Υψηλή τεχνολογία
Δημιουργία κορυφαίων τεχνολογιών και χαρακτηριστικών σε προσιτές τιμές: αυτός ήταν ο φιλόδοξος στόχος της Opel για την εξέλιξη του νέου Astra. Σαν αποτέλεσμα, το νέο Opel Astra κάνει ένα πραγματικό άλμα: είναι ελαφρύ και ευέλικτο, το πιο αποδοτικό στην κατηγορία χάρη σε νέους high-tech κινητήρες, ενώ λανσάρει καινοτόμες τεχνολογίες και υπηρεσίες στη δημοφιλή κατηγορία των συμπαγών, μέχρι πρότινος γνωστές από υψηλότερες κατηγορίες.
Στη βάση των κινητήρων του Astra συναντάμε ένα νέο, τρικύλινδρο 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo 77 kW/105 hp, που κάνει το νέο αστέρι της Opel το καθαρότερο και οικονομικότερο μοντέλο στην κατηγορία του με κατανάλωση μόλις 4,2 lit / 100 km και εκπομπές 96 grams CO2 / km σε συνδυασμό με Start/Stop και κιβώτιο Easytronic 3.0. Από πλευράς diesel, τρεις εκδόσεις της νέας γενιάς του ‘αθόρυβου diesel’ 1.6 CDTI προσφέρονται με 70 kW/95 hp - 100 kW/136 hp που, σε συνδυασμό με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, καταναλώνουν κάτω από 4,0 lit καυσίμου στο μικτό κύκλο: ο πιο οικονομικός που διατίθεται μέχρι τώρα καταναλώνει 3,4 lit / 100 km (90 g/km CO2).
Το νέο Opel Astra λανσάρει το σύστημα φωτισμού full matrix LED στην κατηγορία των συμπαγών – μία τεχνολογία που μέχρι τώρα ήταν προνόμιο των πολυτελών μοντέλων. Η τιμή της είναι εντυπωσιακή – Η Opel προσφέρει το νέο, επαναστατικό, προσαρμοζόμενο σύστημα φώτων IntelliLux LED® από 1.150 ευρώ (τιμή λιανικής συμπερ. ΦΠΑ στη Γερμανία), 100 ευρώ λιγότερο από το σύστημα BiXenon AFL+ της προηγουμένης γενιάς. Το νέο Astra είναι επίσης το πρώτο αυτοκίνητο που λανσάρεται με την premium υπηρεσία Opel OnStar. Η υπηρεσία προσωπικής υποστήριξης και συνδεσιμότητας είναι ο ‘φύλακας άγγελος’ για τους κατόχους Astra 24/7, 365 ημέρες το χρόνο. Το σύστημα θα είναι στάνταρ στις ανώτερες εκδόσεις Astra Dynamic και INNOVATION και ο πρώτος χρόνος χρήσης θα παρέχεται δωρεάν. Η υπηρεσία OnStar θα λανσαριστεί στη χώρα μας το 2016.
Το νέο Astra ωφελείται επίσης από τη νέα γενιά του συστήματος IntelliLink infotainment: το νέο R 4.0 IntelliLink διαθέτει οθόνη αφής 7-ιντσών και επιτρέπει εκτενή ενσωμάτωση smartphone μέσω Apple CarPlay και Android Auto - στάνταρ από το Enjoy. Η νέα γενιά εργονομικών καθισμάτων Opel, δοκιμασμένη και πιστοποιημένη από ανεξάρτητη ομάδα ειδικών της πλάτης του Γερμανικού οργανισμού AGR (Campaign for Healthy Backs), είναι ένα ακόμα αξιοσημείωτο χαρακτηριστικό. Συνεχίζοντας την παράδοσή της να κάνει την πιο προηγμένη σχεδίαση καθισμάτων προσιτή σε ένα ευρύ κοινό, η Opel προσφέρει ένα εργονομικό κάθισμα οδηγού από 390 ευρώ.
Όταν οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές της Opel ξεκίνησαν την αποστολή τους για να συνεχίζουν την 80ετή παράδοση των Kadett και Astra στη κατηγορία των συμπαγών, κύριος στόχος τους ήταν να ανεβάσουν το νέο Astra στην κορυφή της κατηγορίας στον τομέα της απόδοσης. Κάθε εξάρτημα της δομής του αυτοκινήτου σχεδιάστηκε με γνώμονα το συμπαγή χαρακτήρα. Τα ελαφρά υλικά και οι διαδικασίες είχαν σαν αποτέλεσμα, κάθε νέο Astra να είναι από τουλάχιστον 120 kg μέχρι 200 kg ελαφρύτερο από την αντίστοιχη έκδοση της προηγούμενης γενιάς. Σε συνδυασμό με τη νέα τεχνολογία κινητήρων, τα μέτρα αυτά ωφελούν την οικονομία καυσίμου και τις εκπομπές CO2, αλλά παράλληλα χαρίζουν στο νέο Astra ένα δυναμικό ταπεραμέντο: είναι πιο ευέλικτο, πιο ακριβές, στρίβει καλύτερα και προσφέρει μία πιο άμεση συνολική, οδηγική εμπειρία. Επίσης υπόσχεται πιο ζωηρές επιδόσεις και καλύτερη απόκριση.
Μόνο οι καλύτεροι: τελευταία γενιά κινητήρων
Μόνο κινητήρες τελευταίας γενιάς διατίθενται με το Astra με ισχύ από 70 kW/95 hp - 100 kW/150 hp και κυβισμό από 1.0 lit - 1.6 lit. Όλοι αυτοί οι κινητήρες, βενζίνης και diesel, έχουν τρία κοινά: συνδυάζουν εξαιρετική απόδοση με άριστη απόκριση και εντυπωσιακά πολιτισμένη λειτουργία.
Όταν λανσαριστεί φέτος το φθινόπωρο, βασικός κινητήρας του νέου Astra θα είναι ο τρικύλινδρος 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo, γνωστός ήδη από τα ADAM και Corsa. Μέχρι τώρα, έχει ξεχωρίσει για τον ισχυρό και παράλληλα αθόρυβο χαρακτήρα του. Στο νέο Astra, θέτει νέα πρότυπα οικονομίας καυσίμου για βενζινοκινητήρα: με κατανάλωση μόλις 4,2 lit / 100 km στο μικτό κύκλο και εκπομπές ρύπων 96 grams CO2 / km – οι καλύτερες τιμές για ένα συμπαγές βενζινοκίνητο μοντέλο – όταν συνδυάζεται με Start/Stop και το αυτοματοποιημένο πεντατάχυτο κιβώτιο Easytronic 3.0. Ακόμα και σε συνδυασμό με ένα συμβατικό, 5άρι κιβώτιο, οι εκπομπές CO2 του ισχυρού και ζωηρού κινητήρα 77 kW/105 hp παραμένουν στα 99 g/km (4,3 liters/100 km). Στην Γερμανία η βασική έκδοση θα ξεκινά από 17.960 ευρώ. Στην Ελλάδα οι τιμές του νέου Astra θα ανακοινωθούν εν καιρώ και θα είναι όπως πάντα ανταγωνιστικές.
Ένας εντελώς νέος τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας της ίδιας οικογένειας με τον μικρότερο χιλιάρη τρικύλινδρο κάνει επίσης πρεμιέρα στο νέο Astra: ένας 1.4 ECOTEC Direct Injection Turbo σε εκδόσεις 92 kW/125 hp και 110 kW/150 hp. Με τεχνολογία Start/Stop και 6άρι μηχανικό κιβώτιο, η κατανάλωσή του στο μικτό κύκλο κυμαίνεται στα 4,9 lit / 100 km (114 g/km CO2) – εντυπωσιακή βελτίωση 11% συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά 103 kW/140 hp Astra. Οι επιδόσεις έχουν βελτιωθεί σε απίστευτο βαθμό: εφοδιασμένο κινητήρα 110 kW/150 hp, το νέο Astra χρειάζεται 4,3 δεύτερα λιγότερο χρόνο από τον προκάτοχό του για να επιταχύνει από 80 στα 120 km/h με πέμπτη σχέση – βελτίωση 32%.
Ο ‘αθόρυβος diesel’ 1.6 CDTI σε τρεις εκδόσεις ισχύος από 70 kW/95 hp καλύπτει την προσφορά diesel. Οι τιμές για τον βασικό diesel ξεκινούν από 20.260 – 650 ευρώ λιγότερο από τον υπάρχοντα, βασικό diesel. Οι εκπομπές CO2 όλων των εκδόσεων που εφοδιάζονται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο είναι το πολύ 99 grams / km. Μέχρι τώρα, πρωταθλητής απόδοσης στη νέα οικογένεια Astra είναι το μοντέλο 81 kW/110 hp, με κατανάλωση μόλις 3,4 lit και εκπομπές CO2 90 grams. Όσο για την κορυφαία έκδοση diesel του νέου Astra, αντλεί ισχύ από τον 1.6 CDTI 100 kW/136 hp που λανσαρίστηκε την περασμένη άνοιξη στο υπάρχον μοντέλο. Χάρη στη σημαντική μείωση βάρους, το νέο Astra καταναλώνει και ρυπαίνει λιγότερο από τον συγκρίσιμο προκάτοχό του – μόλις 3,7 lit / 100 km στο μικτό κύκλο (έναντι 3,9 lit) και 99 grams CO2 / km (έναντι 104) αντίστοιχα. Ταυτόχρονα έχει πολύ ισχυρότερες επιταχύνεις: ολοκληρώνει το σπριντ από στάση στα 100 km/h σε 9,6 δευτερόλεπτα (- 0,7 δευτ.) και το σημαντικότερο, χρειάζεται μόνο 8,2 δεύτερα για να επιταχύνει από 80 στα 120 km/h με πέμπτη σχέση – ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο ταχύτερο από τον προκάτοχό του.
Εξαιρετική συνδεσιμότητα και infotainment
Σε έναν άλλο τομέα, το νέο Astra αποτελεί πρωταρχικό παράδειγμα της φιλοδοξίας της Opel να προχωρήσει σε ‘εκδημοκρατισμό’ των τεχνολογιών και καινοτομιών προερχόμενες από ανώτερες κατηγορίες, κάνοντάς τις ευρέως προσιτές. Η επόμενη γενιά Astra είναι το πρώτο νέο μοντέλο της Opel που θα διατίθεται με την υπηρεσία προσωπικής υποστήριξης και συνδεσιμότητας Opel OnStar από το λανσάρισμά του. Η Opel OnStar προσφέρει στους πελάτες μία ευρεία γκάμα υπηρεσιών ασφάλειας και άνεσης όπως αυτόματη απόκριση σε σύγκρουση, οδική βοήθεια και ένα 4G LTE mobile Wi-Fi hotspot. Οι εκδόσεις Dynamic και INNOVATION θα έχουν την Opel OnStar στάνταρ (προαιρετικός σε Essentia και Enjoy), και ολόκληρη γκάμα υπηρεσιών OnStar θα είναι δωρεάν για τους συνδρομητές τους πρώτους 12 μήνες. Στην Ελλάδα θα λανσαριστεί τον επόμενο χρόνο.
Επιπλέον, μία νέα γενιά συστημάτων IntelliLink θα γιορτάσει το ντεμπούτο της στο Astra. Το Radio R 4.0 IntelliLink είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις από το Enjoy και πάνω. Συνοδεύεται από μία οθόνη αφής 7-ιντσών, διεπαφή Bluetooth και είναι συμβατό με Android Auto και Apple CarPlay, που φέρνουν τον κόσμο των smartphones μέσα στο αυτοκίνητο – πρεμιέρα στην κατηγορία των συμπαγών. Ένα νέο, προηγμένο σύστημα Navi 900 IntelliLink με μεγάλη οθόνη αφής 8 ιντσών και ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης για πάνω από 30 Ευρωπαϊκές χώρες προσφέρεται προαιρετικά για όλες τις εκδόσεις.
Premium τεχνολογίες σε προσιτές τιμές
Το IntelliLux LED® είναι μία ακόμα απόλυτη καινοτομία στα συστήματα ασφάλειας του νέου Astra. Το νέο αστέρι της Opel λανσάρει την επόμενη γενιά του επαναστατικού, πατενταρισμένου συστήματος full-LED matrix light IntelliLux LED® για πρώτη φορά στην κατηγορία των συμπαγών. Μέχρι τώρα, αυτή η τεχνολογία ήταν αποκλειστικότητα μοντέλων που ανήκαν σε πολυτελείς και premium κατηγορίες. Αυτή, επιτρέπει οδήγηση με μεγάλη σκάλα φώτων που δεν ‘τυφλώνει’ τους άλλους οδηγούς και προσφέρεται σε τιμές που ξεκινούν από 1.150 ευρώ. Δεδομένου ότι πάνω από 200.000 Astra προηγούμενης γενιάς εφοδιάζονταν με το σύστημα προσαρμοζόμενου φωτισμού BiXenon AFL+ (1.250 ευρώ), είναι πολύ πιθανό οι πελάτες του νέου Astra να γοητευθούν από την ακόμα πιο προηγμένη τεχνολογία IntelliLux LED® και τα πλεονεκτήματά της στον τομέα της ασφάλειας και της άνεσης.
Εκτός από τις τεχνολογίες Opel OnStar και IntelliLux LED®, οι μελλοντικοί ιδιοκτήτες Astra μπορούν να ελπίζουν και σε μία σειρά περαιτέρω συστημάτων ασφάλειας, άνεσης και υποστήριξης – πολλά από τα οποία είναι απαράμιλλα σε αυτή την κατηγορία. Η τρίτη γενιά εμπρός κάμερας Opel Eye με Σύστημα Αναγνώρισης Οδικής Σήμανσης (Traffic Sign Assistant) και το Σύστημα Διατήρησης Λωρίδας Κυκλοφορίας (Lane Keep Assist) με Προειδοποίηση Αλλαγής Λωρίδας Οχήματος (Lane Departure Warning) μαζί με την Ένδειξη Απόστασης Προπορευόμενου Οχήματος (Following Distance Indication) κάνουν την οδήγηση του νέου Astra πιο άνετη και ασφαλέστερη από 500 ευρώ.
Τα δοκιμασμένα και πιστοποιημένα εργονομικά καθίσματα AGR (Campaign for Healthy Backs) νέας γενιάς διατίθενται επίσης σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές από 390 ευρώ – για τον οδηγό. Αυτά συνεχίζουν την παράδοση της Opel στα άριστα, εργονομικά καθίσματα και τώρα διατίθενται με πρόσθετα χαρακτηριστικά άνεσης. Το νέο Opel Astra θα προσφέρει ρυθμιζόμενα καθίσματα προς 18 κατευθύνσεις για τον οδηγό. Αυτά περιλαμβάνουν λειτουργία μασάζ, εξαερισμό, και ρύθμιση πλάτους καθίσματος – μοναδικός συνδυασμός στην κατηγορία.
Επομένως, το νέο Opel Astra είναι όχι μόνο ελαφρύτερο, πιο ευέλικτο και πιο αποδοτικό. Είναι και πιο οικονομικό, πιο άνετο, ασφαλέστερο και πιο ελκυστικό από ποτέ πριν χάρη στις high tech καινοτομίες που λανσάρει σε πολύ προσιτές τιμές στην κατηγορία των συμπαγών.
Από το δελτίο Τύπου