ΓΡΑΦΕΙ Ο ΘΩΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ

Ολα τα βλέμματα πλέον πέφτουν επάνω στον αγώνα που θα γίνει στην Ιταλία στις 3 Σεπτεμβρίου. Μια πάρα πολύ γρήγορη πίστα, εκεί όπου έχουν σημειωθεί στο παρελθόν απίστευτοι χρόνοι. Εκεί θέλει τη νίκη ο Χάμιλτον, που αν δει στη χειρότερη περίπτωση τον Φέτελ δεύτερο, τον πιάνει στην κορυφή της βαθμολογίας, αλλά ο Βρετανός θα είναι πρώτος, καθώς θα έχει περισσότερες νίκες. Μόνο που η Μόντσα δεν είναι οποιοδήποτε γκραν πρι. Αποτελεί το «σπίτι»της Ferrari, την έδρα της Scuderia και σίγουρα οι οδηγοί της θα δώσουν το κάτι παραπάνω για να ικανοποιήσουν τους χιλιάδες τιφόζι που θα βρεθούν στις εξέδρες.

Εκεί είναι, όμως, που ο Χάμιλτον θα πρέπει να επιδείξει ικανότητα εκ νέου, καθώς δεν θέλει να δει τον Φέτελ να απομακρύνεται ξανά στη βαθμολογία. Τα γρήγορα γκραν πρι και ένα εξ αυτών είναι και η Μόντσα, ευνοούν σαφώς τη Mercedes. Το πρόβλημα της Ferrari δεν είναι πως δεν είναι ανταγωνιστική. Κάθε άλλο. Εχει μειώσει τη διαφορά σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Το πρόβλημα είναι πως δεν έχει την ταχύτητα να περάσει τη Mercedes. Και είναι εντελώς διαφορετικό να κυνηγάς έναν οδηγό, διαφορετικό να τον φτάνεις και διαφορετικό να τον περνάς. Στη Ferrari λείπει το... τρίτο σκέλος.

Δεν μπορεί να περάσει τη Mercedes αυτήν τη στιγμή και αν χάσει το πρωτάθλημα οδηγών, θα φταίει αυτό. Σε μερικές ημέρες λοιπόν από σήμερα, Χάμιλτον και Φέτελ θα έχουν μια νέα κατά φαινόμενα κόντρα στην πίστα και τα συμπεράσματα που θα βγουν, θα είναι ακόμα πιο χρήσιμα ενόψει των γκραν πρι που έπονται και είναι επτά, δίχως να υπολογίζεται αυτό της Μόντσα.