Οι Ferrari έκαναν το 1-2 στο Ουγγρικό GrandPrix με το SebastianVettel να τερματίζει πρώτος. Η Pirelli ήταν χορηγός ονόματος στον αγώνα όπου σχεδόν όλοι οι οδηγοί υιοθέτησαν στρατηγική μιας αλλαγής ελαστικών πολύ μαλακής/μαλακής γόμας (supersoft/soft).

Οι θερμοκρασίες οδοστρώματος στο σύνολό τους ξεπέρασαν ξανά τους 50 βαθμούς Κελσίου όμως η φθορά των ελαστικών και η πτώση στην απόδοση λόγω θερμικής καταπόνησης ήταν περιορισμένες στο πρώτο μέρος του αγώνα. Μειώθηκαν δε ακόμη περισσότερο από την παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας για 4 γύρους, αμέσως μετά την εκκίνηση. Αυτό βοήθησε τους περισσότερους ανταγωνιστές να κατευθυνθούν τελικά προς τη στρατηγική της μιας αλλαγής. Όλοι οι οδηγοί εκκίνησαν με την πολύ μαλακή γόμα η οποία ήταν σχεδόν ένα δευτερόλεπτο ταχύτερη από τη μαλακή γόμα. Οι μόνοι οδηγοί που εκκίνησαν με τη μαλακή γόμα ήταν ο DaniilKvyat με την ToroRosso και ο αντικαταστάτης οδηγός της Williams,PaulDiResta. Ο ταχύτερος γύρος σημειώθηκε από το FernandoAlonso με McLaren και ήταν σχεδόν 3 δευτερόλεπτα πιο γρήγορος από την αντίστοιχη περσινή επίδοση.

Τώρα οι ομάδες της Formula 1 παραμένουν στη Βουδαπέστη για το δεύτερο τεστ μέσα στη σεζόν στο οποίο θα συμμετέχουν και αρκετοί νέοι οδηγοί. Κατά τη διάρκεια του τεστ ηMercedesθα αφιερώσει μια μέρα για να πραγματοποιήσει δοκιμές ελαστικών του 2018 για λογαριασμό της Pirelli. Στη Mercedes δε θα γνωρίζουν ποιο τύπο ελαστικών δοκιμάζουν.

 

MARIOISOLA -ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

“Σπουδαία απόδοση από τη Ferrari. Είδαμε άψογη διαχείριση των ελαστικών στις πολύ ζεστές συνθήκες απ' όλους τους πρωταγωνιστές. Εν τέλει και λόγω της εμφάνισης του αυτοκινήτου ασφαλείας στην αρχή αλλά και των δυσκολιών στο προσπέρασμα όλοι οι οδηγοί ακολούθησαν στρατηγική μιας αλλαγής. Πριν την καλοκαιρινή ανάπαυλα έχουμε το δεύτερο τεστ εντός της σεζόν όπου η Mercedesαύριο Τρίτη θα κάνει δοκιμές στα ελαστικά του 2018”.

 

 

 

 

ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΑΝΑ ΓΟΜΑ

 

-

Alonso

1m20.182s

Kvyat

1m21.631s

-

Raikkonen

1m20.461s

Ericsson

1m21.752s

-

Verstappen

1m20.490s

Verstappen

1m22.041s

 

 

ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΝΥΘΕΙΣΑ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΝΑ ΓΟΜΑ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

 

ΓΟΜΑ

ΟΔΗΓΟΣ

ΓΥΡΟΙ

ΜΑΛΑΚΗ

Ericsson

62

ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ

Palmer

46

 

 

ΜΕΤΡΗΤΗΣΑΛΗΘΕΙΑΣ

Όπως το περιμέναμε στην πλειοψηφία τους οι οδηγοί ακολούθησαν στρατηγική μιας αλλαγής για να αποφύγουν το κυκλοφοριακό. Απέφυγαν να ρισκάρουν με τη θεωρητικά ταχύτερη επιλογή δυο αλλαγών καθώς το προσδοκώμενο όφελος ήταν μικρό. Ο Vettelέκανε τη μοναδική αλλαγή από πολύ μαλακή σε μαλακή γόμα στον 32ο γύρο. Οι Sauber ήταν τα μοναδικά μονοθέσια που πραγματοποίησαν δυο αλλαγές ελαστικών.

 

ΟΥΓΓΑΡΟΡΙΝΓΚ                        ΠΕΡΙΛΗΨΗ                  PITSTOP

 

Νο

Οδηγός

Εκκίνηση

Pit 1

Pit 2

5

VET

SSu

Sn (32)

 

7

RAI

SSu

Sn (33)

 

77

BOT

SSu

Sn (30)

 

44

HAM

SSu

Sn (31)

 

33

VER

SSu

Sn (42)

 

14

ALO

SSu

Sn (35)

 

55

SAI

SSu

Sn (35)

 

11

PER

SSn

Sn (34)

 

31

OCO

SSn

Sn (35)

 

2

VAN

SSu

Sn (42)

 

26

KVY

Sn

SSn (40)

 

30

PAL

SSn

Sn (46)

 

20

MAG

SSn

Sn (31)

 

18

STR

SSn

Sn (29)

 

94

WEH

SSn

Sn (3)

Sn (28)

9

ERI

SSn

Sn (1)

SSu (63)

27

HUL

SSu

Sn (45)

 

40

DIR

Sn

SSn (34)

 

8

GRO

SSn

Sn(20)

 

33

RIC

SSu

 

 

 

S= Μαλακή      SS= Πολύ μαλακή        n= νέα u= πατημένη

Από το δελτίο Τύπου