Τρίτη γενιά Honda Jazz
Η τρίτη γενιά Jazz που αναμένεται στην Ευρώπη το 2015 υιοθετεί μία τολμηρή, προηγμένη εξωτερική και εσωτερική σχεδίαση, με απαράμιλλο χώρο και ευελιξία. Οι επιβάτες θα απολαμβάνουν βελτιωμένη ποιότητα σε συνδυασμό με προηγμένες τεχνολογίες ασφάλειας και ενημέρωσης/ ψυχαγωγίας. Το νέο Jazz υπόσχεται μία δυναμική αλλά και άκρως αποδοτική οδηγική εμπειρία.
Το νέο μοντέλο ενσαρκώνει μία σύγχρονη εκδοχή του κλασικού σχήματος Jazz με δυναμική φυσιογνωμία και έντονες γραμμές. Βασισμένο στην ευφυή παγκόσμια πλατφόρμα κατηγορίας Β της Honda, το τελευταίο Jazz διαθέτει ακόμα μεγαλύτερο εσωτερικό. Το σύστημα Magic Seats® διασφαλίζει υψηλή ευελιξία και ευρυχωρία καμπίνας, με ποικίλες διατάξεις για τη μεταφορά φορτίων και επιβατών.
Υψηλής ποιότητας υλικά και μελετημένη σχεδίαση διαμορφώνουν ένα προηγμένο εσωτερικό. Με οθόνη αφής επτά ιντσών στο κέντρο του ταμπλό, το Honda Connect είναι ένα νέο σύστημα ενημέρωσης /ψυχαγωγίας που προσφέρει internet browsing (πλοήγηση στο Διαδίκτυο) και πρόσβαση σε δελτία ειδήσεων, κυκλοφορίας και καιρού σε πραγματικό χρόνο και ποικίλους ιντερνετικούς μουσικούς σταθμούς.
Το 2015 Jazz θα εφοδιάζεται με ένα νέο ισχυρό και αποδοτικό βενζινοκινητήρα 1.3 L της σειράς Earth Dreams Technology της Honda. Η οδηγική άνεση απορρέει από τη βελτιωμένη απόκριση, το νέο, πιο άκαμπτο και ελαφρύτερο πλαίσιο και τη νέα σχεδίαση της ανάρτησης που συμβάλλουν σε μία απολαυστική οδηγική εμπειρία.
Το πακέτο Advanced Driver Assist System, βασισμένο σε κάμερα και ραντάρ μεσαίας εμβέλειας υποστηρίζει μία ολοκληρωμένη σειρά νέων προηγμένων τεχνολογιών ασφάλειας που παρουσιάζονται σε όλη τη σειρά των μοντέλων της Honda για το 2015.
Αξιοσημείωτη ευρυχωρία και ευελιξία εσωτερικού
Η νέα πλατφόρμα κατηγορίας Β της Honda – την οποία μοιράζεται με το νέο HR-V – χρησιμοποιεί αποτελεσματικές χωροταξικές λύσεις. Ένα ρεζερβουάρ καυσίμου χαμηλότερου προφίλ τοποθετείται κάτω από τα εμπρός καθίσματα και απελευθερώνει υποδαπέδιο χώρο κάτω από τα πίσω καθίσματα. Έτσι επιτρέπεται η τοποθέτηση του καινοτόμου συστήματος Magic Seats® της Honda.
Μακρύτερο κατά 95mm εξωτερικά και με 30mm μακρύτερο μεταξόνιο, το νέο Jazz εντυπωσιάζει με την εσωτερική ευρυχωρία του: οι χώροι για τα πόδια, τους ώμους και το κεφάλι μπροστά και πίσω είναι απαράμιλλοι στην κατηγορία.
Ο χώρος αποσκευών αποτελεί ένα ακόμα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για το νέο Jazz, έχοντας αυξηθεί στα 354 L (VDA) με τα πίσω καθίσματα σε όρθια θέση και στα 884 L (VDA) με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα. Το καθένα από τα διαιρούμενα 60:40 πίσω καθίσματα του συστήματος Magic Seats® διαμορφώνεται ποικιλοτρόπως κάτι που μεγιστοποιεί την προσαρμοστικότητα της ευρύχωρης καμπίνας.
Στη θέση “Utility mode”, η πλάτη του πίσω καθίσματος αναδιπλώνεται προς τα εμπρός, ενώ η βάση του καθίσματος χαμηλώνει για τη δημιουργία ενός μεγάλου, επίπεδου πατώματος. Στη θέση “Tall mode”, η βάση του πίσω καθίσματος ασφαλίζει σε κάθετη θέση αφήνοντας χώρο από το πάτωμα μέχρι την οροφή. Στη θέση “Long mode” οι πλάτες των πίσω καθισμάτων και του καθίσματος του συνοδηγού αναδιπλώνονται σε οριζόντια θέση.
Με μία φαρδιά πίσω πόρτα κα χαμηλό ύψος φόρτωσης, η πρόσβαση στο χώρο αποσκευών είναι εύκολη, ενώ τέσσερα σημεία πρόσδεσης επιτρέπουν την ασφαλή μεταφορά φορτίων.
Νέο πλαίσιο με δυναμικές ρυθμίσεις, με ισχυρό και αποδοτικό κινητήρα υπόσχονται υψηλή οδηγική ποιότητα
Χάρη στη νέα παγκόσμια πλατφόρμα κατηγορίας B, το νέο Jazz είναι ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του και ωφελείται από την αυξημένη ακαμψία.
Αναβαθμισμένα, ελαφρύτερα εξαρτήματα ανάρτησης – γόνατα MacPherson μπροστά και ημιάκαμπτος άξονας τύπου H πίσω – συνδυάζονται με το μακρύτερο μεταξόνιο για τη διασφάλιση οδηγικής ευστάθειας μειώνοντας τις κλίσεις του αμαξώματος. Νέα συστήματα αποσβεστήρων βελτιώνουν επίσης την ποιότητα του ταξιδιού για όλους τους επιβάτες και μειώνουν τη μετάδοση κραδασμών από το δρόμο στην καμπίνα, ενώ ένα νέο σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση προσφέρει καλύτερη πληροφόρηση από το δρόμο στον οδηγό.
Η νέα γεωμετρία της εμπρός ανάρτησης παρέχει πιο σταθερή και προβλέψιμη συμπεριφορά, ώστε η απόκριση του νέου Jazz να είναι πιο ακριβής, φυσική και ευέλικτη στις στροφές.
Η νέα ανάρτηση βοηθά επίσης στην απόσβεση των θορύβων και των κραδασμών από το δρόμο συμβάλλοντας στη συνολική αίσθηση οδηγικής ποιότητας και άνεσης. Ολοκληρωμένα μέτρα ηχομόνωσης πετυχαίνουν περαιτέρω βελτιώσεις, μειώνοντας αισθητά το θόρυβο από τον κινητήρα, το δρόμο και τον αέρα. Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στην περιοχή του ταμπλό για μείωση των θορύβων, ενώ αεροδυναμικές ποδιές κάτω από το αμάξωμα μειώνουν το θόρυβο από τη ροή του αέρα περιορίζοντας παράλληλα την αεροδυναμική αντίσταση.
Σαν αποτέλεσμα, το νέο Jazz είναι ένα προηγμένο αυτοκίνητο με προβλέψιμη και βελτιωμένη δυναμική συμπεριφορά.
Το Jazz θα διατίθεται με τον πολύ αποδοτικό, άμεσης απόκρισης βενζινοκινητήρα 1.3 i-VTEC της σειράς Earth Dreams Technology της Honda. Αποδίδοντας ισχύ 102 PS στις 6.000 rpm, ο νέος κινητήρας συνδυάζεται με εξάρι μηχανικό κιβώτιο (που αντικαθιστά το προηγούμενο πεντατάχυτο) ή ένα ημιαυτόματο CVT.
Τολμηρή, φρέσκια εξωτερική σχεδίαση και προηγμένη καμπίνα, προηγμένο, νέο σύστημα ενημέρωσης / ψυχαγωγίας
Εξωτερικά, το Jazz εναρμονίζεται αισθητικά με όλη την οικογένεια των νέων μοντέλων της Honda που θα παρουσιαστούν μέσα στο 2015.
Στη φυσιογνωμία του νέου Jazz κυριαρχεί το θέμα “των φτερών που πετούν” στη σχεδίαση της μάσκας και των προβολέων που είναι κοινό σε όλη την οικογένεια των μοντέλων της Honda για το 2105. Το τολμηρό σχήμα X του εμπρός τμήματος συνεχίζει ανοδικά – γύρω από το κάτω άκρο των προβολέων, πάνω από το καπό και κατά μήκος της γραμμής οροφής μέχρι την πίσω αεροτομή – και χαμηλώνει στην πίσω ποδιά του προφυλακτήρα δημιουργώντας μία στιβαρή εμφάνιση.
Οι δίδυμες χαρακτηριστικές πλαϊνές γραμμές του αμαξώματος εκτείνονται προς τα πάνω με αφετηρία τους θόλους των εμπρός τροχών αποτυπώνοντας στο προφίλ μία αίσθηση δυναμικής κίνησης προς τα εμπρός. Η αεροτομή της πίσω πόρτας και το σχεδόν κάθετο πίσω παρμπρίζ δημιουργούν ένα έντονο οπτικό αποτέλεσμα, ενώ η σχεδίαση των φώτων τονίζει την τολμηρή σχεδίαση.
Στο εσωτερικό, η καμπίνα προσφέρει σε όλους τους επιβάτες μία αίσθηση ευρυχωρίας χάρη στο πλούσιο παρμπρίζ που εκτείνεται σε μεγάλο μήκος μέχρι να συναντήσει το πάνελ της οροφής. Αυτό, σε συνδυασμό με τα μεγάλα εμπρός παράθυρα προσφέρει άριστη ορατότητα και γεμίζει με άπλετο φως την καμπίνα.
Η φινέτσα και η ποιότητα είναι διάχυτες σε όλη την καμπίνα. Ξεχωρίζουν το υψηλών προδιαγραφών ταμπλό από μαύρο μαλακό υλικό και οι επενδύσεις με premium λεπτομέρειες, τα αντίθετα υλικά των ταπετσαριών και τα διακοσμητικά ένθετα από γυαλιστερό χρώμιο.
Τα χειριστήρια του τιμονιού παρέχουν εύκολη πρόσβαση σε συνηθισμένες λειτουργίες και επιτρέπουν στον οδηγό να αλλάζει τις διάφορες απεικονίσεις πληροφοριών στην οθόνη της κεντρικής κονσόλας – οθόνη LCD πολλαπλών πληροφοριών πέντε ιντσών ή οθόνη αφής του Honda Connect, ανάλογα με την έκδοση του μοντέλου.
Η διαισθητική διεπαφή Honda Connect χρησιμοποιεί τις οικείες λειτουργίες αφής ενός smartphone. Τρέχοντας με λειτουργικό σύστημα Android, παρέχει ταχεία και εύκολη πρόσβαση σε διαδικτυακές υπηρεσίες όπως web browsing (πλοήγηση), δελτία κυκλοφορίας, ειδήσεων και καιρού σε πραγματικό χρόνο, social media και ιντερνετικούς σταθμούς μουσικής. Μπορούν να εγκατασταθούν και άλλες εφαρμογές από το ειδικά σχεδιασμένο Honda App Centre που επιτρέπει στους ιδιοκτήτες να εξατομικεύουν την προσωπική τους εμπειρία ενημέρωσης/ψυχαγωγίας, ενώ διατίθεται και ενσωματωμένη πλοήγηση Garmin Navigation.
Η οθόνη αφής Honda Connect προβάλλει επίσης πληροφορίες του οχήματος – όπως χιλιομετρητή, οικονομία καυσίμου και χρόνο ταξιδιού
Επιπλέον, το Honda Connect συγχρονίζεται με smartphones και λοιπές συσκευές πολυμέσων μέσω MirrorLink, WiFi, Bluetooth, HDMI και USB.
Ολοκληρωμένη φιλοσοφία προηγμένης ασφάλειας
Όπως όλα τα νέα Ευρωπαϊκά μοντέλα Honda, έτσι και το νέο Jazz εφοδιάζεται με ένα μεγάλο αριθμό premium τεχνολογιών ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας.
Προαιρετική στο βασικό μοντέλο και μέρος του βασικού εξοπλισμού σε όλες τις υπόλοιπες εκδόσεις, η σειρά τεχνολογιών ασφάλειας της Honda, γνωστή ως Advanced Driver Assist System, περιλαμβάνει Intelligent Speed Assist, Forward Collision Warning, Lane Departure Warning, Traffic Sign Recognition system, και High-beam Support System.
Το σύστημα City-Brake Active της Honda θα τοποθετείται στάνταρ στο νέο Jazz.
Η παθητική ασφάλεια του 2015 Jazz βασίζεται στην τεχνολογία δομής αμαξώματος Advanced Compatibility Engineering™ (ACE™) που αποτελεί πατέντα της Honda και αυξάνει την προστασία των επιβατών σε εμπρόσθιες συγκρούσεις. Ένα δίκτυο συνδεμένων δομικών χαρακτηριστικών κατανέμει την ενέργεια κρούσης πιο ομοιόμορφα στο εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου, μειώνοντας τις δυνάμεις που μεταφέρονται στην καμπίνα επιβατών. Η δομή ACE™ ελαχιστοποιεί επίσης το ενδεχόμενο να εισχωρήσει κάτω ή πάνω από άλλο όχημα, που συμβαίνει συχνά σε μετωπικές ή πλαγιομετωπικές συγκρούσεις με μεγαλύτερο ή μικρότερο όχημα.
Από το δελτίο Τύπου