Ντουντούκα
Θρύλε, Θεέ μου, Ολυμπιακέ μου!

Οι αριθμοί λένε την αλήθεια

Οι αριθμοί λένε την αλήθεια
Πέμπτη, 22 Σεπτεμβρίου 2016 - 11:57

ΓΡΑΦΕΙ Ο ΘΩΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ

Το γκραν πρι της Σιγκαπούρης έχει ολοκληρωθεί και η βαθμολογία δείχνει τον Νίκο Ρόσμπεργκ να έχει 8 περισσότερους πόντους από τον Λιούις Χάμιλτον. Αμφότεροι οι οδηγοί έχουν από επτά pole position, πέντε φορές έχει κάνει τον γρηγορότερο χρόνο ο Γερμανός και τρεις ο Βρετανός, ενώ οκτώ φορές έχει αναδειχτεί νικητής ο πρώτος του πρωταθλήματος και έξι ο δεύτερος. Με λίγα λόγια, οι αριθμοί σε τούτη την περίπτωση λένε την αλήθεια, άσχετα με το ποιος είναι ο καλύτερος οδηγός βάσει ικανοτήτων. Διότι σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει στην πίστα, ο Ρόσμπεργκ είναι πιο πειθαρχημένος, πιο «διαβασμένος» και πιο ψύχραιμος. Εν αντιθέσει με τον Χάμιλτον, που ενώ θα μπορούσε να βρίσκεται άνετα και με μεγάλη διαφορά πρώτος στη βαθμολογία, έχει αρχίσει να κυνηγάει πάλι τον ομόλογό του, ό,τι γινόταν δηλαδή στις αρχές της σεζόν. Ο Ρόσμπεργκ έχει κάνει καλές εκκινήσεις τις περισσότερες φορές. Από την άλλη ο Χάμιλτον, όχι. Και αν δούμε τι έγινε στη Μόντσα, θα καταλάβουμε πολλά περισσότερα για ακόμα ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο παγκόσμιος πρωταθλητής. Οι οδηγοί πλέον θα πάνε σε Μαλαισία, Ιαπωνία, ΗΠΑ, Μεξικό, Βραζιλία και Αμπου Ντάμπι. Εξι γκραν πρι στα οποία στα τέσσερα θα έχει προβάδισμα ο Χάμιλτον και στα δύο ο Ρόσμπεργκ. Εξι γκραν πρι στα οποία η πίεση θα είναι πάρα πολύ μεγάλη και ο Γερμανός θα πρέπει να τη διαχειριστεί κατάλληλα, ό,τι δεν έκανε δηλαδή πέρυσι και πρόπερσι. Με τον Χάμιλτον «διψασμένο» να κάνει την ανατροπή, την οποία την έκανε το 2014 και το 2015 και θα χρειαστεί να την κάνει ξανά φέτος, αφού έχασε την πρωτοπορία από τον ομόλογό του. Θα έχει πάρα πολύ μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε πώς θα εξελιχτεί το πρωτάθλημα και πώς ο Χάμιλτον θα μπορέσει να περάσει πρώτος. Αν περάσει πρώτος. Διότι ναι μεν ο Ρόσμπεργκ οδηγεί πάντα όσο μπορεί, εν αντιθέσει με τον Χάμιλτον, που έχει αρκετές μεταπτώσεις. Και όσον αφορά στους φίλους της Mercedes, όλοι οι παράγοντές της ήξεραν πως η Σιγκαπούρη δεν ταιριάζει στα μονοθέσιά της, αλλά να ’ναι καλά η στρατηγική που ακολούθησαν, βοηθώντας τον Ρόσμπεργκ με ένα πιτ στοπ λιγότερο να κερδίσει και τον Χάμιλτον να περάσει τον Ραϊκόνεν μέσω πιτ.

(Το κείμενο δημοσιεύθηκε στον «ΓΑΥΡΟ» στις 21/09/2016)

Διαβάστε επίσης

Με χρώμα ελληνικό το FIA Hill Climb Masters

Με χρώμα ελληνικό το FIA Hill Climb Masters

Η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει τη συμμετοχή 6 Ελλήνων οδηγών στο FIA Hill Climb Masters, που θα διεξαχθεί στις 8-9 Οκτωβρίου στο Sternberk της Τσεχίας.

Opel Ampera-e: Παγκόσμια πρεμιέρα

Opel Ampera-e: Παγκόσμια πρεμιέρα

Η Opel ετοιμάζεται φέτος να ‘ηλεκτρίσει’ την ατμόσφαιρα του Σαλονιού Αυτοκινήτου του Παρισιού με τη παγκόσμια πρεμιέρα του Ampera-e, που έρχεται να ανατρέψει τα δεδομένα της ηλεκτρικής μετακίνησης.

Μπράβο στον Ρόσμπεργκ

Μπράβο στον Ρόσμπεργκ

Ο Θωμάς Γεωργίου γράφει την άποψή του για το γκραν πρι της Σιγκαπούρης και τη νίκη του Γερμανού οδηγού της Mercedes.