Η Porsche ήταν η μεγάλη νικήτρια των 24 ωρών του Λε Μαν. Η γερμανική εταιρεία κέρδισε για δεύτερη στη σειρά χρονιά και τούτη τη φορά άφησε κατά κάποιον τρόπο δεύτερη την Toyota. Πέρυσι είχε αφήσει την Audi.
Αλλά αυτή η νίκη δεν ήταν έτσι όπως θα την ήθελαν οι Γερμανοί. Και αυτό διότι η Toyota ήταν από την αρχή έως το τέλος του αγώνας (της), πρώτη. Δυστυχώς για τους Ιάπωνες, το αυτοκίνητο του Καζούκι Νακαζίμα έμεινε ακριβώς στον τελευταίο γύρο και δεν μπόρεσε να τερματίσει.
Τερμάτισε στην ουσία, αλλά είχε περάσει το χρονικό όριο του αγώνα. Κατήφεια λοιπόν στους Ιάπωνες, που σπατάλησαν πολλά χρήματα για να κερδίσουν τον αγώνα, αλλά δεν στάθηκαν τυχεροί.
Πάντως, το πρόβλημα εντοπίστηκε. Ήταν η ροή του αέρα που περνούσε από το turbo στο intercooler και προκάλεσε την απώλεια ισχύος.
Αυτή ήταν λοιπόν η αιτία που η Toyota δεν κέρδισε το Λε Μαν, αλλά προφανώς αυτό θα πεισμώσει τους Ιάπωνες, που θα επιστρέψουν δριμύτεροι.
«Οι Deutsche Umwelthilfe (DUH), Monitor και Spiegel δημιουργούν την εντύπωση ότι βρήκαν νέα στοιχεία που υποδηλώνουν ότι η Opel χρησιμοποιεί πρωτοφανείς, παράνομες συσκευές παραποίησης. Οι ισχυρισμοί αυτοί είναι εσφαλμένοι!
Ο Tom Pagès, του οποίου το όνομα έχει ήδη συμπεριληφθεί στα βιβλία των ρεκόρ χάρη στην τρίτη συνεχή νίκη του πέρυσι στη Μαδρίτη, θα επιστρέψει στην πρωτεύουσα της Ισπανίας στις 24 Ιουνίου με σκοπό να κατακτήσει τον τίτλο του πρωταθλητή RedBullX-Fighters 2016.