Τρία ήταν τα πιθανά σενάρια σχετικά με το μέλλον του Κίμι Ραϊκόνεν. Ή θα πήγαινε στη Red Bull ή στη Ferrari ή θα έμενε στη Lotus. Από τη στιγμή που οι Αυστριακοί ανακοίνωσαν πως τη θέση του Μαρκ Γουέμπερ θα έπαιρνε ο Ντάνιελ Ρικιάρντο και πως ο Φελίπε Μάσα θα έφευγε από τη Ferrari, όλα συνηγορούσαν στο γεγονός πως ο Φινλανδός θα επέστρεφε στην ομάδα με την οποία κατέκτησε τον μοναδικό τίτλο στην έως τώρα καριέρα του.
Εν τέλει, αυτό έγινε πραγματικότητα και ο Ραϊκόνεν ανακοινώθηκε από την ιταλική ομάδα για δύο χρόνια. Εκεί θα βρει τον Φερνάντο Αλόνσο, τον καλύτερο κατά πολλούς οδηγό τούτη τη στιγμή στο γκριντ και μαζί θα προσπαθήσουν να επαναφέρουν τη Ferrari στην κορυφή.
Κατά την πρώτη θητεία του «iceman» στην ομάδα με το αλογάκι που διήρκησε τρεις σεζόν (2007, 2008, 2009), ο Φινλανδός κατέκτησε ένα πρωτάθλημα, εννέα νίκες και πέντε pole position.
Πρωτοποριακές ιδέες, ρηξικέλευθες λύσεις, νέες φόρμες. Για ακόμα μία φορά, η Citroën, είναι έτοιμη να ταράξει τα νερά της αυτοκίνησης δίνοντας μια νέα εικόνα για το μέλλον της.