Οι θερμοκρασίες στην Κίνα δεν θα είναι τόσο υψηλές όσο στη Μαλαισία και αυτό ίσως να ευνοήσει τη Mercedes. Εφόσον βέβαια η Ferrari εμφανιστεί ανταγωνιστική. Πάντως, με τα μέχρι στιγμής δεδομένα, δίνεται ένα μικρό προβάδισμα στη γερμανική εταιρεία.
Δεν θα χρειαστεί λογικά να ακολουθήσει διαφορετική στρατηγική στον αγώνα εκτός και αν μπει μέσα πάλι το αυτοκίνητο του αλυτάρχη και ως εκ τούτου, θα χρειαστεί να κάνει... αλχημείες.
Οι οδηγοί της θα τρέξουν όσο πιο γρήγορα θέλουν λόγω της μεγάλης ευθείας που υπάρχει στη Σανγκάη και σε συνδυασμό με τη θερμοκρασία που αναμένεται να κυμανθεί στους 19 βαθμούς Κελσίου, φαίνεται να έχουν τον πρώτο λόγο.
Από εκεί και πέρα, πρόβλημα δεν θα έχουν τα πίσω ελαστικά, κάτι το οποίο αντιμετώπισαν ο Χάμιλτον με τον Ρόσμπεργκ και ως εκ τούτου δεν μπόρεσαν να έχουν καλό ρυθμό, αλλά τα μπροστά.
Η πρώτη, έβδομη, όγδοη, ένατη και 10η στροφή θα ταλαιπωρήσουν ιδιαίτερα τα ελαστικά, αλλά από την πρόβλεψη έως την πραγματικότητα και τον αγώνα, πολλά μπορούν να αλλάξουν. Καλές οι προβλέψεις και οι προγνώσεις, αλλά… Συν τοις άλλοις ο Ρόσμπεργκ κέρδισε εκεί το '12, ο Αλόνσο το '13 και ο Χάμιλτον πέρυσι από πλευράς προϊστορίας.
Και μην ξεχάσετε πως οι ζώνες του DRS ενδέχεται να ευνοήσουν τις Mercedes, που έχουν μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, αλλά όχι με τόσο μεγάλη διαφορά από τη Ferrari.