Αποστολή. Σημαντική λέξη, στις μέρες μας, στα ΜΜΕ. Ειδικός σκοπός. Μία άλλη έννοια, επίσης πολύ σημαντική. Προπαγάνδα. Νο1 όρος, όταν μιλάμε για… αντικειμενική, αντι-Ολυμπιακή δημοσιογραφία. Με αυτά τα τρία συστατικά χτίζεται ένα καλό Μέσο στην εποχή μας. Και κάνει.. χρυσές δουλειές. Ποιες είναι αυτές; Χτυπάει τον Ολυμπιακό, στηρίζει εκεί όπου είναι το συμφέρον και… αποδομεί όποιον… πρέπει. Είτε είναι προπονητής, είτε τεχνικός διευθυντής, είτε είναι πρόεδρος, είτε είναι παίκτης, είτε είναι δικαστής, είτε είναι διαιτητής, είτε είναι… οτιδήποτε. Δεν έχει σημασία.
Αυτό τον καιρό, η αποδόμηση έχει ονοματεπώνυμο. Τσάβι Ρόκα. Τόσο κράξιμο είχε να πέσει από τον… Βαγιανίδη. Όποιος δεν… κάθεται καλά με το πλάνο και δεν ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις, αυτομάτως αποδομείται και μπαίνει… απέναντι. Η προπαγάνδα αναλαμβάνει το… απόλυτο κράξιμο, με κάθε τρόπο. Αναδεικνύει κάθε τι στραβό που ο αποδομηθείς έχει κάνει και… πάει λέγοντας.
Δεν περιορίζεται, όπως φαίνεται, μόνο στον Ολυμπιακό, η προπαγάνδα. Πιάνει και τους… δικούς τους. Πράσινους, ασπρόμαυρους, κιτρινόμαυρους. Οποιονδήποτε δεν «κολλάει» με το έργο. Μπαίνει στη «μαύρη λίστα» και βάλλεται αδιακρίτως! Μέχρι να αποδομηθεί και να βγει «ο κακός» της υπόθεσης. Για παράδειγμα, ο κόσμος του ΠΑΟ, όπου σταθεί και όπου βρεθεί λέει (σε γενικές γραμμές) «ο Αλαφούζος κατέστρεψε τον Παναθηναϊκό». Και η προπαγάνδα λέει «ο Τσάβι Ρόκα» έκανε το ένα, έκανε το άλλο, δεν έκανε το τρίτο. Αντιπερισπασμός. Μεγάλο κομμάτι της προπαγάνδας…