Μην ψάξεις στον βόθρο τα sold out του Ολυμπιακού, «θαμμένα» κάπου θα «παίζουν»

«Αντικειμενική δημοσιογραφία». Και άλλα κουραφέξαλα. Από αυτά που ο Λαλάκης και η κομπανία του «πουλάνε» ότι… προσφέρουν. Ναι. Αντικειμενική δημοσιογραφία, η οποία όταν μια-δυο φορές τον χρόνο κάνει sold out ο Παναθηναϊκός στο ΟΑΚΑ, ή στη Λεωφόρο, ή ο ΠΑΟΚ στην Τούμπα, παίζει ως… είδηση της χρονιάς. Και όταν η πραγματικά μεγαλύτερη ομάδα της Ελλάδας γεμίζει το Καραϊσκάκη ή, εν προκειμένω, το ΣΕΦ τότε η είδηση… χάνεται…
Έλα τώρα, μην είσαι κορόιδο και εσύ. Πληρώνει ο ΠΑΟΚ και η καρδιά λέει Παναθηναϊκός και θα «παίξουν» δυνατά το ότι η πρώτη και καλύτερη ομάδα της Ευρωλίγκας, πάει με πλεονέκτημα έδρας στα δύο πρώτα της ματς στα πλέι οφ, σε ένα ΚΑΤΑΜΕΣΤΟ ΣΕΦ; Θα παίξουν δυνατά ότι ο κόσμος του Ολυμπιακού βροντοφωνάζει ΠΑΡΩΝ και είναι δίπλα στην ομάδα; Ε, όχι…
Έλα τώρα, μην είσαι κορόιδο… Μην ψάξεις στον βόθρο το sold out του Ολυμπιακού, «θαμμένο» κάπου χαμηλά «παίζει». Και… αν. Μπορεί και να «έπεσε το ίντερνετ» πάλι… Ε ναι, εντάξει. Δεν είναι ΟΑΚΑ και Παναθηναϊκός, ή Τούμπα ή Λεωφόρος, για να το «παίξουν» δυνατά. Αλίμονο.
«Αντικειμενική δημοσιογραφία»…