ΓΡΑΦΕΙ Ο ΘΩΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ

Μπορεί να ακουστεί λίγο... βαρύ, αλλά ο Λιούις Χάμιλτον έπαιζε πάρα πολλά στο Σίλβερστοουν. Η διαφορά του από τον Σεμπάστιαν Φέτελ ήταν στους 20 πόντους και ήθελε όπως και δήποτε να τη μειώσει. Ακόμα και δεύτερος να τερμάτιζε ο Γερμανός, αν ο ίδιος ο Χάμιλτον είχε κερδίσει, θα έβλεπε τη διαφορά να μειώνεται στους 13. Αλλά η τύχη και η μοίρα είχαν άλλα σχέδια, τα οποία δεν θα μπορούσε να σκεφτεί πραγματικά κανείς. Οταν λοιπόν στον τελευταίο γύρο το ελαστικό του Φέτελ έσκασε, τότε αυτομάτως όλοι κατάλαβαν πως η προσπάθεια της Mercedes όλο αυτόν τον καιρό δεν πήγε χαμένη. Πάντα με αρωγό την τύχη έτσι; Πλέον η διαφορά έπεσε στον έναν πόντο, ο Χάμιλτον πηγαίνει με άλλη ψυχολογία στην Ουγγαρία σε δύο εβδομάδες και στη Ferrari αναζητούν τον τρόπο με τον οποίο θα καταφέρουν να διατηρήσουν πρώτο τον Φέτελ. Αλλά είναι δύσκολα τα πράγματα γενικότερα. Οχι, όμως, για την Ουγγαρία. Δεν αποκλείεται εκεί η Ferrari να πάρει μια ανάσα, καθώς είναι αργό γκραν πρι. Βέβαια, ανεξάρτητα από το αν οι Ιταλοί είναι πιο ανταγωνιστικοί εκεί, δεν θα πρέπει να ξεχάσουμε όλοι μας τη δουλειά που έχει κάνει όλο αυτό το διάστημα η Mercedes και εκεί που ήταν σχεδόν ισοδύναμη, στο Σίλβερστοουν φάνηκε ξεκάθαρα πόσο πιο γρήγορη ήταν. Τόσο ο Χάμιλτον όσο και ο Μπότας έκαναν ό,τι ήθελαν στην πίστα και φαίνεται πως το ρίσκο πέτυχε. Μην ξεχνάμε πως αν ο Χάμιλτον δεν τερμάτιζε μπροστά από τον Φέτελ στην Αγγλία ίσως και να είχε κριθεί το πρωτάθλημα. Τώρα, όμως, τα πάντα αρχίζουν από την αρχή ή καλύτερα από το +1 του Φέτελ.

(Το κείμενο δημοσιεύτηκε στον «ΓΑΥΡΟ» στις 17/07/2017)