Συγκλονιστικός και απρόβλεπτος ήταν ο αγώνας που έγινε στη Μαλαισία. Μπορούσε να αναδειχτεί νικητής ο Χάμιλτον, μπορούσε να κάνει το ίδιο ο Φερστάπεν αν περνούσε τον Ρικιάρντο πριν από την εγκατάλειψη του πρωταθλητή, ενώ θα μπορούσε να εγκαταλείψει ο Ρόσμπεργκ λόγω της επαφής που είχε με τον Φέτελ ή να μην κρατούσε τη διαφορά των 10δλ. από τον Ραϊκόνεν και να έπεφτε τέταρτος. Ολοι είδαν, πάντως, τι έγινε στη Μαλαισία και το θέμα είναι πως ο Γερμανός της Mercedes έχει διαφορά της τάξεως της -σχεδόν- μιας νίκης από τον Χάμιλτον στη βαθμολογία. Και επειδή ο Βρετανός έκανε κάποιες δηλώσεις μετά το γκραν πρι και για την ακρίβεια λίγο πριν τελειώσει, καλό θα ήταν να σταθούμε σε αυτές. Ο Χάμιλτον, λοιπόν, είπε πως ο κινητήρας της Mercedes ή τουλάχιστον αυτοί που χρησιμοποιεί ο ίδιος, βγάζουν πολλές φορές προβλήματα. Και η αλήθεια είναι αυτή. Ολα πάνε καλά στον έτερο οδηγό των Γερμανών, αλλά και στις Force India, Williams, Manor. Αρα τι φταίει; Ή είναι άτυχος ο Χάμιλτον ή φαίνεται πως το οδηγικό του στιλ πιέζει περισσότερο τη μονάδα ισχύος του από ό,τι κάνουν οι Ρόσμπεργκ, Χίλκενμπεργκ, Πέρες, Μπότας, Μάσα, Οκον και Βερλάιν. Και ίσως η απάντηση να βρίσκεται τελικά εκεί. Πως όντως ο Χάμιλτον είναι ο πιο επιθετικός οδηγός από όλους αυτούς (και όλου του γκριντ) και πως η πίεση που ασκεί στο μοτέρ του σχεδόν παντού, να μην το αφήνει να λειτουργεί όπως θα ήθελε. Ισως βέβαια η εξήγηση να είναι άλλη, αλλά με μια πρώτη ματιά, αυτό ίσως να φταίει.
(Το κείμενο δημοσιεύθηκε στον «ΓΑΥΡΟ» στις 03/10/2016)
O Θωμάς Γεωργίου γράφει ότι ο Λιούις Χάμιλτον σε 183 εκκινήσεις έως τώρα, μόνο 11 φορές έχει εγκαταλείψει λόγω τεχνικών προβλημάτων, ποσοστό που αγγίζει μόλις το 6%
Συγκλονιστική ήταν η μονομαχία των δύο οδηγών της Mercedes για το ποιος θα αναδειχτεί poleman για το γκραν πρι της Σουζούκα, που διεξάγεται την Κυριακή το πρωί.
Την Τρίτη 27/9 πραγματοποιήθηκε η πρώτη συνάντηση με τους οδηγούς που θα εκπροσωπήσουν την Ελλάδα στο FIA Hill Climb Masters, που θα διεξαχθεί στις 8-9 Οκτωβρίου στο Sternberk της Τσεχίας.