Ντουντούκα
Βάζουν... Φωτιά στο πρωτάθλημα με σκάνδαλα!

Κάθε άλλο παρά... γλυκούλικο

Κάθε άλλο παρά... γλυκούλικο
Δευτέρα, 20 Οκτωβρίου 2014 - 19:50

«Η Opel ξεκαθαρίζει ότι κάθε άλλο παρά ‘γλυκούλικο’ είναι»: το σλόγκαν για την έντυπη, τηλεοπτική και διαδικτυακή διαφημιστική καμπάνια με θέμα το νέο Opel ADAM ROCKS. Αυτό περιγράφει τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του νέου μέλους της οικογένειας ADAM – αρρενωπό και περιπετειώδες. Η Opel εντείνει τη χρήση των καναλιών των social media στην επικοινωνία της και υπέγραψε συνεργασία με τον δημιουργό βίντεο κλιπ και βασιλιά του Vine, Zach King από το Los Angeles. Ο βιρτουόζος του είδους ερμηνεύει τα χαρακτηριστικά του νέου άγριου παιδιού της Opel σε έξι, μικρής διάρκειας, δημιουργικά βίντεο κλιπ (Bubble Gum, Cardboard, Drift, Remote Control, Snatch και Cannonball). Τα αποτελέσματα της δουλειάς του προβάλλονται στο Opel-Vine-Portal και στο κανάλι Vine του Zach King από τις 13 Οκτωβρίου. Επιπλέον, τα σποτάκια, μεταξύ των οποίων και ένα making of video, θα είναι συνδεδεμένα στις σελίδες της Opel σε YouTube, Facebook, Twitter και στο ειδησεογραφικό blog Buzzfeed.

«Χρειάζεται να προσελκύουμε τους πελάτες από τα μέρη όπου συχνάζουν περισσότερο. Το υποψήφιο κοινό του Opel ADAM αντλεί τις περισσότερες πληροφορίες του από τα social media. Επομένως, εντείνουμε τις δραστηριότητές μας στο συγκεκριμένο τομέα και η συνεργασία με έναν από τους καλύτερους του είδους ήταν η προσφορότερη επιλογή. Είμαστε χαρούμενοι που έχουμε μαζί μας τον Zach King σε αυτό το project,» εξήγησε η Διευθύντρια Μάρκετινγκ της Opel, Tina Müller.

Ο 24-χρονος Zach King έχει ήδη τιμηθεί με πολυάριθμες διακρίσεις για το έργο του και είναι ένας από τους κορυφαίους κινηματογραφιστές του Vine, ένα δημοφιλές δίκτυο βίντεο σε ΗΠΑ και Καναδά. Θεωρείται μάγος σε αυτό το είδος βίντεο και έχει πάνω από 1,9 εκατομμύρια οπαδούς στο Vine. Vine είναι μία δωρεάν εφαρμογή για smartphones. Επιτρέπει στους χρήστες να μοιράζονται βίντεο μικρού μήκους.

Από το δελτίο Τύπου

Διαβάστε επίσης

Ευρωπαϊκό Jazz

Ευρωπαϊκό Jazz

Η Honda έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες του πρωτοτύπου του νέου Jazz.

Η επιτυχία συνεχίζεται

Η επιτυχία συνεχίζεται

Με πωλήσεις που ξεπερνούν τις 250.000 μονάδες σε όλο τον κόσμο από το 2010 που παρουσιάστηκε – εκ των οποίων περίπου 140.000 σε Ευρώπη και Ρωσία – το ASX** έχει αποδειχτεί παγκόσμια επιτυχία.

Μεγάλος τελικός στο drift

Μεγάλος τελικός στο drift

Έφτασε η ώρα της μεγάλης αναμέτρησης με τον 4ο και τελευταίο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος DRIFT.