Θέλοντας να δώσει την ευκαιρία σε πολλές χώρες να εισέλθουν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, η FIA έχει αποφασίσει εδώ και μερικά χρόνια να αφαιρεί κάποιον αγώνα από το καλεντάρι και να τον προσθέτει μετά από απουσία ενός χρόνου.
Αυτό δεν έχει συμβεί κατά κάποιον τρόπο στο ράλι Ακρόπολις, καθώς με εξαίρεση το 2010, ο αγώνας λαμβάνει χώρα κανονικά στα πάτρια εδάφη.
Από εκεί και πέρα, διάφορα ρεπορτάζ έκαναν λόγο πως ο εθνικός μας αγώνας δεν βρίσκεται στο πλάνο του 2014, το οποίο και παραδόθηκε από τους διοργανωτές των αγώνων στη FIA.
Ο διευθυντής της διοργανώτριας για τα ράλι, δεν θέλησε να κάνει κάποιο σχόλιο με αυτό και δήλωσε. «Ξέρουμε όλοι μας την οικονομική κατάσταση στην Ελλάδα», ανέφερε ο Γιάμο Μάχονεν και συνέχισε. «Δεν έχουμε πάρει καμία απόφαση σχετικά με το καλεντάρι. Αυτό που έχουμε στα χέρια μας είναι μια πρόταση. Το διευθετούμε. Πρόκειται για μια καλή πρόταση, αλλά πρέπει να θυμόμαστε πως βρισκόμαστε σε μια μεταβατική περίοδο, άρα δεν αναζητούμε σαρωτικές αλλαγές. Οι χώρες που βρίσκονται στην πρόταση, έχουν όλοι υπογράψει με τους διοργανωτές».
Ισχύς 147 kW/200 hp, μέγιστη ροπή 300 Nm και τελική ταχύτητα 235 km/h – η πολύ ισχυρή έκδοση νέας γενιάς του Opel 1.6 SIDI turbo κάνει παγκόσμια πρεμιέρα στο Opel Cascada στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (IAA), 12 – 22 Σεπτεμβρίου.