Στο Βραζιλιάνικο Grand Prix κέρδισε ο οδηγός της Ferrari, Sebastian Vettel ακολουθώντας στρατηγική μιας αλλαγής ελαστικών από πολύ μαλακή σε μαλακή γόμα.

Ο Vettel πήρε το προβάδισμα στον πρώτο γύρο που ήταν επεισοδιακός και κατάφερε να διατηρήσει την πρωτοπορία μέχρι το τέλος. Μάλιστα κατάφερε να πραγματοποιήσει τη μοναδική του αλλαγή χωρίς να χάσει το «ουσιαστικό» προβάδισμα στον αγώνα.

Δυο ακόμη εναλλακτικές στρατηγικές επέφεραν κάποια από τα καλύτερα σημεία του αγώνα. Ο οδηγός τηςMercedesdriverLewisHamilton εκκίνησε από τα πιτ και χρειάστηκε να προσπαθήσει για ν’ ανέβει. Ήταν ο ένας από τους πέντε οδηγούς που εκκίνησε με την μαλακή γόμα, την πιο σκληρή εκ των δυο. Έκανε τη μοναδική του αλλαγή ενώ βρισκόταν επικεφαλής, επέστρεψε στην 5η θέση και εκμεταλλεύτηκε την ταχύτητα της πολύ μαλακής γόμας για να τερματίσει τελικά 4ος.

Ο οδηγός της RedBull,DanielRicciardoεπίσης εκκίνησε με την μαλακή γόμα από την 14η θέση λόγω ποινής. Έπεσε ακόμη πιο πίσω μετά από ένα δράμα στην αρχή, όπου υποχρεώθηκε να βάλει στο 1ο γύρο, φρέσκο σετ μαλακής γόμας. Μετά σταμάτησε ξανά αργότερα για πολύ μαλακή γόμα και κατάφερε τελικά να τερματίσει 6ος. Ο άλλος οδηγός της RedBull, MaxVerstappenακολούθησε επίσης στρατηγική δυο αλλαγών και τερμάτισε 5ος μετά από μια δεύτερη αλλαγή στο φινάλε, όπου έβαλε εκ νέου, την πολύ μαλακή γόμα.

 

MARIOISOLA–ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

“Στον αγώνα η θερμοκρασία οδοστρώματος ήταν με διαφορά η μεγαλύτερη που καταγράφηκε κατά τη διάρκεια του τριημέρου: Στην αρχή ξεπερνούσε κατά πολύ τους 500 βαθμούς Κελσίου. Μολονότι οι περισσότεροι πρωταγωνιστές του αγώνα τερμάτισαν με μια αλλαγή ελαστικών όπως αναμένονταν, τους βοήθησε σ’ αυτό και η παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας στην αρχή. Ειδικά ο LewisHamilton οδήγησε εκπληκτικά πετυχαίνοντας ταχύτερους γύρους με φθαρμένη μαλακή γόμα ενώ τον ακολουθούσαν μονοθέσια με φρέσκια πολύ μαλακή γόμα. Η RedBullεπίσης απέδειξε πως μια εναλλακτική στρατηγική μπορεί να είναι αποδοτική. Αμφότερα τα μονοθέσιά της τερμάτισαν ψηλά με τον DanielRicciardoνα υποχρεώνεται σε ένα επιπλέον πιτ στοπ στον 1ο γύρο. Παραμένουμε στο Ιντερλάγος για το τελευταίο τεστ εξέλιξης ελαστικών του 2018, εντός σεζόν. Αυτό θα πραγματοποιηθεί με τη βοήθεια της McLaren, την Τρίτη 14/11 και την Τετάρτη 15/11. Όλες οι ομάδες θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τα ελαστικά του 2018 για πρώτη φορά στο Άμπου Ντάμπι μετά τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς”.

 

ΤΑΧΥΤΕΡΟΣ ΓΥΡΟΣ ΑΝΑ ΓΟΜΑ

 

ΜΑΛΑΚΗ

Bottas

1m12.466s

Raikkonen

1m12.492s

ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ

Verstappen

1m11.044s

Hamilton

1m11.845s

MEΣΗ

-

-

 

 

 

ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

 

ΓΟΜΑ

ΟΔΗΓΟΣ

ΓΥΡΟΙ

MEΣΗ

-

-

ΜΑΛΑΚΗ

Wehrlein

69

ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ

Perez

35

 

 

ΜΕΤΡΗΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ

Προβλέψαμε ότι η στρατηγική του νικητή θα είναι μια αλλαγή από πολύ μαλακή σε μαλακή γόμα μεταξύ του 26ου και του 32ου γύρου. Ο SebastianVettel ήταν εντός προγράμματος καθώς πραγματοποίησε τη μόνη του αλλαγή στον 28ο γύρο. Την ίδια τακτική ακολούθησε και ο οδηγός της Mercedes,ValtteriBottas, ο οποίος τερμάτισε 2ος. Ο Φινλανδός πραγματοποίησε τη δική του αλλαγή ένα γύρο νωρίτερα από το Γερμανό.

Από το δελτίο Τύπου