Η Honda έχει επιλέξει μια διαφορετική προσέγγιση στον τρόπο που συνδυάζει τις MGU-H, MGU-K με τον κομπρέσορα και το τούρμπο σε σχέση με τις Renault, Ferrari και Mercedes.
Η Renault και η Ferrari λοιπόν έχουν επιλέξει να τοποθετήσουν τον κομπρέσορα με το τούρμπο δίπλα-δίπλα στο πίσω μέρος του κινητήρα και μπροστά από αυτά, την MGU-H.
Η επιλογή αυτή έχει να κάνει, σύμφωνα με το ρεπορτάζ στο γεγονός πως δεν απαιτείται τόσο μεγάλη ψύξη στον κινητήρα, ενώ υπάρχει και καλύτερη απόδοση.
Στη Mercedes, έχουν επιλέξει να βάλουν πρώτα τον κομπρέσορα, μετά την MGU-H και στο τέλος το τούρμπο, ενώ στη Honda αποφάσισαν να βάλουν την MGU-H ανάμεσα στον κομπρέσορα και το τούρμπο, στο πίσω μέρος του μοτέρ.
Αυτή είναι η διαφορετική προσέγγιση της Honda, η οποία έχει την MGU-Κ μπροστά και αυτό που απομένει να δούμε, είναι αν θα αποδώσουν όλα αυτά.
Μέχρι στιγμής, τα πράγματα δεν είχαν πάει καλά στις δοκιμές, καθώς ο κινητήρας είχε προβλήματα αξιοπιστίας.
Η τρίτη γενιά Jazz που αναμένεται στην Ευρώπη το 2015 υιοθετεί μία τολμηρή, προηγμένη εξωτερική και εσωτερική σχεδίαση, με απαράμιλλο χώρο και ευελιξία.