Κάτω από ιδανικές συνθήκες, ολοκληρώθηκε το πρώτο σκέλος των χρονομετρημένων δοκιμών στη 2η Ανάβαση Καστανιάς, καθώς δεν υπήρχαν διακοπές. Στον αγώνα ξεκίνησαν 32 οδηγοί, με ορισμένους να επιθυμούν να μην εκκινήσουν στο πρώτο σκέλος.
Ταχύτερος στην Ομάδα Α στο πρώτο ανέβασμα ήταν ο Παναγιώτης Λιώρης (Ford Escort WRC), δείχνοντας ορεξάτος, με τον Μιχάλη Ευθυμίου με ίδιο αυτοκίνητο να τον ακολουθεί. Τρίτο ταχύτερο χρόνο στην Α πέτυχε ο Χρήστος Λάππας (Peugeot 106 Kit Car) που παράλληλα ήταν ο πιο γρήγορος στην Α έως 2 Λίτρα. Στη «μικρή» κατηγορία της Α ακολούθησαν οι Νίκος Τριχίδης (Citroen Xsara VTS) και Νίκος Μπόμπης (MG ZR 105).
Στην Ομάδα Ν, ο Κωνσταντίνος Κάκος (Mitsubishi Lancer Evo IX) εντυπωσίασε στο πρώτο σκέλος, με τον Κωνσταντίνο Αναγνωστάκη (Suzuki Swift Sport) να ακολουθεί. Ο οδηγός του Swift πέτυχε την καλύτερη επίδοση στη Ν έως 2 Λίτρα, εμπρός από τους Σπύρο Λιώση (Citroen Saxo VTS) και Μανώλη Στιβακτάκη (Citroen Saxo VTS).
Στις Ομάδες Ε και Ε έως 2 Λίτρα, ο Χαλκιδαίος Θανάσης Κουρνιάτης (Ford Escort MKII) ήταν καλύτερος, με τους Θανάση Ζήση (Toyota Corolla) και Βασίλη Μπιλαδέρη (Honda Civic) να ακολουθούν.
Ο Κωνσταντίνος Λαζαρίδης (Mitsubishi Lancer Evo VIII) απεδείχθη καλύτερος στο α΄ πέρασμα στη Formula Saloon, καθώς βρίσκεται εμπρός από τους Μάριο Ηλιόπουλο (Ford Fiesta WRC) και τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος στην κατηγορία, Αντώνη Σταφυλοπάτη (Opel Astra OPC).
Σε λίγη ώρα θα ξεκινήσει το δεύτερο από τα τρία προγραμματισμένα σκέλη των δοκιμών.
Ο καιρός στάθηκε στο πλευρό οδηγών και αγωνιζομένων στη 2η Ανάβαση Καστανιάς που διοργάνωσε με επιτυχία ο Σύλλογος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Κοζάνης (Σ.Μ.Α.Κ.), με τα δύο σκέλη αγώνα να διεξάγονται κάτω από ιδανικές συνθήκες.