Ντουντούκα
Βάζουν... Φωτιά στο πρωτάθλημα με σκάνδαλα!

2015 Honda CR-V

2015 Honda CR-V
Τετάρτη, 28 Ιανουαρίου 2015 - 17:50

1. Εισαγωγή: Πλήρης ανανέωση του 2015 Honda CR-V με έμφαση στο στυλ, τους κινητήρες και την τεχνολογία

• Νέος κινητήρας diesel και αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων προσφέρουν την καλύτερη αναλογία ισχύος / εκπομπών ρύπων από οποιονδήποτε άλλο κινητήρα της αγοράς
• Παγκόσμια τεχνολογική πρωτιά που αυξάνει την ασφάλεια των επιβατών
• Καινοτόμο, νέο σύστημα συνδεσιμότητας στο στάνταρ εξοπλισμό
• Προηγμένη αισθητική και δυναμική παρουσία στο δρόμο με προσεγμένες στυλιστικές αλλαγές
• Τεχνολογική αναβάθμιση για μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση και άνεση

Το Honda CR-V είναι ήδη ένα από τα πιο δημοφιλή συμπαγή SUV που πωλούνται παγκοσμίως. Πάνω από 750,000 μονάδες έχουν πουληθεί σε όλη την Ευρώπη από το 1997 που παρουσιάστηκε, από τις οποίες σχεδόν 50.000 μέσα στο 2014. Τους πρώτους εννέα μήνες της περσινής χρονιάς, το CR-V ήταν το δημοφιλέστερο SUV σε όλο τον κόσμο*. Το μοντέλο αποτελεί βασικό συστατικό στοιχείο της επιτυχίας της Honda στην Ευρώπη, ενώ η πλήρης ανανέωση της τέταρτης γενιάς CR-V θα διευρύνει περαιτέρω την επιτυχία του.

Ανάμεσα στα πιο αξιοπρόσεκτα χαρακτηριστικά του 2015 CR-V είναι ένας νέος κινητήρας diesel και το αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων που πετυχαίνουν μία απαράμιλλη αναλογία ισχύος – εκπομπών ρύπων, μία παγκοσμίως πρώτη τεχνολογία ασφάλειας, ένα νέο σύστημα συνδεσιμότητας και infotainment, καθώς και αναβαθμισμένο σύστημα ανάρτησης και βελτιστοποιημένα μέτρα κατά των θορύβων, κραδασμών & τριγμών (NVH) για μία πιο ποιοτική και δυναμική οδηγική εμπειρία.

Το 2015 CR-V ανήκει σε μία νέα σειρά προηγμένων και σπορ οχημάτων της Honda, που επιβεβαιώνουν την πρωτοποριακή προσέγγιση της μάρκας σε μηχανολογικές και τεχνολογικές λύσεις οι οποίες βελτιώνουν την ποιότητα ζωής των πελατών της.

Το CR-V έχει εξελιχθεί με γνώμονα τις ανάγκες των Ευρωπαίων οδηγών και θα διατίθεται στις Εκθέσεις των Επισήμων Εμπόρων Honda από φέτος την Άνοιξη.

Όσον αφορά στην Ελληνική αγορά τo ανανεωμένο Honda CR-V με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων θα είναι άμεσα διαθέσιμο το Μάρτιο 2015 στην έκδοση Elegance με ?32,270 με απόσυρση. Με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων στην έκδοση Elegance το CR-V θα είναι διαθέσιμο τον Ιούνιο 2015 έναντι ?35,270 με απόσυρση.

Κύρια προϊοντικά χαρακτηριστικά:

1. Νέος κινητήρας και κιβώτιο
Το ανανεωμένο CR-V προσφέρεται με έναν ισχυρότερο κινητήρα diesel και ένα βελτιωμένο, αποδοτικό αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων.

Ο νέος ισχυρότερος, τετρακύλινδρος 1.6 i-DTEC diesel (160 PS) της σειράς Earth Dreams Technology της Honda που διατίθεται με το 4WD CR-V, προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις και χαμηλές εκπομπές CO2.

Για πλήρη αξιοποίηση της απόδοσης του κινητήρα, το νέο μοντέλο διατίθεται επίσης με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων. Σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο, ο νέος κινητήρας 1.6 diesel 160 PS πετυχαίνει μία από τις καλύτερες αναλογίες ισχύος – εκπομπών ρύπων από οποιονδήποτε κινητήρα της αγοράς σήμερα

2. Honda Connect infotainment system
Το 2015 CR-V θα περιλαμβάνει το νέο σύστημα ήχου και πληροφόρησης αυτοκινήτου, το Honda Connect. Το Honda Connect προσφέρει άνεση και συνδεσιμότητα εν κινήσει, με κύρια χαρακτηριστικά τα DAB / FM / AM και διαδικτυακό ραδιόφωνο, συνδεσιμότητα Bluetooth, internet browsing, δορυφορική πλοήγηση και κάμερα οπισθοπορείας για το παρκάρισμα (rear-view parking camera).

Το Honda Connect είναι συμβατό με Android 4.0.4, το δημοφιλέστερο λειτουργικό σύστημα για smartphone, που χρησιμοποιεί λειτουργίες αφής (pinch, swipe και tap) – όλες με πρόσβαση από μία οθόνη αφής επτά ιντσών.

3. Σύστημα ενεργητικής ασφάλειας σε παγκόσμια πρωτιά
Το 2015 CR-V θα σηματοδοτήσει την πρεμιέρα του νέου συστήματος Intelligent Adaptive Cruise Control (i-ACC) της Honda στο πλαίσιο της δέσμευσης της εταιρίας “Ασφάλεια για Όλους”.

Έχοντας την ικανότητα να προβλέπει και να αντιδρά αυτόματα στην είσοδο άλλων οχημάτων στη λωρίδα κυκλοφορίας του νέου CR-V – μετά από εκτενή έρευνα των πιο χαρακτηριστικών Ευρωπαϊκών οδηγικών στυλ σε πραγματικές συνθήκες - το i-ACC της Honda χρησιμοποιεί κάμερα και ραντάρ για την ανίχνευση της θέσης των άλλων οχημάτων στο δρόμο. Στη συνέχεια εφαρμόζει έναν αλγόριθμο για να προβλέψει την πιθανότητα εισόδου οχημάτων από διπλανές λωρίδες, επιτρέποντας στο αυτοκίνητο που εφοδιάζεται με το σύστημα να αντιδρά με ταχύτητα, ασφάλεια και άνεση.

*Τιμές Focus2Move – παγκόσμιες πωλήσεις 515.326 μεταξύ 1ης Ιανουαρίου και 31ης Σεπτεμβρίου 2014

2. Σχεδίαση: Δυναμική, σοφιστικέ στυλιστική αναβάθμιση

• Σοφιστικέ και ισχυρή παρουσία στο δρόμο με προσεγμένες στυλιστικές παρεμβάσεις
• Οι τροποποιήσεις περιλαμβάνουν ανανεωμένη μάσκα και προβολείς που δίνουν έμφαση στο πλάτος και την ευστάθεια

Το στυλ του νέου CR-V έχει αναβαθμιστεί προσεκτικά σύμφωνα με τα γούστα των Ευρωπαίων πελατών. Οι πιο σημαντικές αλλαγές βρίσκονται μπροστά, με ανασχεδιασμένους προβολείς που ενώνονται οπτικά με τη νέα μάσκα. Επιπλέον, ο νέος προφυλακτήρας και η νέα ποδιά αυξάνουν το πλάτος του CR-V υποδηλώνοντας βελτιωμένη ευστάθεια, ενώ παράλληλα χαμηλώνουν το οπτικό κέντρο βάρους του αυτοκινήτου.

Οι κομψοί εμπρός προβολείς χρησιμοποιούν ισχυρούς λαμπτήρες αλογόνου, φώτα ημέρας LED και φώτα τύπου προτζέκτορα HID – χαρίζοντας στο αυτοκίνητο μία τολμηρή φυσιογνωμία και βελτιστοποιώντας παράλληλα την ορατότητα του δρόμου σε συνθήκες μειωμένου φωτισμού.

Πίσω, τα φωτιστικά σώματα LED προσδίδουν στο CR-V μία πιο τρισδιάστατη εμφάνιση. Επίσης διατίθενται νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου 17- και 18-ιντσών, που συμπληρώνουν τις εξωτερικές αναβαθμίσεις και υπογραμμίζουν το βελτιωμένο δυναμισμό του CR-V.

Ο στόχος της Honda για τη δημιουργία ενός κομψότερου και λειτουργικότερου εσωτερικού επιτεύχθηκε με ένα ανασχεδιασμένο, χρωμιωμένο ένθετο που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του ταμπλό και με τη χρήση υλικών υψηλής ποιότητας σε βασικές επιφάνειες. Το ταμπλό έχει ανασχεδιαστεί με κριτήριο την καλύτερη ορατότητα και πρόσβαση στη νέα οθόνη αφής επτά ιντσών και το σύστημα Honda Connect, ενώ ένα συρόμενο υποβραχιόνιο (60 mm εμπρός/πίσω) ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα αυξάνει την ευελιξία και άνεση.

Το 2015 CR-V διαθέτει επίσης ένα σύστημα αναδίπλωσης της πίσω καθισμάτων με μία κίνηση, ενώ τα πίσω καθίσματα είναι διαιρούμενα 60/40 για να μπορούν να “πέφτουν” τελείως τραβώντας απλά τη λαβή. Έτσι το CR-V μεταμορφώνεται σε ένα ευέλικτο και ευπροσάρμοστο όχημα μεταφοράς, το οποίο παραμένει το κορυφαίο συμπαγές SUV με χώρο αποσκευών 1648 L με τα καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα και ρεζέρβα κανονικών διαστάσεων (1669 L με μίνι ρεζέρβα), ή 589 L με τα καθίσματα στη θέση τους.

Το μήκος του χώρου φόρτωσης φτάνει τα 1.570 mm, για να μπορούν να μεταφερθούν άνετα στο CR-V δύο mountain bikes ή τέσσερα σετ μπαστουνιών του γκολφ.

Το 2015 CR-V διατίθεται σε εννέα αποχρώσεις. Νέα για το 2015 είναι η Golden Brown metallic, ενώ τέσσερις μεταλλικές, τρεις ιριδίζουσες και μία απλή προέρχονται από το προηγούμενο μοντέλο (μεταλλικές: Twilight Blue, Urban Titanium, Alabaster Silver, Polished Metal, ιριδίζουσες: Passion Red, White Orchid, Crystal Black, και απλή: Deep Ocean Blue).

Για να αναδειχτεί η σχεδίαση της καμπίνας του CR-V, χρησιμοποιήθηκε νέα ταπετσαρία. Διατίθεται με χρωμιωμένα ή μαύρα ένθετα τύπου ανθρακονήματος σε βασικές επιφάνειες και διατίθενται εκδόσεις με μαύρο περφορέ δέρμα, μαύρο Alcantara και δέρμα, μαύρο μαλακό ύφασμα ή ιβουάρ περφορέ δέρμα.

3. Infotainment: Νέο σύστημα ήχου & πληροφόρησης Honda Connect

• Το Honda Connect προσφέρει άνεση και συνδεσιμότητα εν κινήσει
• Ευρεία σειρά λειτουργιών προβάλλεται στην οθόνη αφής 7 ιντσών
• Οικείες λειτουργίες αφής “pinch, swipe & tap” σε στυλ smartphone
• Άμεση πρόσβαση από έναν από τους ταχύτερους επεξεργαστές δύο πυρήνων της βιομηχανίας
• Διατίθεται στάνταρ με όλες τις εκδόσεις του 15YM CR-V από τη βασική και πάνω

Το νέο σύστημα Honda Connect infotainment τοποθετείται στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις από τη βασική και πάνω (Comfort/SE), προσφέροντας μεγαλύτερη άνεση και συνδεσιμότητα εν κινήσει.

Εύκολο και διαισθητικό στη χρήση, το Honda Connect τρέχει με Android 4.0.4 – το δημοφιλέστερο λειτουργικό σύστημα για smartphone – υιοθετώντας τις γνωστές λειτουργίες αφής ‘pinch, swipe και tap‘ ενός smartphone. Η οθόνη επτά ιντσών μπορεί να προσαρμόζεται σύμφωνα με τις ατομικές προτιμήσεις του χρήστη, ο οποίος μπορεί να επιλέξει από δύο διαφορετικά στυλ (skins) εξατομικεύοντας πλήρως το σύστημα. Έγχρωμα εικονίδια διασφαλίζουν ταχεία και απλή λειτουργία πλοήγησης μέσω της οθόνης αφής.

Το Honda Connect προσφέρει στους εμπρός επιβάτες ταχεία και εύκολη πρόσβαση σε πληροφορίες που αφορούν στο όχημα και της κάμερας οπισθοπορείας μέχρι μουσική και συνδεσιμότητα Bluetooth για smartphone. Οι λειτουργίες του συστήματος περιλαμβάνουν πρόσβαση στο internet, δύο προ-εγκατεστημένες εφαρμογές, στο Honda App Centre, προαιρετικό σύστημα πλοήγησης Garmin, DAB / FM / AM και διαδικτυακό ραδιόφωνο, διεπαφή τηλεφώνου, και συνδεσιμότητα Bluetooth, κάμερα οπισθοπορείας με δυναμικές οδηγίες καθώς και διάφορες πληροφορίες του οχήματος όπως χιλιομετρητής, οικονομία καυσίμου και χρόνος ταξιδιού.

Γραφικά υψηλής ποιότητας και χωρίς διακοπές λειτουργία διασφαλίζονται από έναν από τους ταχύτερους επεξεργαστές στην αυτοκινητοβιομηχανία, τον NVIDIA Tegra 3.

Συνδεσιμότητα Bluetooth και πρόσβαση στο internet
Το νέο σύστημα Honda Connect προσφέρει άριστη συνδεσιμότητα για ασφαλή επικοινωνία εν κινήσει, ενώ οι κάτοχοι του οχήματος μπορούν επίσης να συνδέουν το smartphone τους στο Hands Free σύστημα Τηλεφώνου μέσω Bluetooth. Το Honda Connect είναι συμβατό με την τεχνολογία MirrorLink, που προσφέρει απευθείας συνδεσιμότητα μεταξύ του συστήματος και συμβατού smartphone του χρήστη. Αυτή η τεχνολογία επιτρέπει στο χρήστη να προβάλλει την οθόνη του smartphone του μέσω του Honda Connect και να έχει πρόσβαση στις αγαπημένες του εφαρμογές.

Οι κάτοχοι μπορούν επίσης να συνδέονται στο internet μέσω Smartphone Wi-Fi tethering ή ενός Mobile Wifi Router, που επιτρέπει internet browsing ενώ βρίσκονται στο αυτοκίνητο (όταν αυτό είναι σταματημένο), για να μπορούν να βρίσκουν τοπικά σημεία ενδιαφέροντος και γειτονικά τοπόσημα.

Προ-εγκατεστημένες εφαρμογές
Το σύστημα διατίθεται με προ-εγκατεστημένες εφαρμογές, ενώ ο χρήστης μπορεί να κατεβάσει περισσότερες από το Honda App Centre.

Η προ-εγκατεστημένη εφαρμογή “Aha” επιτρέπει την άνετη πρόσβαση σε χιλιάδες σταθμούς – με μουσική, ειδήσεις, podcasts & audio books – καθώς και social media feeds και τοπικές υπηρεσίες. Η εύχρηστη διεπαφή Aha κάνει την ανεύρεση πληροφοριών ασφαλή και εύκολη, από το να βρεις οτιδήποτε σε ένα λογαριασμό Twitter μέχρι ενημερωμένα δελτία καιρού. Με την εφαρμογή Aha οι χρήστες μπορούν να βρουν εύκολα σημεία ενδιαφέροντος, κάτι που τους βοηθά να εντοπίζουν τα πλησιέστερα εστιατόρια ή ξενοδοχεία, για παράδειγμα.

Προαιρετικό Σύστημα Πλοήγησης Garmin
Προαιρετικά, το βραβευμένο, δορυφορικό σύστημα πλοήγησης Garmin διατίθεται πλήρως ενσωματωμένο στο Honda Connect. Προ-φορτωμένοι χάρτες επιτρέπουν την πλοήγηση ακόμα και σε περιοχές, χωρίς σήμα κινητής τηλεφωνίας και με εκατομμύρια σημεία ενδιαφέροντος είναι πάντα εύκολο να βρίσκεις τις επιθυμητές τοποθεσίες.

Οι φωνητικές οδηγίες “στροφή – στροφή” πλαισιώνονται από προηγμένα στοιχεία καθοδήγησης για να μπορούν οι χρήστες να αντεπεξέρχονται με ευκολία στις πιο δύσκολες συνθήκες. Η καθοδήγηση λωρίδας δηλώνει την κατάλληλη λωρίδα από την οποία ο οδηγός πρέπει να στρίψει, ενώ μία φωτορεαλιστική διασταύρωση διευκολύνει την αναγνώριση επιλεγμένων διασταυρώσεων και εξόδων. Το σύστημα περιλαμβάνει επίσης αποφυγή κυκλοφοριακής συμφόρησης σε πραγματικό χρόνο, προειδοποιήσεις ορίων ταχύτητας, τρισδιάστατη απεικόνιση κτιρίων και περιοχών, αλλά και Οικολογική Διαδρομή (Eco Routing).

4. Κινητήρες και κιβώτιο: Ανανεωμένη σειρά κινητήρων για το CR-V προσφέρει αυξημένη ισχύ και απόδοση

• Νέος κινητήρας 1.6 i-DTEC (160PS) αποδίδει περισσότερη ισχύ από τον προκάτοχό του και μειωμένες εκπομπές CO2
• Πληροί τις προδιαγραφές Euro6b
• Η καλύτερη αναλογία ισχύος / κατανάλωσης από οποιονδήποτε κινητήρα της αγοράς σήμερα
• Νέο σύστημα υπερσυμπίεσης δύο σταδίων αποδίδει υψηλότερη ισχύ
• Νέο κιβώτιο εννέα σχέσεων αντικαθιστά το πεντατάχυτο αυτόματο κιβώτιο

Το 2015 CR-V διατίθεται με μία ισχυρή σειρά τριών κινητήρων που αποτελείται από δύο 1.6L diesel (160 PS & 120PS) και ένα βενζινοκινητήρα 2.0L (155 PS). Και οι τρεις πληρούν τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro6b.

Νέος 160 PS 1.6L diesel
Η σειρά πετρελαιοκινητήρων του CR-V, που αναμένεται να αποτελέσει πάνω από το 60% των πωλήσεων έχει αυξηθεί με την προσθήκη του νέου τετρακύλινδρου 1.6L i-DTEC 160 PS της σειράς Earth Dreams Technology της Honda, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2013 ως 1.6 L i-DTEC με 120 PS.

Αυτός ο μοναδικός για την Ευρώπη κινητήρας αντικαθιστά τη μονάδα 2.2L i-DTEC diesel. Με την υποστήριξη ενός συστήματος υπερσυμπίεσης δύο σταδίων, προσφέρει υψηλότερη ισχύ και καλύτερη καμπύλη ροπής, σε συνδυασμό με κορυφαία απόδοση και σημαντικά μειωμένες εκπομπές CO2. Σαν αποτέλεσμα, ο νέος κινητήρας έχει την καλύτερη αναλογία ισχύος - κατανάλωσης που υπάρχει στην κατηγορία.

Μία σειρά καινοτομιών μειώνουν τις απώλειες ισχύος λόγω τριβών που στον i-DTEC είναι 37% μειωμένες από του προκατόχου του και αντίστοιχη με ενός βενζινοκινητήρα. Το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικά εντυπωσιακή οικονομία καυσίμου 4,9 l/100km (μικτός κύκλος).

Ο κινητήρας αποδίδει μέγιστη ισχύ 160 PS (αύξηση 6% από τον προηγούμενο 2.2L diesel) και ροπή 350 Nm, με εκπομπές CO2 129 g/km (βελτίωση 11% και ασυναγώνιστη από οποιονδήποτε ανταγωνιστή με παρόμοια ιπποδύναμη) όταν συνδυάζεται με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο.

Το σύστημα υπερσυμπίεσης δύο σταδίων αποτελείται από δύο υπερσυμπιεστές σειριακά τοποθετημένους ως προς τη ροή των καυσαερίων. Ο πρώτος υπερσυμπιεστής που αντιμετωπίζει υψηλότερη πίεση καυσαερίων ονομάζεται υπερσυμπιεστής υψηλής πίεσης, και ο δεύτερος που αντιμετωπίζει χαμηλότερη πίεση καυσαερίων αποκαλείται υπερσυμπιεστής χαμηλής πίεσης. Ο υπερσυμπιεστής υψηλής πίεσης είναι υπεύθυνος για την εισαγωγή αέρα κινητήρα στις χαμηλές στροφές, ενώ ο υπερσυμπιεστής χαμηλής πίεσης λειτουργεί στις υψηλές στροφές του κινητήρα. Στη μεσαία ζώνη στροφών και οι δύο υπερσυμπιεστές λειτουργούν μαζί. Ο μικρότερος υπερσυμπιεστής υψηλής είναι μεταβλητής γεωμετρίας (VGT) για διασφάλιση ταχείας απόκρισης του γκαζιού και μείωση των απωλειών ροής στις χαμηλές στροφές, ενώ ο υπερσυμπιεστής χαμηλής πίεσης ελέγχεται από μία συμβατική βαλβίδα διαφυγής (waste gate).

Αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων
Το 2015 CR-V θα διατίθεται με ένα νέο, αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων που αντικαθιστά το προηγούμενο πεντατάχυτο αυτόματο. Το νέο κιβώτιο προσφέρει πλείστα πλεονεκτήματα σε πραγματικές συνθήκες στους Ευρωπαίους καταναλωτές. Διαθέτει πιο ευρεία κλιμάκωση σχέσεων, μια πολύ κοντή πρώτη σχέση που διασφαλίζει γρήγορη και δυναμική εκκίνηση, ενώ η μακριά μέγιστη σχέση έχει σαν αποτέλεσμα μειωμένες στροφές του κινητήρα και κατ’ επέκταση μειωμένα επίπεδα κατανάλωσης και θορύβων σε ταχύτητες ταξιδιού.

Με μεγαλύτερο αριθμό σχέσεων και μειωμένη μεταβολή στροφών κινητήρα σε κάθε αλλαγή προσφέρει επίσης καλύτερη απόκριση στις εντολές του οδηγού, αλλά και πιο ομαλές αλλαγές που δίνουν την αίσθηση μιας πιο γραμμικής και αρμονικής επιτάχυνσης.

Ανάλογα με την οδηγική κατάσταση – στροφές κινητήρα και τη θέση του γκαζιού – το νέο αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων μπορεί ακόμα και να κατεβάζει σχέσεις απευθείας από 9η σε 5η και από 7η σε 4η, πέρα από τα κατεβάσματα μιας ή δύο σχέσεων. Όλα τα υπόλοιπα κατεβάσματα ουσιαστικά παρακάμπτονται όταν απαιτείται ένα πολλαπλό κατέβασμα για να επιτευχθεί η επιθυμητή σχέση.

Οι μελετημένες διαστάσεις του νέου κιβωτίου διαμορφώνουν μία μικρότερη, ελαφρύτερη (κατά 35 kg) μονάδα, που επιτρέπει καλύτερη κατανομή βάρους σε όλο το όχημα. Ο νέος κινητήρας και το κιβώτιο μαζί ζυγίζουν 65 kg λιγότερο από τον προηγούμενο αντίστοιχο συνδυασμό, προς όφελος τις οδηγικής άνεσης και απόκρισης διεύθυνσης καθώς και της απόδοσης.

Επιλογή βενζινοκινητήρα
Ο βενζινοκινητήρας διατίθεται επίσης σε εκδόσεις 4WD & 2WD και προέρχεται από το προηγούμενο CR-V. Ο 2.0 i-VTEC αποδίδει μέγιστη ισχύ 155 PS και ροπή 192 Nm και πληροί τις προδιαγραφές Euro6.

5. Οδηγική άνεση και συμπεριφορά: Ταχύτερη απόκριση και ανώτερα επίπεδα άνεσης στην καμπίνα

• Νέα γεωμετρία σαϊλεντμπλόκ και αμορτισέρ βελτιώνουν την οδηγική άνεση
• Αυξημένα εμπρός και πίσω μετατρόχια βελτιώνουν την ευστάθεια
• Νέος λόγος υποπολλαπλασιασμού για πιο συναρπαστική οδήγηση
• Νέα βελτιωμένα χαρακτηριστικά NVH δημιουργούν προϋποθέσεις πιο απολαυστικής οδήγησης για όλους τους επιβάτες

Το νέο CR-V διαθέτει αναβαθμισμένο πλαίσιο για καλύτερη οδική συμπεριφορά και βελτιωμένη οδηγική άνεση, Τα αναθεωρημένα εξαρτήματα – που περιλαμβάνουν νέα σαϊλεντμπλόκ εμπρός ανάρτησης, αποσβεστήρες, νέους βραχίονες – όλα συμβάλλουν σε μία πιο άνετη και απολαυστική οδηγική εμπειρία.

Τα εμπρός και πίσω μετατρόχια έχουν αυξηθεί κατά 15 mm, ενώ η γωνία κάμπερ έχει μεγαλώσει κατά μισή μοίρα συμβάλλοντας στην ευστάθεια. Ο νέος ελαφρύτερος κινητήρας diesel μειώνει το βάρος στους εμπρός τροχούς, βελτιώνοντας τη συμπεριφορά στις στροφές, ενώ το νέο κιβώτιο εννέα σχέσεων αναβαθμίζει επίσης σημαντικά την οδηγική εμπειρία, χάρη στην γραμμική επιτάχυνση λόγω της μειωμένης μεταβολής των στροφών του κινητήρα σε κάθε αλλαγή σχέσης.

Για καλύτερη απόκριση, ο λόγος υποπολλαπλασιασμού έχει αυξηθεί κατά 8%, μειώνοντας τις καθυστερήσεις στην αντίδραση του οχήματος σε ελιγμούς για την αποφυγή εμποδίων στο δρόμο σε υψηλές ταχύτητες, διατηρώντας όμως την ακριβή και γρήγορη συμπεριφορά στις χαμηλότερες ταχύτητες για μεγαλύτερη ευελιξία.

Θέλοντας να δημιουργήσουν μία πιο ποιοτική και ευχάριστη εμπειρία για τους επιβάτες, οι μηχανικοί της Honda εφάρμοσαν μία σειρά μέτρων διαχείρισης θορύβων, κραδασμών και τριγμών (NVH). Μεταξύ άλλων διπλασίασαν το πάχος των τσιμουχών στις πόρτες, άλλαξαν τη μοκέτα του πατώματος, και επέκτειναν τη χρήση των ηχοαπορροφητικών υλικών στο ταμπλό, τις πόρτες και τις κολόνες. Άλλα μέτρα που πάρθηκαν είναι η στεγανοποίηση τους εμπρός τμήματος του καπό για μείωση του αεροδυναμικού θορύβου. Σαν αποτέλεσμα αυτών και άλλων μέτρων, η καμπίνα του 2015 CR-V είναι 6% πιο αθόρυβη από του προηγούμενου μοντέλου.


6. Παγκόσμιες τεχνολογικές πρωτιές που βελτιώνουν την ασφάλεια των επιβατών

• Νέα χαρακτηριστικά ασφάλειας: Honda SENSING παρουσιάζεται στο 2015 CR-V
• Παγκόσμια πρωτιά για το Intelligent Adaptive Cruise Control
• Νέο αυτόματο σύστημα πέδησης στις χαμηλές ταχύτητες προσφέρεται στάνταρ
• Κατάταξη 5 αστέρων στο EuroNCAP συνεχίζεται από τον προκάτοχό του

Όπως όλα τα νέα οχήματα Honda που πωλούνται στην Ευρώπη, το CR-V εφοδιάζεται με premium τεχνολογίες παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας που κάνουν την οδήγηση ευκολότερη και ασφαλέστερη.

Honda SENSING
Η Honda έχει προχωρήσει σε πλήρη ανανέωση των συστημάτων της ενεργητικής ασφάλειας που βασίζονται σε αισθητήρες, γνωστά ως Advanced Driving Assist Systems (Συστήματα Προηγμένης Υποστήριξης Οδηγού). Με την ονομασία ‘Honda SENSING’, το νέο σύστημα συνδυάζει τώρα κάμερα και τεχνολογία ραντάρ, βελτιώνοντας τα συστήματα Collision Mitigation Braking System και Adaptive Cruise Control. Το Honda SENSING διατίθεται με τη νέα έκδοση CR-V Executive.

Τα Συστήματα Advanced Driving Assist της Honda, μεταξύ των οποίων Forward Collision Warning (Προειδοποίηση Εμπρόσθιας Σύγκρουσης), Lane Departure Warning (Προειδοποίηση Απόκλισης από τη Λωρίδα Κυκλοφορίας), Traffic Sign Recognition System (Αναγνώριση Σημάτων Οδικής Κυκλοφορίας), Blind Spot Information (Πληροφόρηση Τυφλού Σημείο), Cross Traffic Monitor (Παρακολούθηση Διέλευσης Οχημάτων) και High Beam Support System (Σύστημα Υποστήριξης Μεγάλης Σκάλας), θα προσφέρονται σε συνδυασμό με το Honda SENSING στην έκδοση Executive, ή στο πλαίσιο του πακέτου Advanced Driving Assist Systems που διατίθεται προαιρετικά σε όλες τις άλλες εκδόσεις.

CMBS
Το νέο Σύστημα Μείωσης της Σφοδρότητας της Σύγκρουσης μέσω Πέδησης - Collision Mitigation Braking System συνδυάζει κάμερα και τεχνολογία ραντάρ που προσφέρουν μεγάλη εμβέλεια και φρενάρισμα σε υψηλές και χαμηλές ταχύτητες, ακόμα και για την ακινητοποίηση του οχήματος εάν χρειαστεί.

Με τη βοήθεια κάμερας και ραντάρ, το νέο σύστημα CMBS μπορεί να ανιχνεύει τα διάφορα οχήματα και το ρυθμό μείωσης της απόστασης ανάμεσα στο αυτοκίνητο και το προπορευόμενο όχημα (αυτοκίνητο ή φορτηγό). Αντίθετα με το υπάρχον σύστημα CMBS, μπορεί επίσης να αναγνωρίζει πεζούς ή αντίθετα ερχόμενα οχήματα.

Intelligent Adaptive Cruise Control
Το 2015 CR-V θα είναι το πρώτο όχημα στον κόσμο που θα εφοδιάζεται με το σύστημα προληπτικής ασφάλειας cruise control, γνωστό σαν Intelligent Adaptive Cruise Control (i-ACC), που μπορεί να προβλέπει και να αντιδρά αυτόματα στην ξαφνική είσοδο άλλων οχημάτων στη λωρίδα του.

Βασισμένο σε εκτενή έρευνα σε πραγματικές συνθήκες όπου ελήφθησαν υπόψη τα πιο χαρακτηριστικά Ευρωπαϊκά οδηγικά στυλ, το Intelligent Adaptive Cruise Control (i-ACC) χρησιμοποιεί κάμερα και ραντάρ για την ανίχνευση της θέσης των άλλων οχημάτων στο δρόμο. Στη συνέχεια χρησιμοποιεί έναν αλγόριθμο για να προβλέψει την πιθανότητα αιφνίδιας εισόδου οχημάτων που κινούνται σε γειτονικές λωρίδες αξιολογώντας τις σχέσεις μεταξύ πολλαπλών οχημάτων, και δίνοντας τη δυνατότητα στο όχημα με το σύστημα να αντιδρά με αμεσότητα, ασφάλεια και άνεση.

Το i-ACC συμπληρώνει μάλλον παρά αντικαθιστά το παραδοσιακό σύστημα Adaptive Cruise Control (ACC). Τα παραδοσιακά συστήματα ACC διατηρούν μία προεπιλεγμένη ταχύτητα που μειώνεται μόνον για να διατηρηθεί μία ασφαλής απόσταση από ένα προπορευόμενο όχημα. Ωστόσο, εάν κάποιο άλλο όχημα εισβάλει ξαφνικά από διπλανή λωρίδα, τα συστήματα αυτά αντιδρούν μόνον όταν ο ελιγμός έχει σχεδόν ολοκληρωθεί.

Το i-ACC μπορεί να υπολογίζει την πιθανότητα εισόδου ενός οχήματος από άλλη λωρίδα μέχρι πέντε δευτερόλεπτα πριν συμβεί, επομένως είναι σχεδιασμένο για να αντιδρά πολύ ομαλά ώστε να μην ξαφνιάζει τον ανυποψίαστο οδηγό. Σε αυτή την περίπτωση, το σύστημα εφαρμόζει αρχικά ήπια πέδηση, ενώ ένα εικονίδιο εμφανίζεται στην οθόνη του οδηγού, ενημερώνοντάς τον για το λόγο της επιβράδυνσης. Στη συνέχεια παρεμβαίνει με ισχυρότερο φρενάρισμα για προσαρμογή της ταχύτητας ώστε να διατηρηθεί μία ασφαλής απόσταση.

Το i-ACC είναι αρκετά έξυπνο ώστε να αναγνωρίζει την πλευρά του δρόμου που κινείται το όχημα, ανεξάρτητα αν είναι LHD ή RHD (Αριστεροτίμονο ή Δεξιοτίμονο) και ανιχνεύει αυτόματα ποιο από τα διπλανά οχήματα αντιπροσωπεύει το μεγαλύτερο κίνδυνο οποιαδήποτε δεδομένη στιγμή.

Το i-ACC είναι αποτέλεσμα εσωτερικού προγράμματος Έρευνας & Εξέλιξης (R&D) το οποίο ανέλαβε μία διεθνής ομάδα της Honda σε Ευρώπη και Ιαπωνία, και είναι ειδικά σχεδιασμένο για τους Ευρωπαϊκούς δρόμους. Έρευνα πάνω στη συμπεριφορά των οδηγών για τη δημιουργία του αλγορίθμου διεξήχθη σε όλη την Ευρώπη.

Ο Dr. Kleinehagenbrock, υπεύθυνος του i-ACC στο Honda R&D Europe (Γερμανία) GmbH δήλωσε, “το i-ACC προάγει τα συστήματα cruise control σε ένα εντελώς νέο επίπεδο, προσφέροντας αυτό που αποκαλούμε “προληπτική ασφάλεια”.

Ο Dr. Schmuedderich, υπεύθυνος του i-ACC στο Honda Research Institute Europe GmbH σχολιάζει: «Το i-ACC αποτελεί πραγματική επανάσταση και σημαντικό βήμα εξέλιξης για μία νέα γενιά συστημάτων υποστήριξης του οδηγού που προβλέπουν τη συμπεριφορά και των άλλων χρηστών του δρόμου.»

Lane Keep Assist System
Το Σύστημα Παραμονής στη Λωρίδα Κυκλοφορίας - Lane Keep Assist System θα συνεχίσει να προσφέρεται με το CR-V στο πλαίσιο του Honda SENSING. Το Lane Keep Assist System χρησιμοποιεί την κάμερα πολλαπλών χρήσεων για την παρακολούθηση των σημάνσεων των λωρίδων στο δρόμο, διασφαλίζοντας ότι το όχημα παραμένει στη μέση της λωρίδας. Το σύστημα λειτουργεί με ταχύτητες πάνω από 72 km/h και σε δρόμους με ακτίνα καμπυλότητας 230 m ή παραπάνω.

City-Brake Active system
Το Σύστημα Ενεργής Πέδησης Πόλης (CTBA) της Honda - City-Brake Active system θα προσφέρεται σε όλη τη γκάμα του μοντέλου. Ειδικά σχεδιασμένο για να βοηθά στην αποφυγή ή τη μείωση της σφοδρότητας των ατυχημάτων με χαμηλές ταχύτητες, το σύστημα χρησιμοποιεί τεχνολογία ραντάρ λέιζερ για την ανίχνευση του δρόμου μπροστά, εφαρμόζοντας αυτόματα πίεση πέδησης εάν διαπιστωθεί επικείμενος κίνδυνος σύγκρουσης. Το σύστημα είναι σχεδιασμένο για να λειτουργεί με ταχύτητες κάτω από 32 km/h.

Αν το σύστημα αναγνωρίσει ότι υπάρχει κίνδυνος σύγκρουσης τότε ενεργοποιείται η προ-φόρτιση φρένων και ένα ηχητικό και οπτικό σήμα, πριν ακολουθήσει ένα πλήρως αυτόνομο φρενάρισμα. Το σύστημα μπορεί να απενεργοποιηθεί από τον οδηγό μόνον όταν το όχημα είναι σταματημένο και θα παραμείνει απενεργοποιημένο μέχρις ότου ο οδηγός κλείσει το διακόπτη της ανάφλεξης. Το σύστημα θα ενεργοποιηθεί εκ νέου με το άνοιγμα του διακόπτη ανάφλεξης.

Forward Collision Warning
Το Σύστημα Προειδοποίησης Εμπρόσθιας Σύγκρουσης - Forward Collision Warning ανιχνεύει τον κίνδυνο σύγκρουσης αναγνωρίζοντας το όχημα (αυτοκίνητο ή φορτηγό) που βρίσκεται ακριβώς μπροστά, με τη βοήθεια της κάμερας πολλαπλών χρήσεων. Το σύστημα λειτουργεί όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα από 15km/h και πάνω. Εάν ανιχνευτεί κίνδυνος σύγκρουσης, θα εκδώσει οπτικές και ηχητικές προειδοποιήσεις. Η απόσταση προειδοποίησης μπορεί να ρυθμιστεί σύμφωνα με τις προτιμήσεις του οδηγού ενώ το σύστημα μπορεί να απενεργοποιηθεί από τον ίδιο.

Cross Traffic Monitor
Το Σύστημα Παρακολούθησης Διέλευσης της Κυκλοφορίας χρησιμοποιεί πίσω πλαϊνούς αισθητήρες ραντάρ για την προειδοποίηση του οδηγού σε περίπτωση διέλευσης άλλων οχημάτων ενώ κάνει όπισθεν. Η κατεύθυνση ενός οχήματος που πλησιάζει προβάλλεται είτε στην οθόνη της κάμερας οπισθοπορείας ή μέσω βελών που δείχνουν την κατεύθυνση ταξιδιού του οχήματος στην έξυπνη Οθόνη Πολλαπλών Πληροφοριών – συνοδεία ενός προειδοποιητικού ακουστικού σήματος. Το σύστημα είναι σχεδιασμένο για να ανιχνεύει αυτοκίνητα και φορτηγά που ταξιδεύουν με ταχύτητα μέχρι 25 km/h.

Traffic Sign Recognition System
Το Σύστημα Αναγνώρισης των Σημάτων Οδικής Κυκλοφορίας - Traffic Sign Recognition System χρησιμοποιεί την κάμερα πολλαπλών χρήσεων για την ανίχνευση των οδικών σημάτων όποτε το όχημα κινείται με κατεύθυνση προς τα εμπρός. Το σύστημα αναγνωρίζει αυτόματα και προβάλλει τα σήματα μέσω του i-MID όταν το όχημα περάσει το σήμα.

Το σύστημα είναι σχεδιασμένο για να ανιχνεύει τις στρογγυλές πινακίδες που απεικονίζουν όρια ταχύτητας και απαγορευτικά προσπέρασης. Δύο οδικά σήματα μπορούν να εμφανίζονται οποιαδήποτε στιγμή – στη δεξιά πλευρά της οθόνης εμφανίζονται μόνο πινακίδες με όρια ταχύτητας ενώ στην αριστερή, απαγορευτικά προσπέρασης και όρια ταχύτητας με πρόσθετες πληροφορίες, όπως καιρικές συνθήκες για παράδειγμα.

Lane Departure Warning
Το σύστημα Προειδοποίησης Απόκλισης από τη Λωρίδα Κυκλοφορίας - Lane Departure Warning χρησιμοποιεί κάμερα πολλαπλών χρήσεων για ανίχνευση των σημάνσεων της λωρίδας στο δρόμο, Εάν το αυτοκίνητο αποκλίνει από τη λωρίδα στην οποία κινείται χωρίς να ενεργοποιήσει το φλας, το σύστημα Lane Departure Warning προειδοποιεί τον οδηγό με οπτικά και ηχητικά σήματα. Το σύστημα μπορεί να απενεργοποιηθεί από τον οδηγό οποιαδήποτε στιγμή.

Blind Spot Information
Το Σύστημα Πληροφόρησης Τυφλού Σημείου - Blind Spot Information χρησιμοποιεί τεχνολογία ραντάρ για αυτόματη ανίχνευση οχημάτων στο τυφλό σημείο του οδηγού και την προειδοποίηση για πιθανούς κινδύνους όταν το όχημα ταξιδεύει με ταχύτητες πάνω από 20km/h. Το σύστημα είναι σχεδιασμένο για να ανιχνεύει αυτοκίνητα και φορτηγά, ενώ βοηθά τους οδηγούς σε προσπεράσεις άλλων οχημάτων και συγχώνευση ή αλλαγή λωρίδας.

Όταν ένα όχημα εισέρχεται στο τυφλό σημείο του οδηγού, μία οπτική προειδοποίηση εμφανίζεται στον εξωτερικό καθρέπτη. Αυτή παραμένει έως ότου το όχημα φύγει από το τυφλό σημείο. Εάν ο οδηγός ενεργοποιήσει το φλας ενώ το όχημα βρίσκεται στο τυφλό σημείο, η οπτική προειδοποίηση θα αρχίσει να αναβοσβήνει και μία ακουστική θα ηχήσει για να εντείνει την προσοχή του οδηγού στον πιθανό κίνδυνο. Το σύστημα μπορεί να απενεργοποιηθεί από τον οδηγό αφού το όχημα σταματήσει.

High Beam Support System
Το Σύστημα Υποστήριξης Μεγάλης Σκάλας λειτουργεί με ταχύτητες πάνω από 40km/h για αυτόματη ενεργοποίηση / απενεργοποίηση της Μεγάλης Σκάλας Φώτων, ανάλογα με τα αντίθετα ερχόμενα / προπορευόμενα οχήματα (αυτοκίνητα, φορτηγά και μοτοσικλέτες), τα ποδήλατα και το φως του περιβάλλοντος. Το σύστημα μπορεί να απενεργοποιηθεί από τον οδηγό οποιαδήποτε στιγμή.

Από το δελτίο Τύπου

Διαβάστε επίσης

Παρουσιάστηκε η νέα Ferrari

Παρουσιάστηκε η νέα Ferrari

Την Παρασκευή έγιναν τα αποκαλυπτήρια της νέας Ferrari, όχημα με το οποίο οι Ιταλοί θα προσπαθήσουν να φτάσουν στις νίκες.

Στον ρυθμό του Ρόσμπεργκ

Στον ρυθμό του Ρόσμπεργκ

Ο Νίκο Ρόσμπεργκ με Mercedes ήταν ο οδηγός που κατάφερε να κάνει την καλύτερη επίδοση στο πρώτο πρωινό των χειμερινών δοκιμών στη Χερέθ της Ισπανίας.

Στη ράμπα του τερματισμού

Στη ράμπα του τερματισμού

Στη ράμπα του τερματισμού του 83ου Rallye Monte Carlo ανέβηκε το ελληνικό πλήρωμα με οδηγό το Δημήτρη Δριβάκο και συνοδηγό την Κατερίνα Μπαντέ.