Ντουντούκα
Βάζουν... Φωτιά στο πρωτάθλημα με σκάνδαλα!

Μια διαφορετική προσέγγιση

Μια διαφορετική προσέγγιση
Παρασκευή, 6 Μαρτίου 2015 - 18:15

Η Honda έχει επιλέξει μια διαφορετική προσέγγιση στον τρόπο που συνδυάζει τις MGU-H, MGU-K με τον κομπρέσορα και το τούρμπο σε σχέση με τις Renault, Ferrari και Mercedes.

Η Renault και η Ferrari λοιπόν έχουν επιλέξει να τοποθετήσουν τον κομπρέσορα με το τούρμπο δίπλα-δίπλα στο πίσω μέρος του κινητήρα και μπροστά από αυτά, την MGU-H.

Η επιλογή αυτή έχει να κάνει, σύμφωνα με το ρεπορτάζ στο γεγονός πως δεν απαιτείται τόσο μεγάλη ψύξη στον κινητήρα, ενώ υπάρχει και καλύτερη απόδοση.

Στη Mercedes, έχουν επιλέξει να βάλουν πρώτα τον κομπρέσορα, μετά την MGU-H και στο τέλος το τούρμπο, ενώ στη Honda αποφάσισαν να βάλουν την MGU-H ανάμεσα στον κομπρέσορα και το τούρμπο, στο πίσω μέρος του μοτέρ.

Αυτή είναι η διαφορετική προσέγγιση της Honda, η οποία έχει την MGU-Κ μπροστά και αυτό που απομένει να δούμε, είναι αν θα αποδώσουν όλα αυτά.

Μέχρι στιγμής, τα πράγματα δεν είχαν πάει καλά στις δοκιμές, καθώς ο κινητήρας είχε προβλήματα αξιοπιστίας.

Διαβάστε επίσης

Τα θέλει όλα ο Χάμιλτον

Τα θέλει όλα ο Χάμιλτον

Ο Λιούις Χάμιλτον θέλει να κατακτήσει κι άλλον τίτλο τούτη τη σεζόν, όπως δήλωσε στην ιστοσελίδα του Laureus.

«Φοράνε» Pirelli

«Φοράνε» Pirelli

Για μία φορά ακόμα, η Pirelli δίνει το παρών στην Έκθεση της Γενεύης ως αδιαμφισβήτητος ηγέτης.

Τρίτη γενιά Honda Jazz

Τρίτη γενιά Honda Jazz

Η τρίτη γενιά Jazz που αναμένεται στην Ευρώπη το 2015 υιοθετεί μία τολμηρή, προηγμένη εξωτερική και εσωτερική σχεδίαση, με απαράμιλλο χώρο και ευελιξία.