Ντουντούκα
Θρύλε, Θεέ μου, Ολυμπιακέ μου!

Η Pirelli για το γκραν πρι της Σιγκαπούρης

Η Pirelli για το γκραν πρι της Σιγκαπούρης
Πέμπτη, 15 Σεπτεμβρίου 2016 - 10:57

Η πάρα πολύ μαλακή γόμα P Zero Purple με το μωβ σιρίτι επιστρέφει μετά το Αυστριακό GP στον μοναδικό νυχτερινό αγώνα του ημερολογίου. Οι τρεις πιο μαλακές γόμες στην γκάμα P Zero επιλέχθηκαν για να αντιμετωπιστούν οι μοναδικές απαιτήσεις της διαδρομής στους δημόσιους δρόμους της Μαρίνα Μπέι: Ένας μακρύς γύρος, υψηλές θερμοκρασίες οδοστρώματος και αγώνας με υψηλές απαιτήσεις αντοχής από οδηγούς και μονοθέσια. Οι μπαριέρες οριοθετούν την πίστα οπότε τα λάθη τιμωρούνται, στο μαραθώνιο των δυο ωρών, που διεξάγεται σε συνθήκες υψηλής υγρασίας.

Η ΠΙΣΤΑ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΏΝ

• Η διαδρομή στη Σιγκαπούρη έχει τις περισσότερες στροφές (23) από οιαδήποτε άλλη πίστα. Ταυτόχρονα όμως έχει τον πιο αργό ρυθμό γύρου μετά το Μονακό: Υπάρχουν απαιτήσεις από τα ελαστικά στις στροφές, στα φρένα και στην επιτάχυνση.
• Η επιφάνεια του οδοστρώματος έχει εκτός από τις συνήθεις ανομοιομορφίες ενός δημόσιου δρόμου, διαγραμμίσεις και καπάκια φρεατίων.
• Καθώς ο αγώνας γίνεται νύχτα η θερμοκρασία οδοστρώματος δεν έχει τη συνήθη διακύμανση των ημερήσιων αγώνων.
• Παραταύτα η θερμοκρασία περιβάλλοντος παραμένει ψηλά αυτό σημαίνει πως οι οδηγοί έχουν να αντιμετωπίσουν πτώση στην απόδοση λόγω υπερθέρμανσης (degradation).
• Η διάρκεια του αγώνα και η υψηλή πιθανότητα εμφάνισης του αυτοκινήτου ασφαλείας, δημιουργούν πολλές πιθανές στρατηγικές ελαστικών.
• Η μειωμένη κάθετη δύναμη έχει ως αποτέλεσμα η μηχανική πρόσφυση να προέρχεται από τα ελαστικά: Πιο σκληρά δουλεύει το πίσω αριστερά ελαστικό.
• Η διάρκεια ενός πιτ στοπ είναι μεγάλη λόγω της χαμηλής ταχύτητας διέλευσης και του μήκους που έχει το pit lane: Σημαντική πληροφορία για όσους χαράζουν στρατηγική.

ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΓΟΜΕΣ

• Κίτρινη, μαλακή: Η πιο σκληρή απ’ όσες γόμες είναι διαθέσιμες το Σαββατοκύριακο, είναι ικανή για μεγάλες αποστάσεις στη Μαρίνα Μπέι.
• Κόκκινη, πολύ μαλακή: Μια γόμα που προσαρμόζεται εύκολα και αποδείχτηκε πέρυσι καθοριστικός παράγοντας στον αγώνα.
• Μωβ, πάρα πολύ μαλακή: Είναι σχεδιασμένη για να προσφέρει σημαντικό πλεονέκτημα στο ρυθμό, θα χρησιμοποιηθεί στις κατατακτήριες δοκιμές.

ΤΙ ΣΥΝΕΒΗ ΠΕΡΥΣΙ:

• Ο οδηγός της Ferrari Sebastian Vettel κέρδισε ακολουθώντας στρατηγική δυο αλλαγών. Εκκίνησε με την πολύ μαλακή γόμα, την διατήρησε στην πρώτη αλλαγή στον 13ο γύρο και έβαλε τη μαλακή στον 37ο γύρο. Το αυτοκίνητο ασφαλείας εμφανίστηκε 2 φορές.
• Καλύτερη εναλλακτική στρατηγική: Ο Max Verstappen με την Toro Rosso έβαλε πολύ μαλακή/μαλακή/πολύ μαλακή και τερμάτισε 8ος ένα γύρο πίσω από το νικητή.

PAUL HEMBERY, ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ PIRELLI

«Η Σιγκαπούρη είναι πιθανόν η πιο εντυπωσιακή πίστα απ’ όσες επισκεπτόμαστε όλη τη σεζόν. Ελπίζω φέτος να είναι ακόμη πιο καλά χάρη στην εξαιρετικά γρήγορη πάρα πολύ μαλακή γόμα. Στόχος μας να μεγιστοποιήσουμε την ταχύτητα και τη διαθέσιμη πρόσφυση στη διαδρομή της Μαρίνα Μπέι. Είναι ένας από τους πιο απρόβλεπτους αγώνες της χρονιάς και μια πίστα όπου πάντα εμφανίζεται αυτοκίνητο ασφαλείας. Όλες αυτές οι σύνθετες παράμετροι αναπόφευκτα διευρύνουν τις επιλογές στρατηγικής για τις ομάδες. Όσον αφορά στον ανταγωνισμό είναι συνήθως από τους πιο αμφίρροπους αγώνες μέσα στη χρονιά καθώς η διαχείριση των ελαστικών μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά».

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ;

• Μετά τις μικρές αλλαγές του 2015 δεν υπάρχουν σημαντικές διαφοροποιήσεις φέτος.
• Η εξέλιξη των ελαστικών του 2017 συνεχίστηκε την προηγούμενη εβδομάδα με ειδικά τροποποιημένα μονοθέσια των Ferrari, Mercedes.

ΟΤΙ ΥΠΕΠΕΣΕ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΜΑΣ

• Η Ferrari έχει κάνει την πιο επιθετική επιλογή γομών παίρνοντας όσα περισσότερα σετ πάρα πολύ μαλακής γόμας μπορούσε.
• Η Pirelli κέρδισε πρόσφατα στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Αναβάσεων που διοργανώνει η FIA (σ.σ: η παλαιότερη μορφή αγώνων υπό την αιγίδα της FIA). Ο Ιταλός Simone Faggioli πήρε τον 9o συνεχή τίτλο.
• Ο προτελευταίος αγώνας του ERC διεξάγεται στη Λιθουανία το ίδιο Σαββατοκύριακο με το GP της Σιγκαπούρης. Είναι μια ευκαιρία για την Pirelli να πάρει ένα ακόμη τίτλο φέτος.

ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΓΟΜΩΝ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ:

ΜΩΒ

ΚΟΚΚΙΝΗ

ΚΙΤΡΙΝΗ

ΑΣΠΡΗ

ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ

Αυστραλία

Πολύ μαλακή

Μαλακή

Mέση

Μπαχρέιν

Πολύ μαλακή

Μαλακή

Mέση

Κίνα

Πολύ μαλακή

Μαλακή

Mέση

Ρωσία

Πολύ μαλακή

Μαλακή

Mέση

Ισπανία

Μαλακή

Mέση

Hard

Μόντε Κάρλο

Πάρα πολύ μαλακή

Πολύ μαλακή

Μαλακή

Καναδά

Πάρα πολύ μαλακή

Πολύ μαλακή

Μαλακή

Αζερμπαϊτζάν

Πολύ μαλακή

Μαλακή

Mέση

Αυστρία

Πάρα πολύ μαλακή

Πολύ μαλακή

Μαλακή

Μεγ. Βρετανία

Μαλακή

Mέση

Hard

Ουγγαρία

Πολύ μαλακή

Μαλακή

Mέση

Γερμανία

Πολύ μαλακή

Μαλακή

Mέση

Βέλγιο

Πολύ μαλακή

Μαλακή

Mέση

Ιταλία

Πολύ μαλακή

Μαλακή

Mέση

Σιγκαπούρη

Πάρα πολύ μαλακή

Πολύ μαλακή

Μαλακή

Μαλαισία

Μαλακή

Mέση

Hard

Ιαπωνία

Μαλακή

Mέση

Hard

ΗΠΑ

Πολύ μαλακή

Μαλακή

Mέση

Μεξικό

Πολύ μαλακή

Μαλακή

Mέση

Βραζιλία

Μαλακή

Mέση

Hard

Άμπου Ντάμπι

Πάρα πολύ μαλακή

Πολύ μαλακή

Μαλακή

Από το δελτίο Τύπου

Διαβάστε επίσης

Το Motor Festival δυναμώνει

Το Motor Festival δυναμώνει

Το Motor Festival δυναμώνει και επιστρέφει για 5η συνεχόμενη φορά στις 17 και 18 Σεπτεμβρίου, φέρνοντας κοντά και αυτή τη φορά στο ευρύ κοινό τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, αλλά και τον μαγικό κόσμο της μηχανοκίνησης.

Αυτονομία πάνω από 400km

Αυτονομία πάνω από 400km

Το Opel Ampera-e τελικά θα εξαλείψει το μεγαλύτερο, κατά γενική ομολογία, μειονέκτημα ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου – το άγχος της αυτονομίας.

Motor Festival V (vid)

Motor Festival V (vid)

Η μοναδική εμπειρία που πρέπει να ζήσετε όλοι, αρχίζει αυτό το Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου στο Ολυμπιακό στάδιο της Αθήνας.

Το πρόγραμμα του Motor Festival V - Born To Race

Το πρόγραμμα του Motor Festival V - Born To Race

Το Motor Festival δυναμώνει και επιστρέφει για 5η συνεχόμενη φορά στις 17 και 18 Σεπτεμβρίου, φέρνοντας κοντά και αυτή τη φορά στο ευρύ κοινό τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, αλλά και και τον μαγικό κόσμο της μηχανοκίνησης.