Ντουντούκα
Βάζουν... Φωτιά στο πρωτάθλημα με σκάνδαλα!

Ευρωπαϊκό Jazz

Ευρωπαϊκό Jazz
Τρίτη, 21 Οκτωβρίου 2014 - 01:15

Η Honda έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες του πρωτοτύπου του νέου Jazz που θα αποκαλύψει για πρώτη φορά στο κοινό κατά τη διάρκεια της Διεθνούς Έκθεσης, 2014 Mondial de l‘Automobile στο Παρίσι.

Το πρωτότυπο παρουσιάζει ένα εντελώς νέο αμάξωμα για το δημοφιλές Jazz με αεροδυναμική, μοντέρνα σχεδίαση που προδίδει την σημαντική τεχνολογική εξέλιξη του προσεχούς μοντέλου. Οι εξωτερικές διαστάσεις έχουν αλλάξει και συγκεκριμένα το μήκος έχει αυξηθεί κατά 15mm και το μεταξόνιο κατά 30mm αντίστοιχα, συμβάλλοντας στη δημιουργία μιας πιο ευρύχωρης καμπίνας.

Μέλος της οικογένειας ‘μικρών μοντέλων’ Honda, η τρίτη γενιά του Ευρωπαϊκού Jazz θα βασίζεται στη παγκόσμια μικρή/συμπαγή πλατφόρμα της εταιρίας. Διατηρείται η κεντρική διάταξη του ρεζερβουάρ, ήδη γνωστή από το τρέχον μοντέλο καθώς και από το Civic και το HR-V που ανακοινώθηκε πρόσφατα. Με αυτή τη διάταξη εξοικονομείται χώρος και παρέχονται αξιοσημείωτα πλεονεκτήματα ως προς την ευελιξία, την πρακτικότητα της καμπίνας και τις λύσεις αποθήκευσης. Το ευέλικτο σύστημα καθισμάτων Honda Magic Seats® θα διατίθεται επίσης με το νέο μοντέλο.

Το νέο Jazz προτίθεται να προσφέρει μία αναβαθμισμένη οδηγική εμπειρία σε επίπεδο ποιότητας και άνεσης για τον οδηγό και τους επιβάτες χάρη σε ένα νέο σύστημα ανάρτησης.

Το νέο Ευρωπαϊκό Jazz θα κυκλοφορήσει στην αγορά του χρόνου το καλοκαίρι και θα προσφέρει βελτιωμένη οικονομία καυσίμου και ανώτερες επιδόσεις με το νέο κινητήρα φιλοσοφίας Earth Dreams Technology. Ο νέος βενζινοκινητήρας 1.3i-VTEC συνδυάζεται είτε με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο (που αντικαθιστά την προηγούμενη πεντατάχυτη μονάδα) ή με CVT.

Από το δελτίο Τύπου

Διαβάστε επίσης

Πρεμιέρες στην Αυτοκίνηση 2014

Πρεμιέρες στην Αυτοκίνηση 2014

Με δύο πανελλαδικές πρεμιέρες και ποικίλες ακόμα ενδιαφέρουσες προτάσεις συμμετέχει φέτος η Opel στην Έκθεση ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ 2014.

Κάθε άλλο παρά... γλυκούλικο

Κάθε άλλο παρά... γλυκούλικο

«Η Opel ξεκαθαρίζει ότι κάθε άλλο παρά ‘γλυκούλικο’ είναι»: το σλόγκαν για την έντυπη, τηλεοπτική και διαδικτυακή διαφημιστική καμπάνια με θέμα το νέο Opel ADAM ROCKS.

Η επιτυχία συνεχίζεται

Η επιτυχία συνεχίζεται

Με πωλήσεις που ξεπερνούν τις 250.000 μονάδες σε όλο τον κόσμο από το 2010 που παρουσιάστηκε – εκ των οποίων περίπου 140.000 σε Ευρώπη και Ρωσία – το ASX** έχει αποδειχτεί παγκόσμια επιτυχία.