Το στοίχημα της χημείας και οι εκβιασμοί
Ελ Αραμπί. Τικίνιο. Χασάν. Ονιεκουρού. Ρόνι Λόπες. Μασούρας. Βαλμπουενά. Ρατζέλοβιτς. Βρουσάι. Και τραυματίας ο Φορτούνης. Τα διαβάζεις και σχεδόν δεν τα πιστεύεις. Και είναι τόσο αληθινά.
Η δημιουργική / επιθετική γραμμή του Ολυμπιακού ξεχειλίζει από ποιότητα. Οι συγκεκριμένοι παίκτες πέρα από σπουδαίο ταλέντο είναι και παίκτες με... χίλια πρόσωπα. Κάποιοι όπως οι καινούργιοι Λόπες και Ονιεκουρού είναι σίγουρα. Και ο Ματιέ επίσης αλλά ακόμα και ο Μασούρας. Παίζουν αριστερά, παίζουν δεξιά, παίζουν στην κορυφή ή πίσω από τον φορ.
Πλέον δεν υπάρχει διάταξη η οποία δεν μπορεί να λειτουργήσει όπως πρέπει μπροστά. Και 4-4-2 και 4-2-3-1 και 4-3-3 και ό,τι άλλο βάλει ο νους του καθενός. Του καθενός είπα; Γράψτε λάθος. Ο νους του Μαρτίνς. Ο κόουτς των πρωταθλητών να τρίβει τα χέρια του από ικανοποίηση πρέπει με όσους παίκτες έχει μπροστά. Προφανώς δεν θα πατήσει ένα κουμπί και θα γίνουν όλα.
Τώρα υπάρχει το... στοίχημα της ομοιογένειας και της χημείας που πρέπει να βρουν όλοι αυτοί. Ωστόσο θα γίνει. Λίγος χρόνος χρειάζεται για να μάθουν οι Ονιεκουρού και Λόπες το παιχνίδι των συμπαικτών τους και να επιστρέψει ο Τικίνιο. Παρεμπιπτόντως, Βραζιλιάνος έχει κάνει τρομερή πρόοδο τελευταία και σε 2-3 εβδομάδες αναμένεται να είναι έτοιμος να παίξει ξανά.
ΥΓ: Ειλικρινά δεν μπορώ καν να διανοηθώ ότι δεν θα αρχίσει το πρωτάθλημα το Σαββατοκύριακο. Δεν μπορώ καν να δεχθώ ότι μερικές ομάδες που δεν έχουν φροντίσει οι ίδιες (ανώνυμες εταιρίες είναι) να ανεβάσουν την χρηματιστηριακή αξία του brand τους εκβιάζουν και κρατούν σε ομηρία τη λίγκα. Πως γίνεται να απαιτείς να σου δώσουν χρήματα για να προβάλλουν το προϊόν σου; Αν το προϊόν σου δεν είναι καλό, και δεν έχεις φροντίσει εσύ γι' αυτό, πως απαιτείς να το αγοράσουν;
Φαντάσου ότι υπάρχει μαγαζί με κακής ποιότητας παπούτσια που εκβιάζει πελάτες να τα αγοράσουν και μάλιστα με τιμές που παραπέμπουν σε καλής ποιότητας. Πως μπορεί να γίνει αυτό; Σε μια ελεύθερη αγορά πως μπορεί να συμβαίνει αυτό; Συμβαίνει όταν μιλάμε για την Ψωροκώσταινα. Το «Live your myth in Greece» ήταν ένα πολύ εύστοχο σλόγκαν που πάει με όλα, δυστυχώς για κακούς λόγους και όχι για τουρισμό.