Για τον προτελευταίο γύρο του πρωταθλήματος της Formula 1 η Pirelli επέλεξε: PZero μέση γόμα (λευκό σιρίτι), PZero μαλακή γόμα (κίτρινο σιρίτι),PZero πολύ μαλακή γόμα (κόκκινο σιρίτι). Αυτή θα είναι και η τελευταία εμφάνιση της μέσης γόμας για το 2017.

Η πίστα του Ιντερλάγος είναι μια από τις πιο μικρές σε απόσταση αλλά έντονες σε ρυθμό γύρου, διαδρομές, όλης της χρονιάς. Ένταση δεν υπάρχει μόνο στις φυσικές απαιτήσεις από τα μηχανικά μέρη αλλά και στην ατμόσφαιρα. Υπάρχει μια αλληλουχία στροφών υψηλής ταχύτητας αλλά και συνεχείς υψομετρικές αλλαγές. Το τοπικό κλίμα μπορεί να φέρειαφόρητη ζέστη ή και τροπική καταιγίδα. Όπως αλλού έτσι και στη Βραζιλία ο επιλεχθείς συνδυασμός γομών είναι πιο μαλακός απ’ ότι παλιότερα. Πλέον η μέση γόμα είναι η πιο σκληρή εκ των διαθεσίμων.

 

ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΓΟΜΕΣ

 

Η ΠΙΣΤΑ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ

 

 

·         Το οδόστρωμα έχει στρωθεί πρόσφατα. «Ίσιωσαν» έτσι κάποιες από τις διαβόητες ανομοιομορφίες της πίστας του Interlagos.

·         Είναι η δεύτερη μικρότερη σε μήκος πίστα του πρωταθλήματος (μετά το Μονακό). Τα μονοθέσια στρίβουν συνεχώς και βγαίνουν εκτός γραμμής για να προσπεράσουν.

·         Η φορά είναι αντίθετη με αυτή των δεικτών του ρολογιού. Περισσότερο καταπονείται το πίσω δεξιά ελαστικό.

·         Η αλληλουχία γρήγορων στροφών και τα υψηλά ενεργειακά φορτία θέτουν σχετικά μεγάλες απαιτήσεις στα ελαστικά.

·         Τα ελαστικά επίσης εκτίθενται συχνά σε συνδυασμένη καταπόνηση πλευρικών και διαμηκών φορτίων.

·         Ο LewisHamilton κέρδισε πέρυσι χωρίς να κάνει πιτ στοπ στον αγώνα, αυτό είναι ασυνήθιστο. Έβαλε πάντως φρέσκο σετ βρόχινων ελαστικών υπό το καθεστώς κόκκινης σημαίας.

·         Το 2015 οι τρεις πρώτοι έκαναν 3 αλλαγές.

 

MARIOISOLA–ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

«Όπως στον προηγούμενο αγώνα στο Μεξικό έτσι και στην Βραζιλία επιλέξαμε πιο μαλακό συνδυασμό γομών από πέρυσι όπου υπήρχε η σκληρή γόμα. Έτσι αναμένουμε μερικούς από τους ταχύτερους γύρους στην ιστορία του Ιντερλάγος αυτό το Σαββατοκύριακο. Λογικά περιμένουμε έναν φρενήρη αγώνα καθώς το μικρό μήκος γύρου, η πληθώρα πιτ στοπ/προσπεράσεων, το παθιασμένο Βραζιλιάνικο κοινό και η δυναμική ακραίων μεταβολών στον καιρό συνηγορούν σ’ αυτό. Η ακρίβεια στη στρατηγική παίζει κομβικό ρόλο για ν’ αποφύγει κανείς το κυκλοφοριακό. Παρότι έχουμε πιο μαλακά ελαστικά φέτος κανείς οδηγός δεν επέλεξε πάνω από ένα σετ μέσης γόμας. Προφανώς θα χρησιμοποιηθούν κατά κόρον η μαλακή και η πολύ μαλακή γόμα».

 

 

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟ;

  • Η πολύ μαλακή γόμα θα χρησιμοποιηθεί για πρώτη φορά στην Βραζιλία από τότε που η Pirelli μπήκε στη Formula
  • Η ForceIndia και ηSauber έκαναν δοκιμές εξέλιξης για το 2018 μετά το GrandPrix του Μεξικό για λογαριασμό της Pirelli. ΟδήγησανοιAlfonsoCelisκαιCharlesLeclercαντίστοιχα.
  • Πολλοί κορυφαίοι οδηγοί συμπεριλαμβανομένου του πρώην οδηγού F1 και δοκιμαστή της Pirelli,LucasdiGrassi θα συμμετέχουν στο FIAGTWorldCup στο Mακάο το ερχόμενο Σαββατοκύριακο. Στοναγώνααυτόθαχρησιμοποιηθούνελαστικά
  • Ο πρωταθλητής Ευρώπης στην κατηγορία JuniorRally,ChrisIngram, κυριάρχησε στο WalesRallyGBστην κατηγορία δικίνητων οχημάτων χρησιμοποιώντας χωμάτινα ελαστικά PirelliScorpion.

 

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΙΟ JOSÉ CARLOSPACE

ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ (ΣΛΙΚ)

 

22.5psi (εμπρός) |20.0psi (πίσω)

 

ΟΡΙΟ ΓΩΝΙΑΣ ΚΑΜΠΕΡ

 

-3.25° (εμπρός) | -2.00° (πίσω)

 

ΟΙ ΦΕΤΙΝΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ

 

Αυστραλία

a

a

a

 

 

Κίνα

 

a

a

a

 

Μπαχρέιν

 

a

a

a

 

Ρωσία

a

a

a

 

 

Ισπανία

 

 

a

a

a

Mονακό

a

a

a

 

 

Καναδάς

a

a

a

 

 

Aζερμπαϊτζάν

 

a

a

a

 

Aυστρία

a

a

a

 

 

Βρετανία

 

a

a

a

 

Ουγγαρία

 

a

a

a

 

Bέλγιο

a

a

a

 

 

Iταλία

 

a

a

a

 

Σιγκαπούρη

a

a

a

 

 

Mαλαισία

 

a

a

a

 

Ιαπωνία

 

a

a

a

 

ΗΠΑ

a

a

a

 

 

Mεξικό

a

a

a

 

 

Bραζιλία

 

a

a

a

 

Άμπου Ντάμπι

a

a

a

 

 

Από το δελτίο Τύπου