Ο οδηγός της Ferrari,SebastianVettel κέρδισε στο GrandPrixτου Μπαχρέιν ακολουθώντας στρατηγική 2 αλλαγών. Είχε ξεκινήσει από τη 2η σειρά της εκκίνησης.

Όλοι οι οδηγοί εκτός από τον PascalWehrlein με τη Sauber έκαναν δυο αλλαγές ελαστικών. Ο  έτερος οδηγός της Sauber, MarcusEricsson ήταν ο μόνος που εκκίνησε στον αγώνα με τη μαλακή γόμα. Στις ζεστές συνθήκες της βραδιάς η χαμηλή θερμική παραμόρφωση και των δυο γομών επέτρεψε στους οδηγούς να πιέζουν συνεχώς σε όλη τη διάρκεια που χρησιμοποιούσαν το ίδιο σετ ελαστικών.



MARIOISOLA - Επικεφαλής αγώνων αυτοκινήτου
“Η στρατηγική ήταν η καρδιά του συγκεκριμένου αγώνα και επηρεάστηκε σαφώς από την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας στην αρχή του αγώνα. Σε κάθε περίπτωση η στρατηγική δυο αλλαγών ήταν ξεκάθαρα η σωστή επιλογή σ' αυτές τις συνθήκες. Είδαμε όμως διαφορετικές εκδοχές στρατηγικής που οφείλονταν στη διαδοχή μαλακής, πολύ μαλακής γόμας που επέλεξαν οι οδηγοί. Οι πιο δροσερές συνθήκες σε σχέση με τις προηγούμενες μέρες είχαν ως αποτέλεσμα μικρότερη πτώση στην απόδοση λόγω θερμικής καταπόνησης για την πολύ μαλακή γόμα και εξαίρετη σταθερότητα για τη μαλακή γόμα".

Καλύτερος χρόνος ανά γόμα

-

Hamilton

1m 32.798s

Ricciardo

1m 33.495s

-

Raikkonen
1m 33.720s

Vettel

1m 34.503s

-

Vettel
1m 33.826s

Bottas
1m 34.942s

Μεγαλύτερη απόσταση ανά γόμα

ΓΟΜΑ

ΟΔΗΓΟΣ

ΓΥΡΟΙ

ΜΑΛΑΚΗ

Wehrlein

45

ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ

Ocon

26

ΜΕΤΡΗΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ
Ο SebastianVettelκέρδισε στον αγώνα ακολουθώντας στρατηγική δυο αλλαγών όπως περιμέναμε (εξαρτιόταν από τα επίπεδα πτώσης στην απόδοση λόγω θερμικής παραμόρφωσης της πολύ μαλακής γόμας). Όπως αποδείχτηκε η πτώση στην απόδοση λόγω θερμικών καταπονήσεων ήταν μέτρια. Ήταν εφικτή λοιπόν η στρατηγική της χρήσης κάθε σετ πολύ μαλακής γόμας για 19 γύρους και στο τέλος η χρήση της μαλακής γόμας μέχρι την καρό σημαία (σύνολο 57 γύροι). Η εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας οδήγησε πολλούς οδηγούς στα πιτ στον 13ο γύρο. Οι Vettel και Bottas, μπήκαν νωρίτερα ο Vettel έκανε τις αλλαγές του στον 10ο και στον 33ο γύρο.

 

Από το δελτίο Τύπου