Ντουντούκα
Βάζουν... Φωτιά στο πρωτάθλημα με σκάνδαλα!

Η καλύτερη γκάμα κινητήρων

Η καλύτερη γκάμα κινητήρων
Σάββατο, 28 Φεβρουαρίου 2015 - 14:35

Η προϊοντική επέλαση της Opel είναι σε πλήρη ανάπτυξη με 27 νέα μοντέλα και 17 νέους κινητήρες να λανσάρονται μεταξύ 2014 και 2018. Έτσι, οι κινητήρες diesel για κάθε σειρά μοντέλου θα εκσυγχρονιστούν πλήρως. Σήμερα η Opel έχει ήδη την πιο σύγχρονη γκάμα κινητήρων στην ιστορία της. Με το λανσάρισμα του νέου 2.0 CDTI το πρώτο εξάμηνο του 2015, μία νέα γενιά αθόρυβων diesel διατίθεται για μοντέλα από το Corsa μέχρι το Insignia σε τρεις κατηγορίες κυβισμού. Αυτές οι μονάδες 1.300, 1.600 και 2.000 κυβ. εκατ. έχουν εξελιχθεί σύμφωνα με μία κοινή φιλοσοφία:

Βελτιωμένη απόδοση και μείωση όλων των ειδών των ρύπων,
Βελτιωμένη απόκριση και ροπή στις χαμηλές στροφές,
Εξαιρετικά μειωμένα επίπεδα θορύβων και κραδασμών για βελτίωση της άνεσης.

1.3 CDTI – μικρός αλλά με … ‘θαυμαστή κατανάλωση’

Ο νέος 1.3 CDTI μόλις λανσαρίστηκε με το νέο Corsa – το οποίο ήδη απαριθμεί πάνω από 120.000 παραγγελίες. Αυτός ο κινητήρας διατίθεται σε εκδόσεις ισχύος 55 kW/75 hp και 70 kW/95 hp, με μέγιστη ροπή 190 Nm. Είναι πολύ πιο αθόρυβος από τον προκάτοχό του στην προηγούμενη γενιά Corsa και προσφέρει καλύτερη απόκριση. Υπερσυμπιεστές νέας γενιάς διασφαλίζουν ομαλή οδηγησιμότητα και επιτάχυνση στις χαμηλές στροφές με ελάχιστη παραγωγή θορύβου. Και οι δύο εκδόσεις συνοδεύονται από τεχνολογία Start/Stop στάνταρ. Η πιο οικονομική έκδοση Corsa diesel – με 70 kW/95 hp, αυτοματοποιημένο κιβώτιο Easytronic 3.0 και σύστημα ανάκτησης ενέργειας μέσω πέδησης – μπορεί να μειώσει τις εκπομπές CO2 στα 82 g/km και την κατανάλωση στα 3,1 l/100 km στο μικτό κύκλο. Σαν αποτέλεσμα πιστοποιείται με τη Γερμανική ετικέτα ενεργειακής απόδοσης A+ (σύμφωνα με την οδηγία [EC] No 715/2007).

1.6 CDTI – ο ζωηρός αθόρυβος diesel

Η νέα γενιά αλουμινένιου τετρακύλινδρου κινητήρα 1.6 diesel είναι το αστέρι της συμπαγούς κατηγορίας. Έχοντας εκθειαστεί από τον ειδικό τύπο ως ο πιο αθόρυβος diesel, έκανε το ντεμπούτο του στο ZafiraTourer στα τέλη του 2013 με ισχύ 100 kW/136 hp. Σύντομα ακολούθησε μία έκδοση 88 kW/120 hp. Ο 1.6 CDTI διατίθεται επίσης για το Meriva (με 70 kW/95 hp, 81 kW/110 hp και 100 kW/136 hp), το Astra (81 kW/110 hp και 100 kW/136 hp), και το σπορ Astra GTC (100 kW/136 hp). Ο νέος 1.6 turbo diesel θεωρείται ο πιο αθόρυβος και αποδοτικός της κατηγορίας.

Ο κινητήρας αυτός διατίθεται και με το Opel Mokka και εντυπωσιάζει με την πολιτισμένη λειτουργία, τη χαμηλή κατανάλωση (μόλις 4,1 lit diesel / 100 km στο μικτό κύκλο, που ισοδυναμεί με 109 g/km CO2) και τη δύναμή του. Το Mokka 1.6 CDTI επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 9,9 δευτ., και από 80 στα 120 km/h με 5η σχέση σε 9,9 δεύτερα.

2.0 CDTI –ο καθαρός κορυφαίος diesel

Ο κορυφαίος των νέων diesel της Opel, o πολιτισμένος 2.0 CDTI, μόλις λανσαρίστηκε. Η νέα τετρακύλινδρη μονάδα προσφέρει εντυπωσιακή ροπή 400 Nm και η μέγιστη ισχύ 125 kW/170 hp επιτυγχάνεται στις 3.750 rpm. Επιταχύνει το Insignia από 0 στα 100 km/h σε εννέα μόλις δευτερόλεπτα μέχρι την τελική ταχύτητα των 225 km/h. Φέτος την άνοιξη, ο νέος 2.0 CDTI θα λανσαριστεί επίσης στο ZafiraTourer (125 kW/170 hp) και στη συνέχεια σε περισσότερα μοντέλα Opel όπως το Cascada cabrio.

Όπως και οι υπόλοιποι κινητήρες diesel της Opel, ο νέος 2.0 CDTI πληροί τις αυστηρές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 6. Οι οδηγοί θα μπορούν να τον απολαμβάνουν χωρίς τύψεις, αφού η νέα γενιά diesel της Opel προσφέρει εξαιρετικά επίπεδα εκπομπών ρύπων εφάμιλλα με ενός βενζινοκινητήρα. Η μεγάλη αδυναμία των μεγάλων diesel, οι εκπομπές οξειδίων του αζώτου, αποτελεί παρελθόν. Το Insignia συνοδεύεται από σύστημα Επιλεκτικής Αναγωγής Καυσαερίων Blue Injection της Opel - Selective Catalytic Reduction (SCR), που αφαιρεί τα οξείδια του αζώτου (NOx) από τα καυσαέρια του κινητήρα. Μικρές ποσότητες AdBlue®, ένα αβλαβές υγρό που αποτελείται από ουρία και νερό, ψεκάζονται στη ροή των καυσαερίων πριν από τον καταλύτη SCR και μετά από το φίλτρο μικροσωματιδίων - Diesel Particulate Filter (DPF). Το διάλυμα διασπάται άμεσα σε αμμωνία (NH3), που απορροφάται από τον καταλύτη SCR. Στη συνέχεια, τα οξείδια του αζώτου (NOx) των καυσαερίων μετατρέπονται σε αβλαβές άζωτο και υδρατμούς μέσω της χημικής αντίδρασης με την αμμωνία.

Από το δελτίο Τύπου

Διαβάστε επίσης

Σειρά του Μάσα

Σειρά του Μάσα

Ο Φελίπε Μάσα με Williams ήταν ο ταχύτερος οδηγός στις δοκιμές το πρωί του Σαββάτου.

Η Mitsubishi στη Γενεύη

Η Mitsubishi στη Γενεύη

Η Mitsubishi Motors Corporation (MMC) ετοιμάζεται για παγκόσμια παρουσίαση του πρωτότυπου Concept XR-PHEV.