Νέο Citroen DS5
Για ακόμα μία φορά η Citroën επαληθεύει τη φήμη της ως μία από τις πιο πρωτοπόρες εταιρείες στην ιστορία της αυτοκίνησης. Η έλευση του νέου Citroën DS5 στην ελληνική αγορά ολοκληρώνει τη ξεχωριστή σειρά DS, προσφέροντας ένα αυτοκίνητο που χάρη μοναδικά του χαρακτηριστικά επαναπροσδιορίζει τα δεδομένα σε όλους τους τομείς.
Το νεότερο μέλος της σειράς DS, το Citroën DS5, αποτελεί ένα μέσο απόλαυσης για όλες τις αισθήσεις του οδηγού και των επιβατών. Αυτή η μοναδική εμπειρία, είναι αποτέλεσμα σειράς σχεδιαστικών και τεχνολογικών καινοτομιών, οι οποίες έχουν συνδυαστεί με ιδανικό τρόπο ώστε να προσφέρουν πρωτόγνωρα επίπεδα απόδοσης, άνεσης, ασφάλειας και οδηγικής απόλαυσης. Γεμάτο συναίσθημα, αλλά και ουσία, το Citroën DS5, ξεκινά την πορεία του στην ελληνική αγορά εφοδιασμένο με κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου, αλλά και το πρώτο παγκοσμίως υβριδικό σύστημα με πετρελαιοκινητήρα, το Hybrid4.
Σχεδιασμός υψηλής αισθητικής και αεροδυναμικής απόδοσης
Το Citroën DS5 εκπλήσσει με τις αναλογίες του και την άμεσα αναγνωρίσιμη σιλουέτα του. Η αεροδυναμική του φόρμα, δημιουργημένη από χυτές όσο και έντονες γραμμές ενισχύει το δυναμικό χαρακτήρα του μοντέλου, στοιχείο που εκφράζεται και μέσω των φαρδιών μετατροχίων. Άμεσα αναγνωρίσιμο ως μέλος της οικογένειας DS χάρη σε μια σειρά στιλιστικών στοιχείων, όπως η μάσκα και οι έντονες ακμές στο προφίλ, το DS5 εκμεταλλεύεται κάθε επιφάνεια ώστε να πετύχει τη βέλτιστη αεροδυναμική απόδοση. Οι πλευρικοί αεραγωγοί στον εμπρός προφυλακτήρα κατευθύνουν τον αέρα γύρω από τους τροχούς με αποτέλεσμα την μικρότερη αντίσταση, αλλά και τη μεγαλύτερη σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες. Αντίστοιχα ο σχεδιασμός του παρμπρίζ με τα πλαΪνα του καλλύματα και το κάλυμμα των εμπρός, όσο και των πίσω φωτιστικών σωμάτων μειώνουν σημαντικά τους στροβιλισμούς, συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο στην οικονομία καυσίμου, αλλά και την ελαχιστοποίηση των αεροδυναμικών θορύβων. Τέλος οι ενεργές περσίδες στη μάσκα και η εκτενής χρήση καλυμμάτων στο πάτωμα του αυτοκινήτου συμβάλλουν στην αεροδυναμική απόδοση χωρίς να επηρεάζουν την αισθητική αρτιότητα του DS5.
Μία νέα μοναδική εμπειρία για τους επιβάτες
Με την πρώτη ματιά στο εσωτερικό του Citroën DS5 είναι εμφανές ότι βασική πηγή έμπνευσης για τους σχεδιαστές αποτέλεσε ο χώρος της αεροπορίας. Φουτουριστική, όσο και η εξωτερική εμφάνιση, η καμπίνα των επιβατών εντυπωσιάζει με τη φινέτσα και το κορυφαίο επίπεδο ποιότητας. Σημείο αναφοράς αποτελούν η κονσόλα που βρίσκεται στην οροφή ανάμεσα από τις θέσεις των επιβατών και οι τρεις ανεξάρτητες ηλιοροφές (μία για κάθε έναν από τους μπροστά επιβάτες και μία για τους πίσω). Η οδηγοκεντρική θέση οδήγησης συνδυάζει την αίσθηση ενός σπορ αυτοκινήτου, με το στυλ ενός πραγματικού GT, ενώ η τοποθέτηση και η αισθητική των χειριστηρίων ενισχύουν την αίσθηση ότι ο οδηγός βρίσκεται στο κοκπιτ ενός αεροσκάφους. Ακολουθώντας τη φιλοσοφία και των υπολοίπων μοντέλων της σειράς DS, το Citroën DS5 χρησιμοποιεί με έναν πραγματικά αυθεντικό τρόπο μοναδικό υλικά κορυφαίας ποιότητας και αισθητικής, προσφέροντας παράλληλα πλούσιες επιλογές προσωποποίησης. Η μοναδική εμπειρία για τον οδηγό και τους επιβάτες ολοκληρώνεται από την εξαιρετική ηχομόνωση που επιτυγχάνεται τόσο μέσω της εφαρμογής ειδικών μονωτικών υλικών, όσο και της κορυφαίας αεροδυναμικής σχεδίασης.
Τεχνολογία και επιδόσεις υψηλών απαιτήσεων
Το Citroën DS5 εκπλήσσει με τον σχεδιασμό του, αλλά και τις τεχνολογικές εφαρμογές που φέρει όπως:
• Προηγμένο σύστημα ESP και Hill Assist
• Σύστημα τηλεματικής Citroën e-Touch
• Αυτόματη μεγάλη σκάλα προβολέων που λειτουργεί ανάλογα με τις κυκλοφοριακές συνθήκες
• 2ης γενιάς σύστημα ειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας που λειτουργεί με κάμερα
• Έγχρωμο HUD (Head Up Display)
Η προηγμένη τεχνολογία είναι παρούσα και στον τομέα των κινητηρίων συνόλων, όπου μια γκάμα αποδοτικών κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου, συμπληρώνεται ιδανικά με το πρωτοποριακό υβριδικό σύστημα Hybrid4.
Διαθέσιμος με το νέο DS5 είναι ο αποδοτικός πετρελαιοκινητήρας e-HDi 115 χωρητικότητας 1.6 λίτρων και απόδοσης 115ίππων – 270Nm ροπής, που χάρης στο μικρο-υβριδικό σύστημα καταναλώνει μόλις 4,3 λίτρα/100χλμ. καυσίμου εκπέμποντας 112γρμ./χλμ. CO2. Διαθέσιμος επίσης είναι ο βραβευμένος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 1.6THP σε δύο εκδόσεις με απόδοση 156 και 200 ίππους.
Τέλος το πρώτο στον κόσμο υβριδικό πετρελαιοκίνητο σύστημα, το Hybrid4, εφοδιάζει το DS5. Με απόδοση 200 ίπους και κατανάλωση μόλις 3,4 λίτρα/100χλμ. (88γρμ./χλμ. CO2), προσφέρει πρωτόγνωρα επίπεδα απόδοσης, αλλά και δυνατότητα κατ’ επιλογή κίνησης και στους τέσσερις τροχούς.
Από το δελτίο Τύπου