να κερδίσει θέλει για να προσπεράσει τον Ολυμπιακό και να γίνει αφεντικό. Αυτό, νομίζω, δίνει το πλεονέκτημα της αναμονής και του έξυπνου παιχνιδιού στον Ολυμπιακό.
Περίπου (όχι ακριβώς) ένα τέτοιο ματς είχε κάνει και στην Πόλη την 2η αγωνιστική και θριάμβευσε. Ας ελπίσουμε πως θα εκμεταλλευτεί ό,τι του δώσει η Φενέρ και θα επαναλάβει κάτι ανάλογο. Ο Πέδρο Μαρτίνς έχει αποδείξει πως έχει αναπτύξει αρκετά... αντισώματα στην ομάδα για να φτάνει στη νίκη ακόμα και όταν δεν κυριαρχεί ή εντυπωσιάζει. Ας ελπίσουμε πως αποψε ο Ολυμπιακός, μετά τις νίκες με Αντβέρπ εντός και Φενέρ εκτός, θα κάνει την 3η δόση «εμβολίου» πρόκρισης.
ΥΓ: Μια «μεγάλη» εκτός έδρας νίκη πρέπει να ψάξει και βρει το συντομότερη ομάδα μπάσκετ για να επανακτήσει την καλή της ψυχολογία και να σταματήσει όλη αυτή η μουρμούρα και η αμφισβήτηση που ακολούθησε την ήττα από τον Παναθηναϊκό.
Μια ήττα που είχε αξία κυρίως στο γόητρο και όχι φυσικά στην προσπάθεια της ομάδας για να φτάσει στο πρωτάθλημα. Ένα πρωτάθλημα που, προσωπικά, αγγίζει τα όρια του αδιάφορου.
Είδαμε την αξία της διοργάνωσης εξάλλου όσο της γύρισε την πλάτη ο Ολυμπιακός. Ούτε οι... συγγενείς και φίλοι του Παναθηναϊκού και της ΑΕΚ δεν πήγαιναν στο γήπεδο. Μια Λίγκα της οποίας τα ποσοστά τηλεθέασης άγγιξε το μηδέν. Το κατάλαβαν όλοι κι ας μην το παραδέχονται ανοιχτά, το brand του πρωταθλήματος ήταν, είναι και θα είναι ο Ολυμπιακός. Η ομάδα που στέκεται στην Ευρωλίγκα καλύτερα την τελευταία 10ετία και φυσικά έχει τον περισσότερο κόσμο.