O οδηγός της Mercedes Lewis Hamilton κυριάρχησε με την απόδοσή του στο Βρετανικό Grand Prix ισοφαρίζοντας το απόλυτο ρεκόρ νικών στο συγκεκριμένο αγώνα. Ο Hamilton κέρδισε εκκινώντας από την poleμε την πολύ μαλακή γόμα. Δεν έχασε το προβάδισμα ούτε όταν άλλαξε ελαστικά βάζοντας τη μαλακή γόμα. Οι περισσότεροι οδηγοί ακολούθησαν παρόμοια τακτική μιας αλλαγής ελαστικών πηγαίνοντας από την πολύ μαλακή γόμα στη μαλακή γόμα. 

 

Ο άλλος οδηγός της Mercedes, ValtteriBottas αποτέλεσε εξαίρεση ακολουθώντας την αντίθετη στρατηγική. Εκκίνησε με τη μαλακή γόμα, κέρδισε θέσεις στην κατάταξη ενόσω οι προπορευόμενοι άλλαζαν ελαστικά και έβαλε προς το φινάλε την ταχύτερη πολύ μαλακή γόμα κερδίζοντας έτσι ακόμη περισσότερες θέσεις στην πίστα.

Προς το τέλος του αγώνα οι Ferrariείχαν δυο θέματα στο εμπρός αριστερό ελαστικό τόσο του SebastianVettelόσο και τουKimiRaikkonen. Αυτό οδήγησε σ' ένα απογραμμάτιστοπιτ στοπ το Raikkonen, που παραταύτα ανέβηκε στο βάθρο. ΟVettelμετά το έκτακτο πιτ στοπ τερμάτισε τον αγώνα κινούμενος αργά. Εξετάζουμε σε συνεργασία με την ομάδα αυτά τα δυο συμβάντα.

 

Το Σίλβερστον είναι μια από τις πιο απαιτητικές πίστες της χρονιάς όσον αφορά στα ενεργειακά φορτία που μεταφέρονται διαμέσου των ελαστικών. Στα μονοθέσια ασκούνται πλευρικές δυνάμεις μέχρι 5g. Σίγουρα η πολύ μαλακή γόμα που έκανε ντεμπούτο στο Βρετανικό GrandPrix, ανταποκρίθηκε πολύ καλά σ' αυτές τις προκλήσεις. Για παράδειγμα ο DanielRicciardo της RedBull εκκίνησε 19οςμετά από ποινή που είχε αλλά συμπλήρωσε πολλούς γύρους με την πολύ μαλακή γόμα στην αρχή, προτού τερματίσει τελικά 5ος.

 

MARIOISOLA -ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

“Το Βρετανικό GrandPrixεπιφύλασσε ένα κεντρί στην ουρά για τους δυο οδηγούς της Ferrari. Ο SebastianVettel και οKimiRaikkonenδυστυχώς είχαν αστοχία ελαστικού λίγο πριν τερματίσουν τη σκληρή προσπάθεια. Ήταν πραγματικά ατυχία και φυσικά διερευνούμε σε συνεργασία με την ομάδα το τι ακριβώς συνέβη. Ο αγώνας είχε φέτος απίστευτο ρυθμό σημειώστε πως ο ταχύτερος γύρος ήταν 5 ολόκληρα δευτερόλεπτα πιο γρήγορος από τον αντίστοιχο περσινό.

 

 

ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΑ ΓΟΜΑ

 

Wehrlein

2m26.338s

Hamilton

1m30.621s

Verstappen

1m30.678s

-

Raikkonen

1m31.517s

Bottas

1m30.905s

-

Vettel

1m31.872s

Hamilton

1m32.190s

 

 

 

 

ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΝΑ ΓΟΜΑ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

 

ΓΟΜΑ

ΟΔΗΓΟΣ

ΓΥΡΟΙ

MEΣΗ

Wehrlein

1

ΜΑΛΑΚΗ

Magnussen

37

ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ

Ricciardo

32

 

 

ΜΕΤΡΗΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ

Ο LewisHamiltonκέρδισε τον αγώνα ακολουθώντας τακτική μιας αλλαγής ελαστικών όπως το περιμέναμε. Σε μεγάλο βαθμό η στρατηγική επηρεάστηκε από το βαθμό φθοράς των πολύ μαλακών ελαστικών. Εκκίνησε με την πολύ μαλακή γόμα και έβαλε τη μαλακή στον 25ο γύρο.

 

 

 

ΣΙΛΒΕΡΣΤΟΝ ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΠΙΤ ΣΤΟΠ 

Νο       Οδηγός           Εκκίνηση        Pit 1                Pit 2                Pit 3

44        HAM                SSu                   Sn (25)

77        BOT                 Su                    SSn (32)

7          RAI                   SSu                   Sn (24)                         SSu (49)

33        VER                  SSu                   Sn (19)                         SSn (49)

3          RIC                   SSn                   Sn (32)

27        HUL                 SSu                   Sn (24)

5          VET                  SSu                   Sn (18)                         SSu (50)

31        OCO                SSu                   Sn (20)

11        PER                  SSu                   Sn (23)

19        MAS                Sn                    SSn (25)

2          VAN                 SSu                   Sn (26)

20        MAG                Sn                    SSn (37)

8          GRO                 SSu                   Sn (23)                         SSn (43)

9          ERI                   Sn                    SSn (28)

26        KVY                  SSn                   Sn (1)               Su (9) DT         SSn (27)

18        STR                  Sn                    SSn (22)           SSn (42)

94        WEH                Sn                    Mn (2)                         Sn (3)               SSn (31)

14        ALO                 SSn                   Sn (20)

55        SAI                   SSn

30        PAL                  SSn

 

M= Μέση S= Μαλακή SS= Πολύ μαλακή  n= νέαu= πατημένη

Από το δελτίο Τύπου