Το 3ο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ-«Γιώργος Μοσχούς» πλησιάζει και οι ετοιμασίες από τα στελέχη του Αγωνιστικού Σωματείου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΑΣΜΑ) είναι πυρετώδεις. Το κέντρο του αγώνα θα βρίσκεται την παραλιακή πόλη της Ιτέας, ενώ τα πληρώματα θα δώσουν τη μάχη με το χρόνο στη φημισμένη ειδική διαδρομή «Καρούτες», η οποία συμπεριλαμβάνεται στο πρόγραμμα του φετινού Ράλλυ Ακρόπολις που θα πραγματοποιηθεί στις αρχές Ιουνίου. Το μήκος της διαδρομής, η οποία θα πραγματοποιηθεί 3 φορές είναι 14.29 χιλιόμετρα, με τα συνολικά αγωνιστικά χιλιόμετρα να είναι 42.87 χλμ. Ο αγώνας είναι αφιερωμένος στη μνήμη του 8-φορές πρωταθλητή Ελλάδος στα ράλλυ, Γιώργου Μοσχού που έφυγε από τη ζωή πριν από 6 χρόνια.

Μετά την αναβολή του Ράλλυ Σπριντ Μολών Λαβέ, το 3ο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ-«Γιώργος Μοσχούς», αποτελεί πλέον το δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Κυπέλλου Χώματος και παράλληλα τον τρίτο γύρο του Πανελληνίου πρωταθλήματος Ιστορικών αυτοκινήτων με το ενδιαφέρον από άποψη συμμετοχών να είναι έντονο. Αξίζει να σημειωθεί πως η προσωρινή λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει ονόματα-εκπλήξεις και οδηγούς που πραγματοποιούν το ντεμπούτο τους σε χωμάτινο τερέν.

Ο διοικητικός και τεχνικός έλεγχος των αυτοκινήτων θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 13 Μαΐου από τις 16.00 έως τις 19.00 στο MyKteo που βρίσκεται στο Βιοτεχνικό Πάρκο Άμφισσας. Το πρώτο αγωνιστικό αυτοκίνητο θα εισέλθει στην ειδική διαδρομή «Καρούτες» στις 09.33 το πρωί της Κυριακής 14 Μαΐου, ενώ τα επόμενα δύο σκέλη είναι προγραμματισμένα για τις 11.44 και 13.55 αντίστοιχα. Ο τερματισμός του αγώνα θα γίνει στις 14.45 στη Μαρίνα Ιτέας, ενώ στις 16.30 θα διεξαχθούν οι απονομές.

Οι δηλώσεις συμμετοχής θα παραμείνουν ανοιχτές έως την Παρασκευή 5 Μαΐου στις 22.00. Περισσότερες πληροφορίες στο τηλ. 210 8087267, email: agonistiko.auto@gmail.com, www.agonistiko.gr.
Αναδρομή στο παρελθόν!



1o Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ 2015

Το Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ διοργανώθηκε για πρώτη φορά το στις 22 Νοεμβρίου 2015 στην ειδική διαδρομή Λουτράκι-Κινέττα, μήκους 18.93 χιλιομέτρων, η οποία πραγματοποιήθηκε δύο φορές. Ο αγώνας, έριξε την αυλαία του Κυπέλλου Χώματος εκείνης της χρονιάς και συγκέντρωσε 30 εκκινούντες. Νικητές αναδείχθηκαν οι Λεωνίδας Κύρκος-Γιώργος Πολυζώης με Mitsubishi Lancer Evo IX, στην επιστροφή τότε του πολυπρωταθλητή σε χωμάτινη επιφάνεια. Τους ακολούθησαν οι Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης-Μάριος Τσαούσογλου με ίδιο αυτοκίνητο, οι οποίο παρά την αντεπίθεση που εξαπέλυσαν στο δεύτερο σκέλος δεν κατάφεραν να ξεπεράσουν το εμπόδιο του «Λέα». Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Λευτέρης Αλυγιζάκης-Μιχάλης Χατζηδάκης (Mitsubishi Lancer Evo IX) που κινήθηκαν περίφημα, αν αναλογιστεί κανείς πως αυτή ήταν μόλις η δεύτερη εμφάνιση του οδηγού στο χώμα. Την πρώτη πεντάδα συμπλήρωσαν οι Γιώργος Κλουβάτος-Ανδρέας Βλαχογένης (Mitsubishi Lancer Evo IX) και Πάνος Κωνσταντάκος-Γιάννης Ραβάνης με ίδιο αυτοκίνητο. Στα δικίνητα, οι Ντίνος Αντωνίου-Θοδωρής Μούγιος (Ford Escort MKII) πρώτευσαν, εμπρός από τους Γιάννη Μποζιονέλο-Βαγγέλη Παναρίτη (Ford Escort RS2000 MKII), με την τελική τους διαφορά να είναι λιγότερη από 2 δευτερόλεπτα! Το βάθρο συμπλήρωσαν οι θεαματικοί Γιάννης Γιώτης-Γιώργος Βότσης με Hyundai Accent.  

2o Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ 2016

Η δεύτερη διοργάνωση του Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ πραγματοποιήθηκε στις 4 Σεπτεμβρίου 2016 και πάλι με επίκεντρο το Λουτράκι. Αυτή τη φορά, 32 πληρώματα ρίχτηκαν στη μάχη με το χρόνο στην ειδική διαδρομή Νέο Λουτράκι που είχε διαφορετική χάραξη σε σχέση με την πρώτη χρονιά. Με άνεση επικράτησαν οι Γιάννης Μπαντούνας-Κωνσταντίνος Σούκουλης (Mitsubishi Lancer Evo VI) που δεν άφησαν περιθώρια αντίδρασης στους αντιπάλους τους. Πίσω τους βρέθηκαν οι Στέλιος  Λαϊνόπουλος-Διονύσης Κολοτούρος (Subaru Impreza GT), ενώ οι Πάνος Κωνσταντάκος-Λεωνίδας Μαχαίρας με Mitsubishi Lancer Evo IX συμπλήρωσαν το βάθρο. Τέταρτοι γενικής και πρώτοι στην F2 τερμάτισαν οι Γιάννης Αναγνωστάκος-Χρήστος Μπακλώρης (MG ZR 160), πραγματοποιώντας πολύ καλή εμφάνιση. Πέμπτοι βρέθηκαν οι Στέφανος Θεοχαρόπουλος-Γιώργος Κότσαλης με Mitsubishi Lancer Evo IX. Στα δικίνητα, πίσω από τους νικητές, τερμάτισαν οι Γιάννης Μποζιονέλος-Βαγγέλης Παναρίτης (Ford Escort RS2000 MKII) και Θοδωρής Τσάκαλος-Απόστολος Κοτρωνής (Toyota Yaris).

Από το δελτίο Τύπου