Στην πίεση… καλύτερος είναι ο Χάμιλτον
ΓΡΑΦΕΙ Ο ΘΩΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ
Το γκραν πρι της Αυστρίας ολοκληρώθηκε, με όλους όσοι ασχολούνται να γνωρίζουν πως οι Νίκο Ρόσμπεργκ και Λιούις Χάμιλτον είχαν την… κλασική τους επαφή και τον Τότο Βολφ να… απειλεί πως αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση, δεν αποκλείεται να δοθούν εντολές πλέον και στους δύο. Κάτι που, κατά την προσωπική μας άποψη, θα χαλάσει το όλο ενδιαφέρον, καθώς πολύ απλά κανείς δεν θα παλεύει για τη νίκη, απλώς θα κρατάει τη θέση του και θα περιμένει το τέλος του αγώνα. Μετά το τέλος του γκραν πρι στην Αυστρία, οι κριτές εξέτασαν τι έκανε ο Γερμανός οδηγός και αποφάσισαν να τον τιμωρήσουν με ποινή 10δλ. και με αφαίρεση δύο πόντων από την άδειά του, συν μια επίπληξη. Κράτησε την τέταρτη θέση δηλαδή και ως εκ τούτου, η διαφορά του στη βαθμολογία από τον Χάμιλτον, παρέμεινε στους 11 πόντους. Φαίνεται, λοιπόν, πως ο Ρόσμπεργκ, όταν διακυβεύονται πολλά, δεν αντέχει στην πίεση. Κάνει απανωτά λάθη και πριν ακόμα την επαφή του με τον Χάμιλτον, στην οποία έφταιγε 100%, άσχετα αν αντιμετώπισε πρόβλημα με τα φρένα του, είχε κάνει ένα μικρό λαθάκι, το οποίο επέτρεψε στον παγκόσμιο πρωταθλητή να μειώσει τη διαφορά του. Και παρακολουθούμε ξανά το ίδιο σενάριο των δύο περασμένων ετών. Εναν Ρόσμπεργκ τρομερό στην αρχή της σεζόν, έναν Χάμιλτον να κάνει τα πάντα για να αντιστρέψει τους όρους και να τα καταφέρνει στο τέλος. Αυτήν τη στιγμή βρισκόμαστε στην αντεπίθεση του Βρετανού, ο οποίος βέβαια έχει κι άλλα να δώσει έως το τέλος της περιόδου. Απλά φαίνεται γιατί ο ένας είναι ο πρωταθλητής και ο άλλος παλεύει να γίνει. Επίσης, σε αυτό το σημείο καλό θα ήταν να αναφερθεί ακόμα ένα λάθος του Ρόσμπεργκ, που αποδεικνύει του λόγους το αληθές. Ο Μαξ Φερστάπεν φαίνεται να είναι το νέο αστέρι του πρωταθλήματος. Πολύ καλός οδηγός ο νεαρός, ο οποίος έχει ήδη βάλει δύσκολα σε πολλούς. Και το έκανε και με τον Ρόσμπεργκ σε ένα φετινό γκραν πρι. Οταν, λοιπόν, ο Γερμανός πίεσε τον Ολλανδό να τον περάσει, δεν τα κατάφερε την πρώτη φορά, αλλά όταν το έκανε πράξη τη δεύτερη, είχε πιέσει τόσο πολύ, που έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του. Να γιατί λέμε για πίεση…
(Το κείμενο δημοσιεύθηκε στον «ΓΑΥΡΟ» στις 06/07/2016)