«Οδήγησε» τον μαραθώνιο
Το υβριδικό Honda Jazz Hybrid ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής του 31ου Κλασικού Μαραθωνίου Αθηνών που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013. Το Jazz Hybrid οδήγησε τους 11,000 αθλητές που είχαν δηλώσει συμμετοχή στον 31ο Κλασσικό Μαραθώνιο Αθηνών, από το Μαραθώνα στον Καλλιμάρμαρο Παναθηναϊκό Στάδιο για 42,195m. Ο αγώνας, που ήταν αφιερωμένος στη μνήμη του αγωνιστή της ειρήνης Γρηγόρη Λαμπράκη είχε πολύ μεγάλη επιτυχία καθώς η συμμετοχή του κόσμου ξεπέρασε κάθε προσδοκία αφού εκτός από τους 11,000 αθλητές που είχαν δηλώσει συμμετοχή στον Κλασσικό Μαραθώνιο, άλλοι 19,500 αθλητές δήλωσαν παρόν στους αγώνες των 10 και 5 χιλιομέτρων και παίδων αντίστοιχα που διοργάνωσε ο ΣΕΓΑΣ.
Μεγάλος νικητής του 31ου Κλασσικού Μαραθωνίου ο Κενυάτης Γιέγκο Κιπκογκέι ο οποίος κάλυψε τη διαδρομής σε 2 ώρες 13’,59’’. Στη δεύτερη θέση με 2.14.40 τερμάτισε ο επίσης Κενυάτης Κιμέλι Ντίκσον, που κατάφερε στα τελευταία μέτρα να αντέξει στην πίεση του Ντέιβιντ Κίπροριρ (2.14.47). ο Κενυάτης Γιέγκο Κιπκογκέι μετά τον τερματισμό του δήλωσε: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος. Ήταν ένας πολύ ωραίος αγώνας και του χρόνου θα επιστρέψω στην Αθήνα για να υπερασπιστώ τον τίτλο μου».
Η εταιρεία Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε. Επίσημος Εισαγωγέας-Διανομέας της Honda στην Ελλάδα, ως Επίσημος Υποστηρικτής του 31ου Κλασσικού Μαραθωνίου Αθηνών εκτός από το Jazz Hybrid ανταποκρίθηκε άμεσα στην πρόσκληση του ΣΕΓΑΣ και παραχώρησε στόλο υβριδικών αυτοκινήτων για ην κάλυψη των αναγκών της διοργάνωσης.
Το Jazz Hybrid επιβεβαιώνει τη συνεχή δέσμευση της Honda στην τεχνολογία των υβριδικών, βενζινο/ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Οι πωλήσεις των υβριδικών αυτοκινήτων Honda ξεπέρασαν παγκοσμίως το ένα εκατομμύρια μονάδες στα τέλη Σεπτεμβρίου 2012. Αυτό ο αριθμός-ορόσημο επιτεύχθηκε 12 χρόνια και 11 μήνες μετά την έναρξη πωλήσεων της πρώτης γενιάς Insight στην Ιαπωνία το Νοέμβριο του 1999, το οποίο την εποχή εκείνη είχε την καλύτερη κατανάλωση παγκοσμίως από όλα τα βενζινοκίνητα οχήματα μαζικής παραγωγής, 35χλμ./λίτρο*.
* Μέτρηση σε 10・15 mode με 5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο (MT)
Στο πλαίσιο του παγκόσμιου περιβαλλοντικού σλόγκαν “Μπλε Ουρανοί για τα Παιδιά μας” (Blue Skies for our Children), η Honda θα συνεχίσει τις προσπάθειές της για περαιτέρω διείσδυση στην αγορά των υβριδικών οχημάτων με απώτερο σκοπό μία κοινωνία με χαμηλό αποτύπωμα
άνθρακα.
Η πράσινη κληρονομιά της Honda
1972 Δημιουργείται ο κινητήρας CVCC – ο πρώτος στον κόσμο βενζινοκινητήρας χαμηλών εκπομπών ρύπων που πληροί τις αυστηρές περιβαλλοντικές Αμερικανικές προδιαγραφές χωρίς καταλύτη
1986 Το CR-X coupe γίνεται το πρώτο 4-κύλινδρο μαζικής παραγωγής που σπάει το φράγμα των 5.6l/100km
1993 Η Honda κερδίζει το διάσημο World Solar Challenge με το ηλιακής ενέργειας αυτοκίνητο Type Dream. Ένα νέο και βελτιωμένο Type Dream κέρδισε τον ίδιο αγώνα και το 2006 ι
1997 Η Honda ξεκίνησε τις πωλήσεις του ηλεκτρικού οχήματος EV Plus – που μπορούσε να μεταφέρει τέσσερις ενήλικες για περίπου 140 μίλια με μία απλή φόρτιση – στην Αμερική και Ιαπωνία. Πούλησε πάνω από 200 μονάδες μέχρι το 2000
1997 Η Honda παρουσιάζει το Civic GX, που λειτουργεί με φυσικό αέριο και διατίθεται στην Αμερικανική αγορά. Αυτό γίνεται το παγκοσμίως πιο καθαρό αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης της εποχής εκείνης
1999 Η Honda λανσάρει το Insight – ένα βενζινοηλεκτροκίνητο υβριδικό όχημα που καταναλώνει 3.4 l/100km στο μικτό κύκλο, με εκπομπές μόλις 80g/km of CO2
1999 Η Honda παρουσιάζει την πρώτη έκδοση του FCX με την επαναστατική πηγή ισχύος κυψέλης καυσίμου με μηδενικές εκπομπές ρύπων
2003 Λανσάρεται το Civic IMA hybrid sedan, με εκπομπές CO2 116g/km
2006 Το Νέο Civic Hybrid κυκλοφορεί στην αγορά με κατανάλωση καυσίμου 4.6 l/100km (μικτό κύκλο) και εκπομπές 109g/km
2006 Η Honda ξεκίνησε την παραγωγή και τις πωλήσεις των Civic και Fit FFV, που μπορούν να λειτουργούν με 100% βιολογικής προέλευσης βιοαιθανόλη.
2008 Το υδρογονοκίνητο Honda FCX Clarity κυψελών καυσίμου περνά από τη γραμμή παραγωγής στην Ιαπωνία, και η μακροχρόνια μίσθωση αυτών των οχημάτων μηδενικών εκπομπών ρύπων ξεκινά στην Αμερική Το υδρογονοκίνητο FCX Clarity, είναι το παγκοσμίως πρώτο όχημα κυψελών καυσίμου παραγωγής με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Mοναδική εκπομπή του είναι το νερό.
2010 Το παγκοσμίως πρώτο υβριδικό coupe με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, Honda CR-Z, ξεκινά να πωλείται στην Ιαπωνία- Αμερική –Ευρώπη. Στο πρώτο εξάμηνο πωλήσεων το CRZ έχει καταρρίψει όλα τα προγνωστικά πωλήσεων. Με εκπομπές μόλις 117 g/km και κατανάλωση 5.0 l/100km, το CR-Z αποδεικνύει ότι ένα οικολογικό αυτοκίνητο δεν χρειάζεται να θυσιάζει το σπορ χαρακτήρα του.
2011 Η εξέλιξη συνεχίζεται με την παρουσίαση του νέου Honda Jazz Hybrid
2012 Οι πωλήσεις των υβριδικών αυτοκινήτων Honda ξεπέρασαν παγκοσμίως το ένα εκατομμύρια μονάδες στα τέλη Σεπτεμβρίου 2012.
Από το δελτίο Τύπου