Τι «έδειξε» ο Ποντένσε για το brand «Olympiacos»
![Τι «έδειξε» ο Ποντένσε για το brand «Olympiacos»](https://www.gavros.gr/photos/w_930px/articles/201807/5355a6_.jpg)
Η...εξυγιαντική εικόνα του ελληνικού ποδοσφαίρου απέχει έτη φωτός από το να χαρακτηριστεί ελκυστικός προορισμός για έναν ξένο ποδοσφαιριστή. Ο Ολυμπιακός ήρθε πολλές φορές αντιμέτωπος μ' αυτή την πραγματικότητα και δυστυχώς αναμένεται να έρθει κι άλλες κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.
Το δικό του brand παραμένει ισχυρό, ωστόσο το περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιείται ποδοσφαιρικά τροφοδοτεί τον πλανήτη με αρνητικές εικόνες. Γι' αυτό και οι αληθινά σοβαροί (από κάθε πλευρά) παίκτες εμφανίζονται διστακτικοί (στην καλύτερη των περιπτώσεων) ή αρνητικοί στην ελληνική προοπτική.
Η απόκτηση του Ντανιέλ Ποντένσε επιβεβαιώνει αυτό που αναφέραμε πιο πάνω: ο Ολυμπιακός παραμένει ένα πολύ ισχυρό brand στο εξωτερικό, ακόμα και ως μη πρωταθλητής και δίχως να συμμετέχει στο Τσάμπιονς Λιγκ. Αυτή η κατάσταση, στη συνείδηση όλων, αποτελεί την εξαίρεση, όχι τον κανόνα.
Οι Πειραιώτες λοιπόν, ακόμα και σ' αυτή τη συγκυρία, όντες αναγκασμένοι να συμμετέχουν στο...εξυγιαντικό πρωτάθλημα, κατάφεραν να πείσουν έναν παίκτη στο ποδοσφαιρικό του... άνθος. Έναν παίκτη που ανήκε, μην το ξεχνάμε κι αυτό, σε ομάδα της ποδοσφαιρικής ελίτ της Πορτογαλίας, τη Σπόρτινγκ Λισαβόνας. Κι όμως, είπε το ναι γιατί εκτιμά ότι μέσω Θρύλου η πορεία του θα συνεχίσει να είναι ανοδική.
Το πιο εύκολο για 'κείνον, έχοντας και ατζέντη τον παντοδύναμο, Ζόρζε Μέντες, θα ήταν να επιλέξει άλλη ομάδα της Ευρώπης από προηγμένο πρωτάθλημα ώστε, αν μη τι άλλο, να εξασφαλίσει ότι θα συμμετέχει σ' ένα πιο υγιές περιβάλλον.
Κι όμως, ο Ολυμπιακός κατάφερε να τον πείσει και ν' αποδείξει ότι εξακολουθεί να «μετράει» στην υψηλή διεθνή ποδοσφαιρική κοινή γνώμη. Γιατί αυτή, δεν είναι κατευθυνόμενη όπως η εγχώρια.