Πανίσχυρο Opel Cascada
Ισχύς 147 kW/200 hp, μέγιστη ροπή 300 Nm και τελική ταχύτητα 235 km/h – η πολύ ισχυρή έκδοση νέας γενιάς του Opel 1.6 SIDI turbo κάνει παγκόσμια πρεμιέρα στο Opel Cascada στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (IAA), 12 – 22 Σεπτεμβρίου. Είναι η πρώτη φορά που η πρώτη εμφάνιση για την υψηλών επιδόσεων έκδοση του Cascada η οποία κατατάσσεται στην κορυφή της γκάμας και ξεχωρίζει με τις δύο απολήξεις εξαγωγής. Κινητήρας είναι μία πλήρως ανασχεδιασμένη τετρακύλινδρη μονάδα της Opel με άμεσο ψεκασμό βενζίνης (SIDI = Spark Ignition Direct Injection) και σε αυτή τη νέα εκδοχή είναι ο ισχυρότερος της κατηγορίας 1.6 λίτρων της Opel. Πλαισιώνει τον 1.6 SIDI turbo με 125 kW/170 hp που συνόδευε το Cascada στο λανσάρισμά του, την άνοιξη. Και οι δύο νέοι κινητήρες είναι σχεδιασμένοι για απεριόριστη χρήση απλής και σούπερ αμόλυβδης βενζίνης.
«Ο νέος, ακόμα ισχυρότερος 1.6 SIDI turbo με 200 hp που κάνει ντεμπούτο στο IAA αναδεικνύει το μεσαίο μας Cascada σε εξαιρετικά ελκυστική πρόταση για αγοραστές cabrio. Ο βενζινοκινητήρας επεκτείνει τη γκάμα κινητήριων συνόλων του Cascada, επιδεικνύοντας απόλυτη υπεροχή σε ισχύ και ροπή. Οι δύο ισχυρές μονάδες - SIDI turbo με 200 hp και 300 Nm & BiTurbo CDTI με 195 hp και 400 Nm - κατατάσσονται τώρα στην κορυφή της γκάμας βενζινοκινητήρων και πετρελαιοκινητήρων μας αντίστοιχα. Επομένως, το Cascada είναι ένας σπάνιος συνδυασμός υψηλών επιδόσεων αυτοκινήτου με ανοιχτή οροφή» σχολιάζει ο Martin Vögler, Global Chief Engineer MGE Engines.
Πρωτοκλασάτο: Κορυφαία ροπή, απόδοση ισχύος και πολιτισμένη λειτουργία
Ο νέος 1.6 SIDI turbo (147 kW/200 hp) αποδίδει 11% περισσότερη ισχύ και μέγιστη ροπή 300 Nm με στιγμιαία υπερπλήρωση (overboost) – 70 Nm παραπάνω από τον αντίστοιχο προηγούμενο 1.6 turbo που μεταφράζεται σε αύξηση 30%. Παράλληλα, ο νέος κινητήρας με ισχύ ανά λίτρο 125 hp είναι κορυφαίος στο περιβάλλον του ανταγωνισμού και προσφέρει στο Cascada τελική ταχύτητα 235 km/h. Παρά τις ισχυρές επιδόσεις, η κατανάλωση είναι μόλις 6,7 lit / 100 km (158 g/km CO2, προκαταρκτικές τιμές, σύμφωνα με την Οδηγία [EC] No 715/2007).
Στην καρδιά του SIDI turbo βρίσκεται ένα νέο μπλοκ, ανθεκτικό για μέγιστη πίεση καύσης μέχρι 130 bar ανά κύλινδρο. Το μπλοκ κατασκευάζεται από χυτοσίδηρο με αλουμινένια πλάκα έδρασης. Αντίθετα με την έκδοση 170 hp, ένα διαφορετικό είδος εμβόλου χρησιμοποιήθηκε στο μοντέλο 200 hp, ενώ η αναλογία συμπίεσης μειώθηκε από 10.5 σε 9.5:1. Οι μηχανικοί της Opel ήθελαν επίσης να συνδυάσουν την υψηλή ισχύ με την αθόρυβη και ομαλή λειτουργία για εξαιρετική άνεση. Για το σκοπό αυτό, έκαναν πολυάριθμες βελτιστοποιήσεις στα συστήματα εισαγωγής και εξαγωγής. Οδηγός και επιβάτες θα απολαμβάνουν αθόρυβη και ομαλή λειτουργία στο ρελαντί, με ποιοτική χροιά ήχου ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες, στροφές κινητήρα και φορτία. Η αποκλειστική εμπρός ανάρτηση HiPerStrut (High Performance Strut) προάγει την οδηγική ποιότητα.
Ο νέος 1.6 SIDI turbo με 147 kW/200 hp ολοκληρώνει τη γκάμα κινητήρων του Cascada ως το ισχυρότερο μέλος της, που σημαίνει ότι τώρα διατίθενται τέσσερις βενζινοκινητήρες. Πλαισιώνει τον 1.4 turbo σε εκδόσεις 88 kW/120 hp και 103 kW/140 hp και τη μονάδα άμεσου ψεκασμού 1.6L (125 kW/170 hp). Από πλευράς diesel, διατίθενται ο 2.0 turbo diesel με 121 kW/165 hp και ο 2.0 BiTurbo CDTI (143 kW/195 hp). Και οι δύο καταναλώνουν 5,2 lit / 100 km, και με εκπομπές CO2 138 g/km, βαθμολογούνται με Α στην ενεργειακή ετικέτα της Ε.Ε.
Ο βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού 200 hp αποτελεί τμήμα της προϊοντικής επέλασης Opel. Μέσα σε μία πενταετία, η αυτοκινητοβιομηχανία θα λανσάρει 23 νέα μοντέλα. Μέχρι το 2016, η Opel θα λανσάρει επίσης τρεις νέες οικογένειες κινητήρων και 13 νέα κινητήρια σύνολα, ανανεώνοντας το 80% του συνόλου της γκάμας της. Οι νέες μονάδες 1.6 SIDI turbo προϊόντα της φιλοσοφίας downsizing ξεχωρίζουν λόγω άριστης σχέσης κατανάλωσης/απόδοσης ισχύος και της εξαιρετικά πολιτισμένης λειτουργίας σε συνδυασμό με την οικονομία καυσίμου και τις χαμηλές εκπομπές CO2. Ταυτόχρονα, λανσάρονται πολυάριθμα προηγμένα μηχανικά και αυτόματα κιβώτια. Το Cascada 1.6 SIDI turbo με 147 kW/200 hp και εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο θα διατίθεται για παραγγελία από φέτος το φθινόπωρο. Ο κινητήρας θα παρουσιαστεί στο κοινό μέσω του cabrio στα πλαίσια του ΙΑΑ και στη συνέχεια θα επεκταθεί σε διάφορα μοντέλα Opel.
Από το δελτίο Τύπου