Το Μεσογειακό Grand Prix
Αρκετά χρόνια τώρα οι Έλληνες φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και της Formula 1 επιθυμούσαν και ονειρεύονταν τη δημιουργία ενός Γκραν Πρι στην Ελλάδα, χωρίς κάτι ουσιαστικό. Όλα αυτά φαίνεται να πλησιάζουν στο τέλος τους. Στις 30 Μαΐου η εταιρία Formula One Licencing κατοχύρωσε την ονομασία «Formula 1 Mediteranean Grand Prix» Σε συνέντευξη του στο CNN το αφεντικό της Formula 1, Μπέρνι Εκλεστοουν δήλωσε: «Οι Έλληνες θέλουν. Θέλουν να επισκεφθώ των Πρωθυπουργό τους ή τον δήμαρχο Αθηναίων. Μένει να δούμε αν έχουν τα χρήματα για κάτι τέτοιο».
Στην Ελλάδα της κρίσης ένα τέτοιο έργο δεν μπορεί να χρηματοδοτηθεί από την πολιτεία, για αυτό το έχει αναλάβει ο ιδιωτικός τομέας. Το έργο και η ομάδα που το τρέχει ονομάζεται DIELPIS FORMULA 1 με επικεφαλής τον πολιτικό μηχανικό Θανάση Παπαθεοδώρου. Σε δηλώσεις του στο CNN ο επικεφαλής δήλωσε: «Το μεγαλύτερο κέρδος μας θα είναι να δώσουμε στον κόσμο την ευκαιρία να επισκεφθεί και να δει το εσωτερικότερο μέρος της Μεασογείου. Η εμπειρία μας στις μεγάλες διοργανώσεις, όπως οι Ολυμπιακοί του 2004, είναι ένα προτέρημα μας».
Νέα Grand Prix παρουσιάζονται κάθε χρόνο για την Formula 1 η οποία φαίνεται να αλλάζει. Τα προηγούμενα χρόνια προστέθηκαν στην λίστα της οι πίστες του Άμπου Ντάμπι, της Βαλένθια (2008), της Γαλλίας (του Πώλ Ρικάρντ 2009) και του Μπαχρέιν. Πρόσφατα ανακοινώθηκε η επιστροφή του Μεξικάνικου Grand Prix μετά από 23 χρόνια απουσίας, όπως και μια καινούρια πίστα στο Μπάκου του Αζερμπαϊτζάν. Η νέα πίστα αυτής της χρονιά είναι βέβαια αυτή της Ρωσίας. Μια πίστα ξετυλίγεται σαν φίδι γύρω από τις εγκαταστάσεις που διοργανώθηκαν οι χειμερινοί Ολυμπιακοί αγώνες του Σότσι του 2014. Ο μόνος αγώνας που έχει ακυρωθεί και βγει από τη λίστα των αγώνων είναι αυτός του Μπαχρέιν το 2011 λόγω κοινωνικών αναταραχών στη χώρα.
Η άδεια διεξαγωγής ενός Grand Prix κοστίζει περίπου 45 εκατ. ευρώ το χρόνο.