Ντουντούκα
Θρύλε, Θεέ μου, Ολυμπιακέ μου!

Ο αγώνας ξεκίνησε πίσω από το αυτοκίνητο του αλυτάρχη

Ο αγώνας ξεκίνησε πίσω από το αυτοκίνητο του αλυτάρχη
Τετάρτη, 13 Ιουλίου 2016 - 10:36

Ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton κέρδισε στον αγώνα της πατρίδας του για 4η φορά χρησιμοποιώντας τρεις διαφορετικές γόμες Pirelli. To Βρετανικό Grand Prix επλήγη από καταιγίδα 15 λεπτά πριν την εκκίνηση. Ο αγώνας ξεκίνησε με το αυτοκίνητο ασφαλείας να οδηγεί την κούρσα και όλους τους οδηγούς να χρησιμοποιούν τα ελαστικά για βαριά βροχή, Cinturato Blue.

Όταν μετά από 5 γύρους το αυτοκίνητο ασφαλείας αποχώρησε κάποιοι οδηγοί άλλαξαν κατευθείαν σε ενδιάμεσα ελαστικά Cinturato Green. Οι προπορευόμενοι στην κούρσα εκμεταλλεύτηκαν λίγους γύρους μετά το καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας για ν' αλλάξουν επίσης σε ενδιάμεσα ελαστικά.

Το κρίσιμο σημείο - που μπορείς να κινηθείς ταχύτερα αλλάζοντας σε σλικ από το να παραμείνεις με ενδιάμεσα - επιλέγει από τις ομάδες από τον 15ο γύρο (πρώτος άλλαξε ο Sebastian Vettel με τη Ferrari) μέχρι τον 18ο γύρο σε σύνολο 52. Η επιλογή του χρονικού σημείου των pit stop αποδείχτηκε καθοριστική καθώς μπορούσες να κερδίσεις πολύ χρόνο αν είχες την κατάλληλη στιγμή το κατάλληλο ελαστικό. Καθώς ο αγώνας ξεκίνησε υπό βροχή δεν υπήρχε πλέον υποχρέωση χρήσης δυο διαφορετικών γομών σλικ ελαστικών κατά τη διάρκειά του.

Είναι ασυνήθιστο στο μέσον του αγώνα να βλέπουμε όλους τους οδηγούς να ακολουθούν ακριβώς την ίδια στρατηγική ελαστικών: βρόχινα, ενδιάμεσα και μετά μέση γόμα. Οι περισσότεροι οδηγοί χρησιμοποίησαν μέχρι το τέλος το πρώτο σετ μέσης γόμας, πραγματοποιώντας συνολικά δυο pit stop στον αγώνα. Αυτή η στρατηγική επελέγη από τους 10 πρώτους. Οι τρεις πρώτοι είχαν διαφορά μικρότερη από 10 δευτερόλεπτα στον τερματισμό. Απ' όλους όσοι επέλεξαν στρατηγική τριών αλλαγών πιο ψηλά τερμάτισε ο Felipe Massa που έβαλε λίγο πριν το τέλος του αγώνα τη μαλακή γόμα.

Paul Hembery, αγωνιστικός διευθυντής Pirelli: «Η απειλή της βροχής πραγματοποιήθηκε τελικά πριν την εκκίνηση του αγώνα. Αυτό άλλαξε άρδην την περιπλοκότητα του αγώνα και την στρατηγική ελαστικών, ειδικά καθότι το αυτοκίνητο ασφαλείας οδήγησε επί μακρόν την κούρσα στην αρχή. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα σε μια πίστα που στέγνωνε όλοι οι οδηγοί να κινηθούν σταδιακά από βρόχινα σε ενδιάμεσα ελαστικά και μετά σε σλικ: Ο χρόνος αλλαγής των ελαστικών ήταν καθοριστικός. Η μάχη για τις πρώτες θέσεις ήταν αμφίρροπη καθόλη τη διάρκεια και μέχρι το τέλος του αγώνα. Κατά τη διάρκεια του είδαμε μια ευρεία ποικιλία καιρικών συνθηκών για την οποία φημίζεται η Βρετανία. Παραταύτα οι οδηγοί σε κάθε περίπτωση μπορούσαν να πιέσουν οριακά μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας».

Ταχύτεροι χρόνοι ανά γόμα στον αγώνα:

Μέση

Μαλακή

Βρόχινα

Ενδιάμεσα

Πρώτος

Ros 1:35.548

Mas 1:36.141

Ham 1:56.218

Ves 1:47.479

Δεύτερος

Alo 1:35.669

Mag 1:37.619

Ros 1:58.586

Ham 1:50.649

Τρίτος

Ham 1:35.771

Ves 1:59.064

Ric 1:51.040

Μεγαλύτερη απόσταση ανά γόμα στον αγώνα
Mέση: Vettel 37 γύροι
Μαλακή: Massa 13 γύροι
Βρόχινα: Rosberg, Ericsson, Perez, 7 γύροι
Nasr, Verstappen, Hamilton 12 γύροι
Ενδιάμεσα: Alonso, Magnussen, Gutierrez, 12 γύροι
Hulkenberg, Sainz

Μετρητής αλήθειας: Η βροχή ακύρωσε όλα τα σενάρια στρατηγικής. Οι οδηγοί έπρεπε ν' αντιδρούν άμεσα στις μεταβολές συνθηκών της πίστας καθώς η επιφάνεια του οδοστρώματος στέγνωνε. Ο Hamilton οδήγησε από την αρχή τον αγώνα και σταμάτησε στον 7ο γύρο για να βάλει ενδιάμεσα ελαστικά και μετά στον 17ο γύρο για να βάλει στεγνά ελαστικά (μέση γόμα).

Για περισσότερες πληροφορίες: Παρακαλούμε επισκεφτείτε το ολοκαίνουργιο site μας που ανανεώνεται συνέχεια με θέματα εξειδικευμένης ανάλυσης, νέα και επισκοπήσεις. Για να δείτε περισσότερα επισκεφτείτε τη σελίδα μας: www.pirelli.com/global/en-ww/great-britain-2016-race

Νο

Οδηγός

Εκκίνηση

Pit 1

Pit 2

Pit 3

44

HAM

Wn

In (7)

Mn (17)

6

ROS

Wn

In (7)

Mn (17)

33

VES

Wn

In (7)

Mn (18)

3

RIC

Wn

In (6)

Mn (17)

7

RAI

Wn

In (5)

Mn (16)

11

PER

Wn

In (7)

Mu (17)

27

HUL

Wn

In (5)

Mu (17)

5

VET

Wn

In (5)

Mn (15)

26

KVY

Wn

In (6)

Mn (16)

55

SAI

Wn

In (5)

Mn (17)

22

BUT

Wn

In (6)

Mn (17)

19

MAS

Wn

Ιn (6)

Mn (16)

Sn (38)

14

ALO

Wn

In (5)

Mn (17)

Mn (39)

12

NAS

Wn

In (7)

Mn (16)

77

BOT

Wn

In (5)

Mn (16)

21

GUT

Wn

In (5)

Mn (17)

20

MAG

Wn

In (5)

Mn (17)

Sn (40)

30

PAL

Wn

In (6)

Mn (16)

Mu (19)

88

HAR

Wn

In (6)

Mn (17)

8

GRO

Wn

In (5)

Mn (16)

9

ERI

Wu

In (7)

Iu (10)

94

WEH

Wn

In (5)

W = Βρόχινα ελαστικά, ΙΝ= Ενδιάμεσα ελαστικά S: Μαλακή γόμα Μ: Μέση γόμα
n: νέα γόμα u: πατημένη γόμα



Από το δελτίο Τύπου

Διαβάστε επίσης

Με κέντρο το Λουτράκι!

Με κέντρο το Λουτράκι!

Στις 3 & 4 Σεπτεμβρίου θα δοθεί η συνέχεια στο Κύπελλο Χώματος με τη διεξαγωγή του 2ου Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ, αγώνας ο οποίος θα διοργανωθεί από το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού.

Διάκριση του Opel GT Concept

Διάκριση του Opel GT Concept

Το Opel GT Concept, πρωταγωνιστής στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, συνεχίζει την ισχυρή παράδοση της μάρκας.

Μια μικρή... αποτίμηση

Μια μικρή... αποτίμηση

Ο Θωμάς Γεωργίου, γράφει την άποψή του για την μέχρι τώρα πορεία των μονοθέσιων της F1 στο φετινό πρωτάθλημα.

Η CarUnity γιορτάζει

Η CarUnity γιορτάζει

Χρόνια Πολλά, CarUnity (www.carunity.com)! Ένα χρόνο μετά το λανσάρισμα της κοινοχρησίας (car-sharing) οχημάτων Opel, η κοινότητα έχει αναπτυχθεί δυναμικά. Η CarUnity απαριθμεί ήδη αυτή τη στιγμή πάνω από 4.000 εγγεγραμμένα οχήματα.