Ζητιανιά για μία τζούρα διεθνούς μεγαλείου, όπως αυτό που τόσο ζηλέψατε...
Η αγωνία του δεύτερου συλλόγου της χώρας για ένα ψήγμα διεθνούς μεγαλείου, έχει εξήγηση και η Αθλητική διαπλοκή σάς την παρουσιάζει...
Η «ψύχωση» του Παναθηναϊκού οργανισμού να αποκτήσει μία «τζούρα» διεθνούς μεγαλείου, είναι έκδηλη μετά το απόλυτα αποτυχημένο τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος» στο Καλλιμάρμαρο.
Και τι δεν έχουμε διαβάσει αυτές τις μέρες... Το SDNA ξεπέρασε κάθε προηγούμενο, παρομοιάζοντας το τουρνουά του Καλλιμάρμαρου με τα μετάλλια που κέρδισαν οι αθλητές μας στους Ολυμπιακούς αγώνες. Έκανε λόγο για διαφημιστική προβολή της χώρας μας αξίας 10 εκατομμυρίων ευρώ και ισχυρίστηκε ότι στο εξωτερικό χαρακτηρίζουν τις εικόνες από το βράδυ του Σαββάτου ως τις «καλύτερες εικόνες στην ιστορία του αθλητισμού». Ναι, όλα αυτά για το φιλικό Παναθηναϊκός-Παρτιζάν.
Ποστάρει μία random μπασκετική σελίδα των ΗΠΑ φώτο από το Καλλιμάρμαρο; Breaking news, το «Slam» έχει 4 εκατομμύρια ακόλουθους και έκανε post, το διεθνές μεγαλείο σου Πανάθα είναι μαγικό!
Και φυσικά 24 ώρες το 24ωρο παρακάλια στους Σέλτικς να παίξουν φιλικό.
Δεν λείπουν και τα μαζικά και οργανωμένα παρακάλια σε μπασκετικές σελίδες για να γίνουν αναφορές στο τουρνουά:
Όσο cringe και αν φαίνονται όλα αυτά, υπάρχει λόγος που τα γράφουν, δεν τρελάθηκαν. Ο λόγος είναι ένας και μόνο: Να ρεφάρουν τις εντυπώσεις από το πραγματικό και ουσιαστικό διεθνές μεγαλείο που βίωσε ο σύλλογος του Ολυμπιακού τον περασμένο Μάιο. Όχι σε κάποιο φιλικό, αλλά σε ευρωπαϊκή κούπα. Όχι στο όγδοο άθλημα του κόσμου, αλλά στο πρώτο. Όχι με παρακάλια και ικεσίες, αλλά αβίαστα.
CNN: 40 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ
GOAL: 23 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ
FABRIZIO ROMANO: 19 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ
SKY SPORTS: 16 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ
BBC: 14 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ
TNT: 8,5 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ
REUTERS: 7,3 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ
ONE FOOTBALL: 6,9 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ
LIVE SCORE: 6,3 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ
MIRROR FOOTBALL: 5,6 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «MARCA» - Η ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «MUNDO DEPORTIVO»
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «L'EQUIPE»
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «LE MONDE»
ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ «WORLD SOCCER»
WIKIPEDIA
ΜΙΛΑΝ (ΚΑΤΟΧΟΣ 7 CHAMPIONS LEAGUE) - ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΣΤΟ TWITTER: 8,5 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ
ΓΡΑΦΕΙΑ UEFA
ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ VIDEO ΤΗΣ UEFA ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΡΟΠΑΙΟΥΧΟΥΣ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΝ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ
ΠΥΡΓΟΣ NASDAQ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΥ ΝΕΑΣ ΥΟΡΚΗΣ
ΣΟΚ ΚΑΙ ΔΕΟΣ ΣΤΟ CNN
ΣΟΚ ΚΑΙ ΔΕΟΣ ΣΤΟ CBS
Αυτό ήταν ένα μικρό μόνο κομμάτι της διεθνούς απήχησης που είχε το ευρωπαϊκό του Ολυμπιακού στο ποδόσφαιρο. Εξίσου εντυπωσιακές ήταν και οι αναφορές από οπαδικές σελίδες διεθνώς, αναφορικά με την ιστορική συγκέντρωση των οπαδών του Ολυμπιακού εκείνη τη βραδιά σε πλατεία Κοραή και δημοτικό θέατρο, που ήταν σαν... είκοσι Καλλιμάρμαρα!
Αναλογιστείτε ότι ο τελικός του Conference League είχε τηλεοπτική κάλυψη από 120 κανάλια και ο τελικός της Ευρωλίγκας από μόλις 44...
Ο οργανισμός του Παναθηναϊκού ήταν στην απ' έξω, στη ζήλεια, στην «πείνα». Λογικό είναι να προσπαθούν να πάρουν και αυτοί μία «τζούρα» διεθνούς απήχησης και μεγαλείου, στηριζόμενοι στο τουρνουά φιλικών αγώνων του Καλλιμάρμαρου που δεν είχε καν νικητή!
Κάπως έτσι, ξεκίνησε όλο το παραλήρημα: «Κάναμε τουρνουά στο Καλλιμάρμαρο, βλέπαμε την Ακρόπολη, είμαστε Αθηναίοι», έκαναν repost δύο μπασκετικές σελίδες, «φέρτε μας τους Σέλτικς, θα πάμε στο ανοιχτό ΟΑΚΑ να παίξουμε», κτλ.
Την αλήθεια όμως, την γνωρίζουν πολύ καλά...